Den 1

3 1 0
                                    

Dnes jsem vstala v 7 hodin ráno abych vše stihla dříve než půjdu do školy , pomalu jsem šla do koůpelny abych si vyčistila zuby , umyla si obličej , po té jsem se šla do pokoje obléknout a šla jsem do kuchyně abych se nasnídala . Začala jsem snídat když v tom se mi spustila krev z nosu , nic jsem si z toho nedělala a k nosu si přiložila kapesník který se po chvíli nasákl mou krví , po přibližně 5 minutách to ustalo a ja pokračovala v jídle , pak jsem šla do školy první hodina matematiky byla fajn matematika mě bavila . Druhá hodina angličtina ta mě také bavila byla jsem v ní nadaná , třetí hodina dějepis to byla vcelku nuda byla jsem v něm o dost napřed , čtvrtá hodina byl tělák šla jsem se převléci do šaten a běžela jsem do tělocvičny . Tělak byl fajn šla jsem si dát sprchu vedle šaten a poté jsem se šla převléci když se mi v tom zpustila opět krev z nosu která nechtěla ustat , zahledl mě učitel a doprovodil mě na ošetřovnu kde se mě sestra ptala jak se to stalo a zdaly jsem se neuhodila ja jí stroze odpověděla že jsem nic nedělala a že se to zpustilo samo od sebe . Sestra mě prohlédla , když si najednou všimla mé velké nové modřiny ptala se mě zdaly jsem se včera někde nepraštila ja jí odpověděla že jsem velý včerejšek prospala . Ona mi zdělila že bych měla navštívit lekáře že se jí to nelíbí. Poslaly mě domů byla jsem tak utahaná že jsem usnula na gauči .

Život s nevyhnutelným koncem jménem  rakovinaKde žijí příběhy. Začni objevovat