Hoofdstuk 17

516 7 0
                                    

"Ik heb mijn livestream vanavond, Wil je meedoen?" Vraagt Noël na een poosje. "Ja tuurlijk, wat ga je doen?"
"Ik denk dat we eerst een hoop vragen moeten beantwoorden" zegt hij lachend
"Ja, dat denk ik ook"

"Kom" zeg ik terwijl ik opsta om naar de woonkamer te lopen. Hij staat ook op en we lopen naar de woonkamer. Iedereen kijkt naar ons. "Kunnen jullie het zien?" Vraag ik aan iedereen. "Ja hoor!" Roept Thijs. "Enzo, Thijs en ik gaan naar pap en mam" zegt Myron als ik de keuken in loop. "Is goed, zijn er boodschappen?" Vraag ik omdat ik en Noël dan moeten koken. "Nee, nog niet". "Geeft niet wij gaan wel" zegt Noël. Enzo, Thijs en Myron gaan weg.
Het is ongeveer 3 uur en Noël zijn livestream begint om 6uur.

"Zullen we nu naar de winkel gaan?" Vraagt hij als hij naar de keuken loopt. "Mhm, ja is goed" zeg ik terwijl ik opsta van de bank. Hij pakt mijn jas en we lopen de deur uit. "Wat wil je eten?" Vraag ik aan hem als we de deur uitlopen. "Jou" zegt hij met een grijns, ik moet lachen. "Nee geen idee". "Ik kan een quiche maken?" "Prima" ik pak een paar dingen en kijk op min telefoon wat ik nodig heb. "Weet jij waar de basilicum staat?" Vraag ik aan hem. Hij neemt me mee naar het schap. "Dankje". Ik wil het pakken maar ik kan er niet bij. Ik ben 1.68 cm lang en hij iets van 1.79. Hij ziet me strubbelen en pakt het al voor me. "Kleintje" zegt hij met een speelse toon. "Ja ja heel grappig" zeg ik terwijl ik veder loop. We komen onderweg een hoop mensen tegen die op de foto willen dus we waren pas om half 5 thuis. We hebben samen gekookt, Noël moest nog iemand bellen en ik ging veder. Ik was bezig met groente snijden en toen voelde ik twee handen op m'n heupen. Hij legde zijn kin op mijn hoofd en ik ging veder. "Lukt het?" Vraagt hij na een minuut ofzo. "Lastig focussen zo" zeg ik met een glimlach. Hij haalt zijn handen weg en ik mis zijn aanraking. "Ik zei niet dat je moest stoppen" zeg ik terwijl ik zijn handen terug leg. Hij moet lachen en luistert naar me. Als het eten klaar is maken we allebei een story om zijn live te promoten en ruimen we op.

Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu