P.O.V. Denise
Nadat Cheryl naar de deur liep werd ik door Calum aan me arm de keuken in getrokken. Ik ging tussen Calum en Luke instaan. "Wow, ik voel me nu echt klein." Lachte ik. "Maar wie is die noa nou en wat moet ze van jullie?" Vroeg ik terwel ik op het keukenaanrecht ging zitten. "Het word wel een lang verhaal." Zei Michael. "I don't care. Vertel maar." Reageerde ik. Luke zei dat hij het graag wou vertellen dus begon hij met praten.
"Nou, dat meisje dat net aan de deur was is dus Noa, jullie buurmeisje. Kijk, dat wietgedoe enz, dat was al zo ver voordat jullie kwamen. Wij kennen Theo ook al heel lang, hij vroeg ons om jullie te helpen met alles hier. En Noa's ouders en Theo hebben een keer ruzie gehad wat niet meer is goedgekomen. Die ouders leren Noa dat Theo slechte dingen doet en ze is er al achtergekomen dat wij daar iets mee te maken zouden hebben. Maarja, die Noa is echt al veel volwassener en slimmer dan ze eruit ziet. Ze heeft zelfs al een paar keer de politie gebelt. Gelukkig gelooft de politie haar nu minder snel omdat het altijd een vals alarm is geweest. Nu gaat ze dus proberen om via jullie het geheim te ontrafelen." Vertelde Luke allemaal. Ik keek alle jongens, een voor een aan. Eerst Michael, toen Luke, daarna Ashton en als laatste Calum die nu naast me is komen zitten.
Ik hoorde Cheryl en die Noa nog zacht praten en daarna een deur dicht slaan.
Cheryl kwam het hoekje omlopen en begon te lachen. "Wat is er?" Vroeg Michael. "Ohh je moest jullie hoofden zien man. Echt super verwachtingsvol. Hahaha" lachte ze. Ik rolde met mijn ogen en wachte tot ze vertelde wat er gebeurd en gezegd werd.P.O.V. Michael
Luke heeft net het hele verhaal aan Denise uitgelegd terwel Cheryl met Noa praat. Ik haat die Noa zo erg! Ze heeft een keer bijna mijn ouders gebeld. Die meiden daarin tegen lijken me best chill. Vooral Cheryl. Ze is ook heel mooi! Volgensmij vinden de andere de meiden ook wel oke. Het is wel grappig, ik zie echt iets tussen Cal en Denise. Net als een soort vonk weetjewel. Okee.. Nee wacht dat klinkt wel heel oude wijferig.
"En? Wat had Noa?" Vroeg Luke. "Ze deed net alsof er niks aan de hand was en zei dat ze even op bezoek wou komen. Ze probeerde wel super erg naar binnen te kijken. Ik zei dat het nu niet goed uitkwam en toen liep ze ook heel blij weer weg." Vertelde Cheryl. "Ja nu doet ze nog onschuldig en lief enzo, maar straks als ze weet dat jullie er ook iets mee te maken hebben.." Zei Ashton. "Okee maar wat is er nu met die Noa-Chick aan de hand?" Vroeg Cheryl. "Nou Luke, kan je het lekker nog een keertje gaan uitleggen." Lachte Calum. Luke Rolde met zijn ogen en begon weer het hele verhaal opnieuw uitteleggen.
P.O.V. Ashton
Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het al Erg laat is. "Jongens... Misschien moeten we maar weer is gaan." Zeg ik dan maar. De jongens knikken en willen de keuken uit lopen, ik hield ze snel tegen en zei "moet een van de meiden niet eerst even kijken of Noa echt weg is?" "Ik ga wel!" Riep Denise heel blij en liep weg. "We moeten wel snel naar ze toe anders krijgen ze niet optijd hun voeding en gaan ze huilen!" Zei Luke met een nep verdrietig gezicht. "Luke ziet die plantjes als baby's. Let maar niet op hem hij is hartstikke gek." Fluisterde ik tegen Cheryl waardoor ze moest giechelen.
Op dat moment kwam Denise net aanlopen en keek ons aan met een wtf blik. "Kust veilig." Zei ze toen. "Nou dan gaan we maar he?!" Zei Michael.P.O.V. Denise
De jongens moesten gaan, wat best wel jammer was want ze zijn echt heel gezellig. Ze wouden net de deur uitlopen toen Calum "wacht!" Riep. "We hebben nog niet jullie nummers." Aahw wat lief dat hij daaraan denkt!
We kregen meteen allemaal telefoons in onze handen gedrukt waar we onze nummers in zette. De jongens gingen weg en Cheryl en ik ruimde de boel op. Na wat ongeveer een kwartiertje duurde zagen we dat de jongens naar hun auto liepen en wegreden. Ik ben echt benieuwd waar die plantjes staan.
---------------------------------------------
Hee! Sorry dat ik al een paar dagen niks had ge-update, ik had gister deze 2 hoofdstukken geschreven maar ik kon ze niet publiceren omdat ik bij me oma logeerde, en bij haar heb ik nog geen internet.Ik zoek nogsteeds nieuwe personages! Dus wees niet bang om de eerste te zijn want k heb ze echt nodig!
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
Hayran KurguHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...