tek yol islam

96 6 0
                                    

TEK YOL İSLAM

amadan kavuşmanın sevincini birlikte yaşayalım.Yar'in geldiği anda herşeyi unutalım hiçbişeyi düşünememecesine...İki Aşığın hikayesini hatırlayıp bastığı yerlere basarak izini takip ederek peşinden gitmeye çalışalım.Arkasından takip ederken de özlemle Yar'in o eşsiz benzersiz kokusunu içimize çekelim.Beraberinde aşk meclisine girelim Yar ile.Yine heyecana bürünelim belki bu sefer belki bu defa belki bu an nasiptir gönlüne girmek Yar'in diye...Gözlerini başka yöne çevirdiğinde bol bol seyredelim o güzelliğini.Her bakışta önceki bakıştakinin daha lezzetlisi görüntüsüyle...O miski anberin kokusundan utandığı yumuşaklığıyla kuş tüyünün anlamsızlaştığı aşkın fışkırdığı elini tutup yüzümüze sürelim binler öpme niyetiyle edebten bir kere öpelim doyamadan.Bu sefer olacak sözünü kendimize vererek ve kendimizde birşey olmadığını bilip sezerek o elin hürmetine bu sefer olacak diyerek beyatımızı alalım.İçimizden yakarışlar yapalım yine; teslim alsan ne olur benim gücüm kuvvetim yoktur Aşıktan maşuğa yol olmazsa aşık nasıl yol alsın diyerek.Sonra yine hüzne kapılalım Aşık burda da hani maşuk...Hani maşukluğa layık olacak sen misin ki heyhat...Böyle bir Aşık'a maşuk olma düşüncesine kapılıyorsun utan kendinden diyerek yine kendimizi kınayalım...Bir tatlı sohbeti aşk dolu sözü için yanıp yakılalım...Nazlı nazlı yüz vermemecesine başkalarıyla olan konuşmalarına imrenerek bakıp yine içimize dönelim ve diyelim...ben kimim ki o aşk dolu bakışlarını ve o aşk dolu sözlerini üzerime çevirmesini bekleyeyim.Kendimizi böyle kınadığımız bir anda bize dönüşünü o aşk dolu nazarlarıyla süzüşünü görüp heyecanlanıp önceki kınamayı unutarak yine bekleyiş içine girelim.Kendi Yar'i ile olan yaşantısı ve anılarından birkaçını dinleyip aylardır beklediğimiz özlemin son bulduğunu tüm zerremize kadar hissederek ve o aşkla anlatılanların sanki tüm vücudumuza sicim sicim yağmur gibi işlediğini, Yar'in olmadığı yerde yaşamın bir anlamı olmadığını bir kez daha anlayalım....Akşam namazından ve rabıtasından sonra kolonun arkasına saklanıp sırf Yar'e söylemek için ezberlediğimiz Yar'e Yar'ini hatırlatacak kasidelerden birini okuyalım...Hem söylerken hemde izleyelim aradan gizli gizli bakarak o gözlerini kapatıp aşkın ummanına dalışını...İçimizden yalvaralım o sırada beni de götürsen Kendinle gittiğin yere ne olur yani diyerek...Kaside bittiğinde o benzersiz gülüşünü görüp keyfinin yerine geldiğine sevinelim...Bir daha söyle derse Elhamdülillah diyerek bir daha söyleyelim o dalışını seyrederek gizlice...Yatsı namazına geçelim Yar'in arkasında.Tesbihatte Yar nasıl yapıyorsa nasıl hareket ediyorsa taklit etmeye çalışalım belki bir nebzede olsa gönlümüzde ona benzer ümidiyle.Çıkışını gidişini izini takip ederek o bekleyiş kapısının oraya kadar hüzünle peşinde olalım.Gittiğinde yine boşluğa düşelim benim Senden başka kimim var diye içimizden kendimize serzenişle...Telefona sarılalım diğer abilerimizi aramak için...Sanki onlarada şuan burda benimle birlikte Yar'in yanında bulunduklarını hissettirmek istercesine ne olup bittiyse heyecanla anlatalım ama o aşk dolu hallerini anlatamayarak...Sonra yatağa çekilelim ve hüzne boğulalım iki duvar ötemdesin ama Seni göremiyorum diyerek geceye düşman olalım...Çabuk uykuya dalmak isteyelim sabah çabuk olsunda Yar'i tekrar görelim diye...Kısacası Yar'in yanında Yar ile olalım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tek yol islamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin