Jutro je. Otvaram oči. Sama sam u ogromnom, plavom krevetu. Trljam oči. Dižem se i obujem bijele, kućne papuče. Sutra je Valentinovo. A, ja još uvijek nisam našla svoju pravu ljubav. Meni se mnogi dečki udvaraju, ali mene niti jedan nezanima. Šetuckam do kuhinje. Pravim si toplu kavu s malo mlijeka. Bez šećera. Popijem gutljaj i vratim se u sobu. Pomaknem zavjese da sunce kao svaki dan dotakne moje smeđe uvojke. Šalicu odložim na noćni stolić. Odlazim do radnog stola te uzimam laptop. Imam tri obavjesti na Facebooku i dvije poruke na Twitteru. Pritisnem oblačić s oznakom Facebook. Ništa posebno. Samo mi dečki lajkaju slike.Ulazim na Twitter. Jedna je poruka od mame. Mislim, koja još mama od četrdeset i dvije godine ima Twitter. A, stavlja slike iz mladenački dana. Otvaram poruku.
Draga, nedogovaraj se za izlaske sutra. Matilda i ja imamo iznenađenje za tebe. Kiss kiss. Voli te tvoja mamica. <3 <3 <3
P.S. Dođi u onaj francuski restoran pokraj samoposluge. U 18 sati. Kiss
Moja mama je čudna osoba. Još nisam sigurna je li uopće ljudske rase. Matilda je njezina BFF. Luda je kao i moja mama. Otvaram drugu poruku. Od moje prijateljice Susan.
Hej... Želiš da se nađemo na piću? Odgovori brzoo!
Odgovaram.
Sada idem trčati, može kasnije. Javiti ću ti se.
Otpijam posljedni gutljaj kave i dižem se s kreveta. Hodam do ormara. Otvaram ga. Uzimam bijele tajice i ljubičastu majicu kratkih rukava s natpisom Girl. Oblačim se. Opet odlazim do kreveta i malo ga popravim da izgleda uredno. Trčkaram prema kupaonici. Perem zube. Vežem kosu u rep te uzimam slušalice i mobitel s komode. Na ulazu oblačim nove Air Max tenisice. Uzimam bocu vode i krećem. Polako trčim niz ulicu. Sve je tiho. Samo dva automobila voze ulicom. Polako usporavam. Stavljam slušalice na uši i utičnicu uključujem u mobitel. Na mobitelu pritišćem oznaku Deezer. Palim neku pjesmu od Taylor Swift. Slušam i trčim. Ususret mi dolazi grupica dečkiju. Zaobilazim ih. Nastavljam dalje. Trenutačno trčkaram malim parkom. Dječica se igraju na toboganu i njihaljkama. Četiri dječaka se igraju u pješčaniku. Primjećujem da se tamo igraju samo bogatija djeca. Mali dječak sam sjedi pokraj velikog debla i pažljivo promatra djecu kako se igraju. U toku skidam slušalice. Stanem i napijem se vode. Malo zategnem rep i priđem dječaku.
,,Hej, ja sam Casey.'' rečem i pružim ruku.
,,Ja sam Eil." reče dječačić i uzvrati mi pozdrav.
Imao je kosu boje zlata i velike plave oči. Sjela sam pokraj njega.
,,Zašto se neigraš s ostalom djecom?'' upitam ga.
,,Jer sam siromašan." reče on i spusti pogled.
xXAuthor NotesXx
Dragi čitatelji, nadam se da vam se svidjela moja priča. Votajte, komentirajte i ponajviše čitajte ovu priču.
Jennifer Owens (happyxriver)