Merhaba ! Olaylar gidişatını değiştiriyor. Küfür içerir• Multi Sanem'in Burak'a yapmak istediği şey . Gif olduğu için bazı telefonlarda açılmayabilir .
İYİ OKUMALAR :)
Senin sülaleni sikeyim Alp. Senin telefonunu sikeyim. Tamam sakinim. Alp bana üç gündür görüldü yaptı ve cevap vermedi. Vermedi ya. Bi' random atsaydı. Ona da razıydım ben. Çok mu şey istedim ? Bir kere cevap verecekti sadece . Bir cevap.
Zaten şu üç gündür full kişilik testi çözüyordum. . Depresyona girdim. 2 saniye sürdü. İlk saniyede girdim , ikinci saniyede çıktım. Bu kadardı işte. Adam akıllı depresyona da giremiyorduk. Sikecem böyle işi. Sude'yi beklemeden evden çıktım. Kendisi gitsin okula. Seri adımlarla sınıfa girdim, çantayıda sıraya fırlattım. Hemen Melisa'da arkamdan sınıfa girdi.
"Yavaş ol kızım. Ne bu sinir?" Sinirli bir şekilde ona baktım.
"Sinirini sikeyim Melisa. Ben sinirli değilim tamam mı? "
" Noldu kim canını sıktı? Dur Alp demi?" Bunu söylerken karşımdaki sıraya oturmuştu.
" Evet"
"Gene ne yaptı orospu çocuğu? " Sanki çok normal bir şeyden bahsediyor gibiydik.
" Ya ben bu çocuğun müsait tarafına demir sokarım. Sokak röportajlarında rezil ederim bunu. Götüne sırayı sokarım. Tek kelimeyle şerefsiz! "
Melisa tam konuşacakken Can araya girdi.
"Bir kıza küfür hiç yakışmıyor."
"Siktir git Can."
Onu sınıftan kovup Melisayla yalnız kaldık. Kimsenin bizi duymasını istemiyordum.
"Ya ben bu çocuğu döverim kanka. Nasıl üzer bu çocuk seni? Nasıl bu kadar üstün görüyor kendisini?"
"Tamam Melisa. Ne hali varsa görsün."
"Sen neden böyle ruh gibi geziyorsun ?" Baştan aşağı süzdü beni. Cidden kötü mü görünüyordum?
"Üç gündür full kişilik testi çözüyordum ondan."
"Hasta hasta kişilik testi mi çözdün?" Bu kız mal mıydı?
"Of. Üç gündür okula gelmiyorum . Noldu? Dedikodu var mı dedikodu?"
"Bırak şimdi dedikoduyu. Sen Alp'le ne yapacaksın? "
"Bir şey yapmayacağım. " Sakindim. Bir şey yapmayacaktım.
"Hala seviyor musun?"
"İlk günkü gibi. Sıçayım çocuk aklımdan çıkmıyor ki."
"Ne demek aklımdan çıkmıyor? O zaman bizde seni aşık ederiz." Ona şu ölü gelin bakışlarından attım .
"Bak gerizekalı . 'Umut'la konuş o seni seviyor ' Tavsiyeni unutmadım. Çocuktan nefret ediyorum Bir daha senin aşk fikirlerine uymam. "
" Ya sanaldan olacağını kim söyledi? "
"Ha?"
"Seni bu okuldan birine aşık edeceğiz."
"Aşk öyle kolay bir şey değil ki "
"Dedi neredeyse her hafta başkasına aşık oldum diyen kız. " Bunu söylerkende gözlerini deviriyordu .
"Ben balık burcuyum tamam mı? Gerçek aşkı bulana kadar böyle oluyor."
"Tabi tabi."
"Kes."
"Neyi keseyim?"
"Beyninle olan tüm ilişkini kes Melisa. " Bu kız neden böyleydi. Bazen aklındaki düşünceleri duymak istiyordum .
"Haha çok komik. Çok güldüm , yarında papatya ."
"Güle sormuşlar . Neden dikenlerin var diye. Gül demiş , kendime elletmemek için. Papatyaya sormuşlar. Neden dikenin yok? Oda demiş, ben kaşarım. Papatya olmak istiyorsan sorun yok ."
"Çok komik sanki ."
"Biz bu aşık etme işini nasıl halledeceğiz ?"
"Sen o işi bana bırak . " Senin özgüvenini ben. En son böyle dediğinde ödevi evde ocağın üzerinde unutmuş , sonra da üstüne yanlışlıkla kaynar su dökmüştü.
"Egona sıçayım kanka."
"Kapa çeneni. Nasıl bir çocuk lazım sana ?"
"Bune be . Oyuncak seçiyormuş gibi ?"
Koluma yumruk attı. " Sen konuş."
"Tamam siyah saçlı , beyaz tenli olsun birde uzun boylu."
"Oldu bebeğim tek boynuzda ister misin ?"
"Kendin sordun nasıl istiyorsun diye!"
"Tamam git bana kantinden kek al. Canım tekrar kek istedi."
"Kanka sen hamile olmayasın?"
"Evet Sanem hamileyim. Çocukda senden."
" O zaman kocalık görevimi yerine getiriyorum ve sana kek almaya gidiyorum. "
"Git bana kek al yeter."
Beni sıramdan kaldırdı ve ileriye doğru ittirdi. Ders zaten boştu.Herkesi dışarı kovmuştuk. Kapıyı açıp , kapadım. Kapının yan tarafında , duvara yaslanmış olan Burak'ı gördüm. Ah hadi ama !
"Burak?"
"Sanem?" He gülüm.
"Sen bizi mi dinliyordun?"
Koluyla beni yanına çekti. Şimdi ikimizde yan yana duvara yaslanmış dikiliyorduk. " Evet."
Ona doğru dönerek "Ne kadarını duydun ?" dedim. Aramızda fazla mesafe yoktu. Oda benim gibi bana doğru dönerek konuştu. " Hepsini."
Ben şimdi ne yapacaktım ? Kafasına kafasına vurup kaçsa mıydım acaba ?
Sonra kafasını duvara çevirdi. "Gerçekten ruh gibi duruyorsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Bana
Genç Kız EdebiyatıSadece aşık olmayı seviyordum. İnsanlar acılarını geçiştirmek için çeşitli yollara başvururdu. İçki , kumar , yemek , uyuşturucu... Bende aşka başvurmuştum. Sadece aşk bulmaya çalışıyordum bu hayatta. Minik bir kıvılcım çıkartmaya çalışıyordum. Çı...