Asalammualaikum semua. Tak ja waqab dosa. Hehe saya main main saja. First of all, saya nak ucapkan thanks sangat kepada semua yang support saya selama nie. Terharu saya. Walaupun takpernah jumpa face to face tapi aura persahabatan kita dalam pakkcik oren lebih rapat. Saya harap satu hari nanti saya dapat jumpa dengan awak semua.Oyeeah taknak panjang panjang sebab kat sini saya hanya nak intro diri saya sahaja.
huhu nervous pulaq😅
Ok asalammualaikum lagi. Tak jawab dosa. Eh tiber.
Ok salam perkenalan and hi👋
Nama aku Fatin Aliya Natasha. Selalunya family aku panggil aku tasha atau kakak sebab aku anak sulung😒. Siapa anak sulung kat sini mesti paham perasaan jadi anak sulung. Kalau nak ape2 mesti kena utamakan adik dulu.
Me:sabar
Kalau bab nak buat kerje mesti kita yang kena buat.
Me:Sabar beb😆
Macam tak biasa. But sokay kita anak sulung kena cool relax 😌. Bende kecik boleh settle.
And member aku pulaq call aku fatin. But tak semuanya panggil aku fatin. Siapa yang nama fatin atau member korang ade nama patin mesti tau, apa gelaran yang always digunakan sebagai fatin ni. Kalau tak lain tak bukan ikan patin digelarnya kita.
Tag member korang yg kena gelar ikan patin ni🐠🐠.
I dont know since when aku bertukar jadi ikan. But member suka gelarkan aku ikan. Tp chilek lah bila member gurau macam tu.👀👀. Sokay.
And nama alya aku pulaq tak pernah diguna langsung as long aku hidup ni. Aku rasa takde sape pernah panggil aku Aliya. Tap taktau lah kalau ade yang panggil aku Aliya. Hmm abaikan jer. Terpulang kat korang nk panggil aku Fatin ke, Aliya ke, atau Tasha ke aku tak kisah.
But lebih formal lagi kalau korang panggil aku beb jer. Senang✌✌.
Warna favourite aku hijau , biru , hitam. Yeah itu tiga warna favourite aku buat masa sekarang.
Makanan favourite aku tomyam. Tapi aku tak suka isi tomyam. Makanan yang aku tak suka steambot. Aku tau aku boleh makan steambot dan takde alahan pon tapi aku memang tak minat steambot. Idk why.
Minuman favourite aku, milo ais atau ice coklat. Sejujurnya hidup aku tak sah kalau takde milo ais. I cannot😁.
Ntahlah pergi kedai mana jer mesti order milo ais macam takde minuman lain yg nk diminumnya.
Hobi aku layan drama, baca novel, menulis, dengar lagu, main badminton and melukis. Aku kerap melukis tapi aku just lukis ikut pinterest tu pon nasib kalau lukisan aku jadi😆😆.
Haiwan kesukaan aku, semua jenis haiwan yg berbulu dan comel. I love it😍😍.
Subjek favourite aku , sains , sejarah, english, bm, agama.
Subjek aku tak suka math, seni, pj.
Subjek mengantuk aku, math, bm, sejarah.Video kesukaan aku video jenis motivation. Kadang2 aku cari positive quotes supaya dapat bagi mood yg baik aku.
Tempat yang aku suka pulaq tempat jenis berangin dan berombak macam pantai. Tempat macam tu selalunya akan buat aku ngantuk dan relax. Obviously.
Cuaca yang aku suka, cuaca sejuk tapi bukan salji, hujan tp tak lebat sangat, panas tp tak terlalu panas sangat.
My lovely season, musim bunga and musim luruh serta salji. Tp malangnya aku tak tahan sejuk cuma boleh berangan jer dapat main salji😭😭. Sedih betul.
Adik beradik ada 6, satu sudah meninggal tinggal 5 termasuk aku.
Aku anak sulung. Tugasku selalu membebel itu sudah menjadi rutin harian sebagai anak sulung.
Bende paling aku dont like bila umur aku makin tua. Rasa nk menangis😢.
Habbit pelik aku. Aku suka kira burung tengah terbang and tengok corak bintang, pastu kopek bantal. Pelikkan.
Tinggi aku 156, berat badan 42kg,
Argh pendek betul aku ni😔. Sian
Bf tak ade. Crush ade. Sape crush awak.? I crush ngan kth😅. Ok kiding.
Bye 👋👋setakat ni jer. Muahh
YOU ARE READING
About me
Randomthis is all about myself fatin1231 Start: Thursday 30 december, 9:36pm End: Friday 31december, 01:44 am