နောက်တစ်နေ့ရောက်တော့ သူ့အပြစ်နဲ့သူမို့ ယုန်လေးတစ်ကောင်အိပ်ယာ ပေါ်မှာငြိမ်ကုတ်နေတယ် သူ့အောက်ပိုင်းကလဲ ကျိန်းစက်ပြီးနာကျင်နေပြီ...
“မင်းဘာလုပ်နေတာလဲ ရိပေါ်”
“ကိုယ်မင်းစားဖို့ ချက်ပေးမလို့”
“ဒီအတိုင်းချက်ပြီးသားပဲ မှာပြီးငါ့ကိုပြုစု”နုတ်ခမ်းလေးစူကာချစ်စဖွယ်လေးလုပ်နေတဲ့ အပြုမူ အသစ်လေးကြောင့် သူ့ဘေးမှာထိုင်ပြီး ဆွဲမကာပေါင်ပေါ်တင်လိုက်ရာ...
“အ့...”
“နာနေသေးတာလား ကိုယ်ဆေးထပ်ထည့်ပေးမယ်”ရိပေါ်ကဘေးကဆေးသေတ္တာကိုလှမ်းယူပြီး ရှောင်ကျန့်ကိုအိပ်ယာပေါ်လှဲကာ ဘောင်းဘီတွေကိုချွတ်လိုက်တယ်ဆိုရင်ဖြင့် ရှောင်ကျန့်ကပေါင်လေးတွေကိုစေ့ထားလိုက်တယ်...
“ဟာ ဘာလို့စေ့ထားတာလဲ ကိုယ်ဘယ်လိုဆေးထည့်ရမှာလဲ”
“ငါ့ဘာသာပဲထည့်တော့မယ်”သူ့မျက်နှာလေးရဲနေတာကြောင့် ရိပေါ်ပိုပြီးစချင်စိတ်ဖြစ်သွားတယ်...
“ဘာလို့ရှက်နေတာလဲ မမြင်ဖူးတာလဲမဟုတ်ပဲနဲ့”
“အဲ့လိုတော့ သေချာကြီးမကြည့်နဲ့လေ”
“မကြည့်ပဲ ဘယ်လိုထည့်ပေးရမှာလဲ ..ဒီကလေးကတော့ခက်ပြီ”ရှောင်ကျန့်ကဘေးကခေါင်းအုံးကိုဆွဲကာ မျက်နှာမှာကပ်ထားလိုက်တယ်..ထိုအမူရာလေးကိုသဘောကျစွာ ကြည့်ပြီး သူ့ပေါင်လေးကိုဖြေးဖြေးလေးဆွဲကားလိုက်တယ်ဆိုရင်ဖြင့် မြင်လိုက်ရတဲ့ မြင်ကွင်းကြောင့် ရိပေါ် စိတ်မကောင်းဖြစ်သွားတယ်....အပေါက်လေးကထိတောင် မထိရက်လောက်အောင်ရဲတောက်နေပြီး အရှေ့အကောင်ပေါက်လေးကလဲ သူကြမ်းတမ်းစာဆွဲစုပ်ထားလို့ အနီရင့်ရောင်ဖြစ်နေတယ်.....
ဆေးထည့်ပြီးတာကိုရှောင်ကျန့်ခံစားလိုက်ရတယ် ပြီးနောက်ရိပေါ်ကသူ့ကိုဘောင်းဘီပြန်ဝတ်ပေးတယ် သူ့မျက်နှာပေါ်ကခေါင်းအုံးကိုတော့ သူမဖယ်ရသေးပေ..ရိပေါ်ဆီကအသံရော လှုပ်ရှားမှုရော မရှိတော့တဲ့အခါမှာတော့ သူ့ခေါင်းအုံးလေးကိုဖြေးဖြေးချင်းဖယ်လိုက်ရာ....
“ဟင်!!ရိပေါ် ဘာလို့ငိုနေတာလဲ”
မျက်ရည်တွေစီးကျပြီး တိတ်တဆိတ်ငိုနေတာကြောင့် ရှောင်ကျန့်လန့်သွားကာ
YOU ARE READING
Mafia's King (Completed)
Fanfic100 % sweet အရေးသားလေးတွေ သည်းခံဖတ်ပေးပါ။ 18+ warning