Allison pov
Το κεφάλι μου πονούσε φριχτά, αλλά δεν με ενδιέφερε έπρεπε να δω τι είχε πάθει ο αδερφός μου! Έτσι τον πλησίασα και κάθισα δίπλα του πιάνοντας του τα χέρια, πιστευα ότι θα με σπρώξει, και θα με βρίζει τόσο λιώμα που ήταν όμως έκανε κάτι που δεν το περίμενα. Με αγκάλιασε σφιχτά και άρχιζε να κλαίει σαν μωρό, ο αδερφός μου ποτέ δεν κλαιει και ειδικά μπροστά σε άτομα, ανθρώπους, ούτε καν σε εμενα! Πραγματικά έγινε κάτι που δεν μπορεί να το διαχειριστεί αυτή την φορά. Κοίταξα τα χέρια του ενώ τον χαϊδευα στοργικά στην πλάτη και στα ξανθα μλια του, ενώ τα δάχτυλα του είχαν πριστει να παίζουν όλο το βράδυ τις παρτιτούρες που είχε γράψει για την Irene!!! OMG! Τόσες πολλές που το δωμάτιο είχε πλημμυρίσει από δαύτες! Ο μεγάλος μου αδερφός συνέχιζε να κλαίει με λυγμούς, πλέον στον δεξί μου ομο και δεν αντέχω άλλο να τον βλέπω έτσι! Ενώ τον είχα στην αγκαλιά μου άρχισα να του κάνω μικρές ερωτήσεις!!!Allison: Τι έγινε?
Elian: Απλά, θέλω να στηριχτω σε κάποιον γιατί θα καταρρεύσω!!
Allison: Στηριξου όσο θέλεις σε εμένα! Θα είμαι πάντα εδώ για σένα!!!
Elian: Ευχαριστώ! (Και την έσφιξα στην αγκαλιά μου!).Allison pov
Όσο ο αδερφός μου εκλαιγε στην αγκαλιά μου προσπαθουσα να καταλάβω τι είχε γίνει. Κοίταξα το κινητό του που το είχε κλείσει! Δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα! Τι έγινε? Ήταν τόσο καλά μαζί! Μέχρι που φάγανε εχθές! Τότε ο αδερφός μου σήκωσε το κεφάλι μου λέγοντας μου συγνώμη!Elian: Συγνωμη αν σε ξύπνησα!
Allison: Δεν ξύπνησα από το πιάνο μην ανησυχείς! Ξέρεις ότι τον λατρεύω τον ήχο του. Θα μου πεις τι εγινε?
Elian: Απλά, είμαι ένα τίποτα! Ένας αχρηστος συνθέτης!
Allison: Όπα! Τι είναι αυτά που ακούω? Ποιος τα είπε αυτά?
Elian: Απλά είναι η αλήθεια!
Allison: Σταμάτα την ηττοπάθεια! Δεν είσαι εσύ ο αδερφός μου! Ο Elian δεν ενδιαφέρεται για το τι λένε οι άλλοι!
Elian: Απλά, δεν σημαίνει ότι δεν πονάω.
Allison: Τότε να αποδείξεις τι αξίζεις! Δείξε την δύναμη σου σε όποιον σε αμφισβητεί!
Elian: Αυτό έχω σκοπό να κάνω, αν όμως δεν πάνε καλά τα πράγματα ίσως χάσω την μισή καρδιά μου!
Allison: Αν την αγαπάς, θα το ρισκάρεις!!!
Elian: Ναι την αγαπάω και πολύ γαμωτο!!!
Allison: Το ξέρω αυτό!!! Πέσε να ξεκουραστείς φαίνεσαι πτωμα!
Elian: Ναι για λίγο.
Allison: Για όσο θέλεις!!!
Elian: Ευχαριστώ που με άκουσες!
Allison: Πάντα το κάνεις εσύ για εμένα!
Elian: Θέλω όμως και εσύ να μου πεις τι έχεις!
Allison: Όχι τώρα! Το απόγευμα θα σου πω, τώρα κοιμήσου.
Elian: Να ξέρεις ότι σε αγαπώ μικρό ζιζάνιο!
Allison: Το ξέρεις οτι όταν μεθας είσαι αξιαγάπητος?!
(Όμως δεν πήρα απάντηση, είχε ήδη κοιμηθεί).
YOU ARE READING
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasyΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...