İYİ GUN OLAYLİ GECE

601 14 3
                                    

Sabah dokuza yakin kalktim..Karnim zil caliyor Ayaz horul horul uyuyordu.Hemen onu uyandirmak icin yanina gittim ve yanagina bir opucuk kondurdum,uyanmadi! Bir daha optum ve belimden tutup beni yanina cekti.
"Aslinda daha uyanmicaktim bir kac opucugunu daha alirdim" dedi goz kirparak ve beni optu. "Ne kadar uyuzsun biliyorsun dimi,benim burda karnim ac senin umrunda degil hadi kalk kahvaltiya" dedim ve ayaga kalkip dolabin yanina gittim. "Ama sende hic keyif yaptirmiyorsun ben biraz daha uyusam?" dedi yalvaran gozlerle bana bakarak. Bende firsat bu firsat onu ayaga dikmek icin "Ee sen uyu o zaman bende Cakma Kivancla kahvaltimi ederim sende sonra gelirsin" dedim kiyafetimi secerken. Ayaz birden ayaga firladi ve "Yoo yok ben gelirim seninle elin adamiyla ne kahvaltisi hem dans hem kahvalti.." diye soylene soylene o da giyinmeye gitti.Beni bir gulme aldi nasilda biliyorum isimi. Ayaz gelmeden uzun Bodruma ayak uydurucak beyaz salaş elbisemi giydim.Ayagimida mavi ve altin sarisi tonlarinda sandaletlerimi gecirdim..Saclarimi duzlestirip havaya aldanmayip birde hirka aldim.Vallaha cok guzel olmustumm! Ayaz geldiginde o da spor bir pantolon ve gri tonlarinda bir bluz giymisyi cool adamim. "Vayy bu ne guzellik" dedi yanima gelerek. "Tabii ne sandin sende iyi giyinmissin tam notu kaptin benden" dedim gulerek. Ve artik asagiya inme vakti.. Kahvalti Salonunda ne var ne yoktu.. Hersey muhtesemdi,tabagimi yagli balli ekmeklerle,salamlarla cesitli peynirlerle donattim.Kilo alacagim bastan belliydi.Hemen denize bakan bir masaya yerlestim. Ayazda tabagini alip masaya geldi. Ben yemeye coktan baslamistim "Yavas Oyku tabak kacmiyor ya" dedi Ayaz gulerek. "Yaa senin yuzunden ne bicim aciktim bir daha uyku nazini cekmek yok" dedim cayimi icerken. "Eee bugun napiyoruz Ayaz Bey?" diyerek ekledim. "Bilmem ilk once sahil kenarini gezeriz,sonrada Bodruma ait ne var ne yoksa işte." dedi. Telefonum caldi..Arayan babam!!! İki gundur telefonunu acmiyordum artik acmam gerekti ve actim. "Efendim baba" dedim. "Nerdesin sen niye acilmiyor bu telefonlar Oyku oyle mi kacicaksin nerdesin hemen sirkete isin basina" dedi sinirle. "Baba daha kac kerr soyliyim istemedigim bir isi yapmak istemiyorum! Bunu artik anlasan iyi olur istifamida verdigimi hatirliyorum! Ayrica Bodrumda tatildeyim!" dedim sinirle. "Ne Bodrumu ha tatil zamani mi sen....." Artik sozunu tamamlamasina izin vermedim ve telefonu kapattim.Yeter be! Benim iyiligimi istiyor olabilir ama benim iyiligim benim hayallerim dogrultusundan gecer onun degil. Kafasinda ne planlamissa sadece onun isinde tutunabilecegimi saniyor oysa ki dogru duzgun birsey yaptigim yok,neden cunku istemiyorum diyerek kendi kendime soylendim. Ayazda duydu tabii "Tamam hayatim annemle gorusunce mutlaka iyi bir is ortaya cikicak,baban da mutlaka buna olumlu bakicak zaten" dedi elimi tutarak. "Umarim Ayaz,umarim artik kalkalim mi sende doyduysan sahilde yurumek istiyorum" dedim. "Tamam tamam" dedi ve sahile dogru yola ciktik. Dalga sesleri,kumsal cidden iyi geldi. El ele tutusarak uzun uzun konustuk Ayazla daha da iyi tanidik birbirimizi aslinda.. Ve karsidan uzun boylu uzun sacli bir adam elinde makinesiyle "Merhaba karsidan cok hos gozukuyorsunuz sizi bir fotograf cekmek istiyorum otelde yayinlanicak" dedi gulumseyerek. Biraz uzaklasti ve guzel bir poz vererek bizi cekti! "Aksam asilinca lobide gorursunuz" dedi ve uzaklasti.. Sahil cidden iyi gelmisti.Ayazin arabasina dogru ilerledik ve Bodrumun essiz bucaksiz yerlerini gormeye gittik. Tam olarak ikimizde bilmiyoruz tabii. Carsisini dolastik ilk iki bileklik aldik.(hic cikarmamak sartiyla)
Sonra o guzel beyaz evlerin cevresini dolastik bol boll selfie de cekildik tabii!
Ve sonraa guzel bir cafede iki bira ortaya karisik patates kizarmasi soyledik. Eee oglen olmus acikmistik! "Cok yoruldum Oyku hele su park sorunu" diyerek arkasina yaslandi Ayaz. "Olsun hayatim onuda bulduk burda biraz dinleniriz" dedim gulumseyerek. Masamiza iki ayni giyinmis kiz yaklasti ve "New Clupte Aksam saat 10da baslayip sabaha kadar surucek partimize gelmek ister misiniz?" diyerek Ayaza yoneldiler. Ee yuh yani icine dusseydiniz dememek icin zor tuttum kendimi. Ayaz tam agzini acicakken "Ne partisiymis bu kizlar?" dedim bana bakmalarini saglayarak.. "Bodrumda yaza yaklasirken boyle partiler olur" dediler ayni anda ve hala gozleri Ayazdaydi! "Siz bana baksaniza tamam gidin biz karar verip geliriz veya gelmeyiz" dedim kizlari kollarindan durterek bu hareketime karsi kizlar hizli hizli ilerlediler. Ayaz gulmekten duramiyordu. "Ne guluyosun hosuna gitti heralde kizlar?!" dedim Ayaza kizarak. "Hosuma gitmelerine bile izin vermedim ki sen varken gitmezlerde" dedi ve beni optu. "Kiskandin tabii sende haklisin" diyerek gulmeye devam etti. "Ne kiskanicam be onlem aldim sadece" dedim caktirmamaya calisarak. Ve patates ve biralar geldi. Yenip icildi... Artik kalkma vakti Ayaz hesabi odedi ve arabaya dogru gittik. Bir dans gurubu genc meydanda dans ediyordu millette onu izliyordu. Bizde onlari izlemeye koyulduk! Ve parada attik kutunun icine. Genc onlar hak ediyorlar ve cidden iyi dans ediyorlardi. Hemen onlarlada bir fotograf cekildik ve dans ettik! Hahaha Ayaz pek beceremesede ben onu zorla ettirdim bi yarim saat kadar dans ettik ama ne cok eglendik yani ben cok eglendim. Sonra dans gurubundan bir kiz "Cok guzel dans ettiniz cokta yakisiyorsunuz bize eslik ettiginiz icin tesekkurler" dedi. Bizde tesekkur ettik ve arabaya gittik. "Bana dans ettirdin ya pes diyorum sana" dedi Ayaz saskinlika.
"Niye canim barlarda edersin burda etmez misin Ayaz efendi" dedim gulerek. "Bar havasi ile bu bir mi canim?" dedi.
"Ben sana daha cok dans ettiricem" dedim ona donerek. "Seninle herseye varim" dedi ve bir opusme.... Onu cok ama cok seviyordum cidden onun yaninda ayri bir mutluydum ve benim icin yaptigi seyler en bastada annesinin yaninda is! Umarim o da olur. Arkadaki arabanin korna sesiyle kendimize geldik. Ayaz gulerek "Adam bizi dovmeden artik gidelim" dedi ve otele donduk. Saat sekize geliyordu aksam yemegi servisleri baslamisti. "Ayaz aksam ki partiye gidelim mi?" dedim lobide otururken. "Bilmem sen bilirsin o kizlarda ordaysa karismam ama" dedi gulerek. "Senin yaninda bende varim unutma sen benimsin bende senin" dedim goz kirparak. Sahiplenme duygum cidden cok yuksekti. Partiye gidiyoruz. Ama once aksam yemegi icin menuye bakalim.. "Ayy menunun guzelligine bak" dedim Ayaza tabelayi gostererek. "Enginar,Kofte,Besemal soslu borek,Nohutlu Pilav... Ve cesit cesit tatlilar"
"Ooo hemen nohutlu pilav ve kofte almaya gidiyorum" dedi Ayaz bende pesinden. Tabaklari yine doldurup salatada alip masaya gectik. Bir guzel yemekleri yedik ve fazlasiyla doyduk.
"Enerjimi partide harcicam" dedim sinsice gulerek. "Sabaha kadar eglence var bu gece" dedi Ayaz ve tatli almak icin tatli bolumune yoneldi. Tiramisu,parmak tatlisi ve cikolatali pasta almis e onlarda yenmez mi? Yedik! Saat dokuz bucuk olmustu! "Ayaz ben hazirlanmaya gidiyorum sende hemen tabagini bitir gel yarim saat kalmis" dedim endiseyle. Ve odaya ciktim. Siyah deri gobegi acik bustiyerimi giydim.Altinada siyah deri etegimi giydim. Altin sarisi kolyem ve zincir bilekliklerim bordo rujummm,saclarim daginik topuz.. Deri ceketimide aldim.Eyelenirimide unutmadim. Hazirdim. Birden Ayaz iceriye girdi ve
"Kizim on dakikada naptin sen super olmussun" dedi ve beni suzdu. Ayazda bebe mavisi bir gomlek giyip altina lacivert bir pantolon giymisti. Parfumude sıkmıs! "Bu kadar yakisikli olmamaliydin gozum ustunde" dedim Ayaza yaklasarak ve ver elini New Clup!!
Clup otele yakindi bulmak zor olmadi iceriye girdigimizde ortam 20-25 yas arasi genclerle dolmus hepsi delice dans ediyorlardi ve rock-pop karisik muzikler caliyordu. Uygun bir masa bulup gectik ve iki sarap soyledik! Bir kac kadehten sonra "Hadi dans edelim Ayazzz" diyerek elinden tuttum. Ortam manyak guzeldi. Cok eglendik cok ben ickiyi fazla kacirmis olmaliyim ki Ayazin sirtina cikip dans ettim. Ve bagrim bagrim bagiriyordum. Ayaz "Biraz sakin Oyku herkes bize bakiyor" desede o da dans etmeye devam etti. İcimdeki tum sıkıntılati atmistim sanki! Ayaz beni omzundan indirdi ve "Noldu askim" dedigimde "Tuvalete gidiyorum kaybolma burdan" dedi ve uzaklasti. Hic bu kadar sarhos olmamistim ben.. Dans ederken yanima bir adam yaklasti "Beraber eglenelim mi yalniz gozukuyorsun" diyerek daha da yaklasti!
"Yalniz degilim yuru git" dedim adami iktirerek. "Niye bu kadar israrcisin biraz dans edicez sadece" dedi bana yaklasarak. "Bana bak Ayaz gelicek simdi seni oldurur uzaklas burdan yoksa kotu olur" dedim iyice sinirlenerek. Ve ardima bakmadan tuvalete gittim! Elimi yuzumu yikadim biraz kendime geldim. Umarim Ayaz gelmistir diyerek masaya dogru ilerleyecektim ve bir el agzimi sıkıca kapatip beni arkaya cekti.. Cirpiniyordum kimdi bu dirsegimle karnina gecirdim ve "Agg,sakin ol kucuk hanim biraz eglenicez" dedi bu o adamdi!!! Beni zaptetmeye calisiyordu ama ben onu iktirip kaktiriyordum. "Neresi burasi?" "birak beni!" dedim bagirarak. "Tuvaletin en arkasinda bos bir oda...". "korkma madem dans etmedin burda istediklerimi yapicaksin" dedi adam beni yere firlatarak. "Birak beni,imdattt" diye surekli bagiriyordum artik seslerim kisilmisti! Yoksa bu adam bana saldiricak miydi? Haince bana yaklasiyordu! Ve tam bana yaklasirken kapi hizlica acildi ve Ayaz! Ayaz iceriye girdi! Adamin kirmadik yerini birakmadi sanirim cunku kanlar bosaliyordu! Bense sadece agliyordum cok korkmustum nasil bir felaketti bu Ayaz gelmeseydi!
Ayaz hemen bana yaklasarak "Oyku Oyku iyi misin sana birsey mi yapti bu okuz oyku?" diyerek beni kucagina aldi ve clupten ciktik arabaya bindirdi beni.
"Cok korktum Ayaz onunla dans etmek istemeyince tuvalete gittim tuvaletten ciktigimda agzimi sımsıki kapatip odaya goturdu beni! O sırada sen geldin" diyerek aglamaya devam ediyordum. "Tamam tamam sakin ol" dedi ve bana sarildi Ayaz. O gelmeseydi kim bilir neler olucakti! Aglamaktan gozlerim sismisti! Ayaz beni kucagina alarak arka koltuga gectik.. "Cok cok sagol seni cok seviyorum Ayaz" dedim ve hafif ayaga kalkmaya calisarak onu dudaklarindan optum kucaginda yatmak beni rahatlatmisti. Onu cok ama cok seviyorum hep yanimda benim kahramanim! Otele geldigimizde beni yatagima yatirdi ve uzerimi orttu gozlerim kapali olsada hissediyordum! Sonra yanagimdan optu.. Gozlerimi acarak "Beraber yatalim" dedim ve yanima yer actim.. Kucuk kanepede yatmasina artik gonlum razi gelmedi.. Yanima yatarak beni kollarinin arasina aldi ve huzur icinde uyuduk! Hem beni kurtardi,hemde adami oldurmekten beter etti, Kahramanim Ayaz!

İki KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin