"I'd walk through a fire for you, just let me adore you"
Harry Styles, adore you.——————
יוני 2013 -
לו שלי❤️
בגרות אחרונה,מתרגש?הארי קרא את ההודעה ולא האמין כמה סיבות.
אחת זאת הבגרות האחרונה שלו מחר, ועוד יומיים המסיבת סיום.
הוא התבגר כל כך במהלך השנה הזו ,הוא למד לסמוך על לואי ,וכמובן לשנוא את אלינור. הוא ניסה לא לשנוא אותה באמת אבל זה קצת קשה כשהבחורה הזו שמה עין וידיים על הבחור שאתה מאוהב לו בצורה.
הוא התקרב לזאין,ליאם ונייל,הם הפכו לממש אחים ,אך זה לא גרם לזה שהם ישכחו מלואי,במהלך ה3 חודשים האחרונים מאז הריב של לואי והארי הם החליטו להתראות יותר גם אם אין הרבה זמן,כל זמן הוא מספיק. ולכן פעם בשבועיים היו נפגשים,אם זה כי לואי היה מגיע אל הארי או שהארי,זאין,ליאם ונייל היו מפתיעים את לואי במעונות.
נייל התקבל לאוניברסיטה קרובה שמתמחה במוזיקה , הוא לא רצה להיות זמר,אך הוא כן רצה לעשות משהו עם השירים שכתב.
ליאם התקבל לאוניברסיטה נחשבת שהייתה במרחק כשעה מהמכללה של לואי והארי. הוא החליט ללמוד מנהל עסקים ,בידיוק כפי שרצו הוריו.
זאין האמת התקבל לאוניברסיטה יותר רחוקה, החבורה חשבה הרבה על זה והאם יהיה להם קשה לשמור עם זאין על הקשר עם המרחק אך החליטו שברגע שיגיעו אל הגשר הם יחצו אותו.
ולואי כמובן יסיים שנה ראשונה בהצטיינות ויתחיל שנה הבאה שנה שנייה באוניברסיטה.לו שלי ❤️
אני: מאוד לו, מחכה לרגע שאסיים איתה גם ואוכל להתחיל שנה הבאה יחד איתך 3>.
לו: גם אני האז .בהצלחה היום ,ספר לי איך היה מיד אחרי הבגרות,אוהב עד הירח.
אני: אוהב כל הדרך חזרה.הארי סגר את מסך הפלאפון ולבש את החולצה הפסים כחול-לבן שלקח מלואי,הוא החליט שהוא רוצה שלואי יהיה איתו היום.
הוא התיז את הבושם שלואי קנה לו ביום השנה שלהם וחבש את הבנדנה השחורה שהצליחה לתפוס את תלתליו. הם ארכו כל כך שכבר נכנסו לעיניו לפעמים. אבל לואי כל כך אהב לשחק ולגעת בהם בזמנים שהיו נפגשים שלא היה סיכוי שהארי יסתפר.הארי מיהר ללבוש את המגפיים החומות שלו ולקח את המעיל השחור ביד ובידו השנייה את התיק והפלאפון וירד אל המטבח.
״בוקר טוב מאמא״ נישק לראשה של אימו האוהבת ואז חיבק את רובין אביו החורג .
רובין ואימו של הארי יצאו במשך שנה וחצי ואז כשהתחתנו הארי וג׳מה תמכו באימם כמה שיכלו ויותר.
החתונה הייתה מהממת ,אן הייתה לבושה בשמלה לבנה וכובשת ורובין היה נראה שהחיוך עוד רגע נקרע לו מרוב שהיה גדול.
הארי לבש חליפה שחורה ומהודרת, הבנים ולואי גם הגיעו ושימחו מאוד את משפחת סטיילס.
ג׳מה התחילה לצאת עם מישהו חדש לא מזמן אבל לא נראה שזה משהו רציני כמו שבדרך כלל היא הייתה נראת עם אחד חדש. הארי היה עצוב בשביל אחותו שהיה לה קשה להתגבר על אהבתה הקודמת.
YOU ARE READING
Best friend or not - L.S
Romanceלואי והארי חברים הכי טובים מהילדות . הם תמיד יפרגנו אחד לשני ותמיד אהבו ודאגו אחד לשני . אבל מה אם האהבה היא אהבה עמוקה יותר מאהבת חברים או אפילו אחים? האם יהיה להם את האומץ לומר את האמת ואולי אפילו לסכן את החברות שלהם? טריגרים: קפיצות בזמן לארי...