Cand am o zi grea , cand am o zi dura
Si privirea ta, mintiile imi fura
Nu-ti pot rezista ,
Mi-ai pus inima in incurcatura...Asta ar trebui sa sti mereu ...Ce simt acum sunt sentimente reale ,ce nu au cum sa te ocoleasca ...
:>
Imi place la tine ca mai facut sa traiesc pana la lacrimi fiecare moment , chiar daca uneori viata ne face cateva surprize neplacute , dar sti tu acesta este cursul vietii ... De fiecare data cand iti privesc ochii verzi, pur si simplu simt ca ma pierd in ei . Ma bucur imens ca ne-am gasit si deseori sti sa iti lasi amprenta ta de om frumos pe sufletul meu . Toate momentele imi plac alaturi de tine , mai ales cand ne tachinam ! Dupa 4 ani noi nu avem averi dar avem doar doua cuvinte si o inima in piept ! Avem doua suflete ce simt ca au adunat iubire in contul inimi si ca fericirea noastra nu se cumpara sau se va cumpara cu harti ! Iar in fiecare noapte si in fiecare zi noi vrem ca o viata aprope sa ne fim unul de celalalt ! In acesti patru ani de cand suntem inpreuna am descoperit din primele luni ca nu-i nimic mai dulce ca dagoste ta nici macar mierea ... Ai avut curajul sa-mi dai din inima ta si chiar si o inbratisare ce a insemnat ca nu vei mai pleca din viata mea ...Am avut loc sub o umprela amndoi si ai incercat mereu sa ma feresti de ploi...Am avut curajul de a-ti spune ca eu nu vreau harti , comori sau chiar rubine , eu vroiam si vreau doar sa ma tii in suflet la tine , iar asa mi-am dat seama ca mai inteles si ai inceput sa aduni iubire -n contul inimi deoarece iubirea si fericirea mea nu o poti cumpara cu harti asa ca in fiecare nopate si in fiecare zi de atunci mi-ai spus ca o viata vrei aprope sa-mi fi !
Daca n-ai fi tu omul meu frumos nimeni nu mi-ar pune zambet in suflet cu raze de soare !