Nupui a nei dawn!

354 67 69
                                    

Story hi ka la kai sei zêl dâwn nge?
He tiang hian ka ti dâwn?
Mark leh Alex te hi ka ti tawp vat a nga,chuan A dang ka ti leh dawn nge?
He story ah tho hianin Muana leh Patrick te ka chhun zâwm dâwn?
In thu+ a ni e....Comment-ah aw....
Chuan Heartbeat hi la tawp suh se in tih chuan Ka la chhun zawm a nge.
A tawi deuhin in duh pawn ka chhûn zawm thei tho🤣🤣🤣🤣
Chuan Muana leh Patrick te hi Heartbeat hmang in nge, thu dangin ka thlak ang...?

In rem tih na+ a ni e........



Ṭan ang u aw.




|||||||||||||||||||

Heartbeat

Chapter-31

____________________

Alex pov
Ka ring hlel a,ni tin mai hian thil a ei thei bawk si lo,ka thin in a tuar ta lo.....Ka zui ru a... Damdawin ah a kal tih ka hria....Pa ka ni dâwn tih han hriat meuh chuan maw?....Thinlung hi a lawm veng+ a..... êng tia pawm tur nge?....ka buai a...Ka lawm bawk..Mahse,a nu chu ka hmangaih miau si lo a....
Ka rilru hi a chhia a ni mai thei...Mahse,hmangaih chu pakhat chauh kan nei tur a ni lawm ni.....

A dul puar ve lah tawh te ka hmuh hian ka lawm a,A mah pawh ka ngaihsak ve a,rai a haw lutuk.....Ka ṭawng khûm na zâwng+ te ka ngaihtuah a..Zah pui awm ka in ti......kum 25 ka nive tawh...Ka hna ka tlin a ngai,pa ka ni dâwn asin tiin ka infuih a.....Muana ve thung erawh ka hnung a rawn zui chho a.... Hau thei ka ni silo.....
Zu,damdawi,drug a khawih ṭan a....A ṭha lo...Tih ka hria..Mahse,in hrang aṭang chuan in control a har bawk em a ni.
Ka nupui a rai tih ka hriat aṭangin Ka thawk rim sauh a, Awmpuii thar kan nei tawh bawk....U Ompuii kha Ka u in a a in suan lut ve zel bawk nen....Ka nupui leh ka fa lopiang tûr chu kan cheng ho a...Driver leh maid te nen kan ni ta....
Ka pa nih na ang chiah ka ni ve tawh .... Ka nu kha la awm se chuan min chhuang ve ngawt ang.....

End of Alex pov












Jay// êng tik thlêng nge i la hmuh duh loh zêl dâwn?

Mark// ka thih hma chuan ka hmu lo ang......./ A in seh ruh ve hle mai...

Jay// i thih te chuan i hmu thei tawh nang/ a nui suk a.....Jay bak+ a Mark dawh thiam hi An awm kher lo ang...Pi Mamuani ngei pawhin

Mark// ka uang lo....

Jay// tak+ ah.....i êng mah a nih tawh si loh te chuan Ti nge min hnâwl rêng si a?

Mark// Jay..ka tân thil hi a awlsam vek bik lo....ka lam ah i ṭang nge kha miten awm bul ah khan?

Jay// i side ka nih reng vang hian thu dik ka zep pui thei lo che....i zep ngei pawh i hriat miah loh kha!

Mark// ka hre bawk.....haw rawh.i nin awm ka dam vek tawh......Em+ a....

Jay// zâninah Reuben-A a lo leng dawn a nia aw.....Lo be ṭha la...A hlau che a nia...

Mark// thla hrang ka nia maw a tia mi?

Jay// ang ve deuh a niang...A nih aw.........

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now