Kolejny dzień pracy. Tylko, że dzisiaj to będzie najcięższy dzień w miesiącu. Nidy nie lubiłam uzupełniania tych wszystkich tabelek i liczenia. Ale skoro trzeba to trzeba.
Wstałam i udałam się do łazienki w celu zrobienia porannej rutyny. Wzięłam szybki prysznic, umyłam zęby, włosy związałam w wysokiego kucyka, zrobiłam lekki makijaż i ubrałam się w to:
Spakowałam wszystkie potrzebne rzeczy i udałam się do kuchni. Zjadłam szybkie śniadanie i wyszłam z domu zamykając drzwi na klucz. Wsiadłam do samochodu i ruszyłam przed siebie.
...
Droga zajęła mi około godziny. Tego dnia jechało mi się dosyć dobrze. Nie było zbyt dużego ruchu na drodze. Zaparkowałam przed domem, wysiadłam z samochodu i ruszyłam do drzwi. Zapukałam, a po chwili drzwi się otworzyły.
- Witaj T.I. Wejdź.
T.I- Dzień dobry. przywitałam się i weszłam do środka
- Chcesz coś do picia?- zapytała kierując się w stronę kuchni
T.I- Poproszę kawę, bo nie miałam czasu rano wypić.- powiedziałam siadając przy blacie
- Dobrze. Nie wiem czy wiesz, ale mój syn Jungkook wrócił wczoraj wieczorem, bo mają teraz przerwę, i śpi jeszcze, więc musimy być cicho, żeby go nie obudzić.
T.I- Dobrze.
- Proszę.- powiedziała podając mi kawę
T.I- Dziękuję.
- A śniadanie jadłaś?
T.I- Tak, jadłam.
- To dobrze. Przejdźmy do salonu. Pokażę ci jak uzupełniać faktury.- wstałam i ruszyłam za kobietą
...
- Siadaj skarbie...- usiadłam obok kobiety
T.I- O boże. Ale tego dużo.
- Niestety, ale musimy dzisiaj to wszystko uzupełnić, bo jutro muszę to oddać.
T.I- Rozumiem. To zabierajmy się już do roboty.
Wytłumaczyła mi co, jak i gdzie trzeba wpisywać. Szczerze, to nawet nie było trudne. Szło nam dosyć szybko. Podzieliłyśmy się co, kto będzie robić.
Po 3 godzinach było już wszystko skończone.
T.I- Nie sądziłam, że tak szybko nam to pójdzie.
- Ja też. Gdyby nie ty, to siedziałabym z tym do wieczora. Dziękuję ci.
T.I- Nie ma za co. W końcu to też należy do moich obowiązków.
- Hej mamo.- do salonu wszedł chłopak. Spojrzałam na niego i rozpoznałam w nim chłopaka z wytwórni.
- Jungkook może byś się ubrał? Nie widzisz, że mamy gościa?
CZYTASZ
"Przypadek"|| ZAKOŃCZONE
ФанфикPracujesz w wielkiej firmie, którą zarządza mama samego Jeon Jungkook'a. Wspólnie tworzycie ubrania dla znanych marek. T.I zajmuje się głównie tworzeniem szkiców. Bardzo dobrze się z nią dogaduje. Większość projektów tworzą w domu mamy Jungkook'a...