➡100 days until my b-day.

373 32 4
                                    

Rose .

M-am trezit destul de dimineață și stau in pat holbându-mă la pereții albăstrui ai camerei mele și gândindu-mă la viața mea .

Toată lumea crede că viața de prințesă e frumoasă. Că ai tot ce iți dorești și toată lumea face tot ce vrei. Ei bine, nu e așa. Tatăl meu mă obligă să mă mărit cu prințul Jason pe care nu il pot suporta. E genul de băiat pervers și e plin de sine. Crede că ii are pe toți la degetul lui mic.

Mama mea nu mai este cu noi pentru a-mi ține partea. Ea mereu mă asculta și imi dădea sfaturi bune, dar de când a murit de o boală cruntă nu am mai avut cu cine să vorbesc inafară de Harry , servitorul castelului.

Harry este un băiat foarte bun, și dacă nu era un servitor putea fi un prinț perfect. Il cunosc de aproape un an și m-am atașat foarte mult de el.

In comparație cu Jason, Harry este un tip de treabă și mereu mă ascultă. Când am nevoie de el este lângă mine. Am sentimente pentru el , dar nu cred că e reciproc. Mai sunt o sută de zile până mă voi căsători cu Jason și voi deveni regină in Peaceland și Darkland. Voi conduce două regate.

Este o treabă așa de complicată...nici nu vreau să-mi imaginez viața alături de Jason.

Un ciocănit mă trezește din gândurile mele profunde.

-Bună dimineața rază de soare. Pot intra? Este Harry.

-Sigur , bună dimineața. Ii răspund cu un zâmbet odată ce a intrat in camera mea cu o tavă plină de mâncare sănătoasă.

-Micul dejun e servit,prea frumoasa mea prințesă. Imi face cu ochiul iar eu chicotesc.

-Nu-mi mai spune așa, nu sunt deloc frumoasă. Ii răspund in timp ce imi dau ochii peste cap.

-Oh ba da ești. Oare mă place și el sau doar se poartă așa frumos cu mine pentru că sunt prințesă?

-Mulțumesc oricum Harry. Ii zâmbesc și ii dau un sărut scurt pe obraz , după care el se indreaptă spre ușă,

-Poftă bună, mă strigi când ești gata prințeso.

-Sigur. Ii răspund iar el iese pe ușa mare din lemn .

In timp ce mănânc tatăl meu apare in camera mea .

-Bună scumpa mea.

-Bună tată. Ii răspund cu gura plină. Harry face cele mai bune mâncăruri. Doar mie imi pregătește masa.

-Ști că mai sunt doar o sută de zile până faci optsprezece ani, nu? Mă intreabă el cu o voce scăzută.

-Da tată...

-Am vorbit cu prințul Jason și ar vrea să petreceți puțin timp impreună pentru a vă imprieteni. a spus ce? Vrea ca eu să stau cu acel om insuportabil? Da ,da tată, sigur .

-Dar tată -. mă intrerupe și vorbește el.

-Tu vei merge la el la palat și vei sta o săptămână. Totul va fi bine.

-Și când ar trebui să plec?Il intreb increțindu-mi nasul.

-Imediat după ce termini micul dejun.

Oftez ,- Bine tată. Ii voi spune lui Harry să vină cu mine.-

-In legătură cu Harry, stai mult prea mult cu el și cred că prințului Jason nu ii va plăcea .

-Nu-mi pasă ce crede prințul Jason. Murmur sperând că tata nu mă va auzi.

-Ce ai spus draga mea? Nu a auzit, mai bine.

-Am spus bine , o să fac cum spui tu tată, tu ești impăratul. Și eu sclava, adaug mintal.

-Să te pregătești, Tom te va duce in Darkland.

Am dat din cap și mi-am terminat micul dejun. După ce a plecat tata din camera mea am decis să mă schimb intr-o rochie crem , după ce imi fac un mic duș.

In câteva minute il aud pe tata strigând să cobor că Tom e pregătit de plecare.

Abia aștept o săptămână doar eu și cu prea-idiotul-insuportabilul-prinț-Jason.

•••

Cum e până acum? Vă place? Are rost să continui ?

Xx.

Princess ♦ HSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum