Egy férfi gondolatai

161 10 9
                                    

Yoongi POV.

Ismered az érzést mikor azt gondolod minden a lehető legjobban megy aztán az élet az arcodba nevet? Hát, most olyan hangosan nevet az a kis rohadék, hogy szinte alig hallom saját gondolataim.

Jiyeon tegnapi elviharzása előtt egy ideig értetlenül álltam de hamar rájöttem mi is történt valójában. Mikor fiókomba nyúltam semmi sem úgy volt ahogy azt hagytam, de a választ a legtetején pihenő levél adta.

Nem tudom, hogy láthatta meg hiszen eltettem, azt pedig kétlem hogy kutakodott volna a holmim között.

Levegőm idegesen kifújva figyelem ahogy azt elfújja a decemberi hideg szél. Daegu utcái így szilveszter előtt egy nappal már kihaltak voltak. A legtöbben a családjukhoz utaztak aki pedig mégis itt maradt nagy erővel készült a jeles eseményre. Úgy döntöttem mielőtt beszélnék a lánnyal a levéllel kapcsolatos aggályaimról, teszek egy kis kitérőt. Az itteni friss levegő mindig ki tudta tisztítani zavaros gondolataim.

- Nocsak, a paraszt aki karácsonykor a fejemre borította a Japchaet.- hallom hátam mögül mire egy ideges sóhajt eresztve fordulok az illető felé. Sajnos nagyon is jól emlékeztem a hang tulajdonosára.

- Nocsak a seggfej aki megcsalta a barátnőjét szenteste.- köptem felé megvetéssel hangomban mire lefagyott pimasz mosolya képéről.

- Neked ehhez semmi közöd. Mostanában mindenki Jiyeon mellett lát téged, ki a fene vagy te egyáltalán?

- Ki tudja. Talán a szeretője?- gondolkozom el mire ökölbe szorulnak kezei.

- Ne szórakozz velem, köbd ki mit akarsz tőle.

- Nem mindegy az neked? Úgy tudom van más aki istápol helyette, ezen kívül azt csiripelik a madarak, hogy kidobott téged.

- Nem, pusztán hullámvölgybe kerültünk de ha te kilépsz a képből igen hamar megoldjuk majd őket.

- Hullámvölgyek a seggem, utál.

- Fejezd be.- mondta idegesen de én nem hátráltam ki.

- Undorodik tőled.

- Azt mondtam fogd be.- kapja el gallérom mire elmosolyodom.

- Most mi lesz megversz?

- Talán igen. Vagy netán beárulsz neki? Biztos megsajnálna ha én a csúnya gonosz ex pasi felkenném veled a padlót itt és most. De tudod jobb vagyok annál, hogy ilyen szívességet tegyek neked.

- Nélküled is tudom, hogy ha kell kérdés nélkül engem választana.- mosolyodom el mire ökle lendül, fejem pedig hátra bicsaklik. Meglepetésére nevetve fordulok vissza felé letörölve az ajkaimra tapadt vért. Ez a pöcs olyan egyszerű mint egy darab kő.

- Végre. Most, hogy megütöttél már nyugodtan kiengedhetem a gőzt.- mondtam majd azzal a lendülettel behúztam neki és gyomron térdeltem.

- Szemét.- nyög fel mire vele szembe guggolva fogok állára, és vezetem tekintetét enyémmel szembe.

- Ha csak ennyire vagy képes kár volt megütnöd.- sóhajtottam felegyenesedve.- Rohadt unalmas vagy.

- Várj.- sziszegi mire letekintek rá.

- Mit akarsz onnan a földről bokán harapsz? Add fel, már nem szórakoztatsz.- intettem majd hátatfordítva neki kifordultam az utcából.

Alsó ajkam és öklöm lüktetett az ütés nyomán de nem érdekelt. Bárhonnan is nézem a dolgot ez a seggfej nem érdemli meg Jiyeont. Nem is értem mit látott benne. Hiszen ő okos, vicces, és kreatív míg ez a pöcs egy szánalmasan gyenge és unalmas fickó.

Órámra nézve sóhajtva fordultam vissza, ilyenkor már nem állíthattam be hozzá. Csak reménykedni tudok benne hogy eljön holnap, ha nem soha többé nem látom.

By;KimChae_Young

Holiday Season with you | Yoongi FF. BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin