ZPRÁVA🪴

195 10 0
                                    

......Vinnie

Vi: Ahoj
Já: Ahoj
Já: Hele promiň že jsi musel jít semnou nejsem úplně dobrá spole-
Vi: Ale co to meleš pšššt poslouchej

Skočil mi do řeči, chytl mě za ramena jeho svalnatýma rukama a otočil mě směrem k ostatním tak abych poslouchala Addi která začala mluvit.

Ad: Lidii! Jdeme do aut jedeme jenom dvěma aby mohli někde parkovat vůbec hosti protože kdybychom tam přijeli každý svým autem neměli by místo.
Dix: Ano takže v první dodávce jede Chase, Charli, Já, Noah, Addison, Bryce a abychom nevláčeli druhou dodávku Vinnie? Můžeš jet svým autem?
Vi: Jo jasně ale jede semnou Daisy!
Dix: To je asi jasné vzhledem k tomu že do dodávky se nevejde musela by jet v kufru. *všichni se začali smát*
Já: Jo Jo strašně vtipný

Dix: No nic tak jdeme!

Všichni vychází mohutnými dveřmi. Mně by se ale skoro před nosem zavřeli kdyby je nestihl chytit Vinnie. Vinnie mi je otevřel a nechal mě vyjít ven. Sám zamkl a šel semnou do auta.

Posadila jsem se na místo spolujezdce. A vyrazili jsme.

Po cestě
Vi: Tak co. Jak se těšíš?

Já: Moc se těším miluju Dixiine písničky takže se těším i na tuhle. Kousek už jsem slyšela a bude to pecka!

Vinnie se jen zasmál a řídil dál.
Já: A jak se těšíš ty?
Vi: Jsem celkem zvědavý protože jsem ještě na premiéře nové písničky nebyl.
Oba jsme se na sebe usmáli.

Po chvilce jsme dorazili na místo. Vinnie zaparkoval a než jsme vystoupili venku čekala moje panická hrůza. Venku byli paparazzi. Nejsou úplně moji oblíbení vyptávají se na rodiče že o nich nikdo nic neví a na Nicka a Madison jestli nezemřeli když nejsou aktivní ani na sociálních sítích a další.

Já: Vinnie ? Jak vypadám? Netrčí mi to nikde? Neleze mi nikde nic?
Začnu vcelku panikařit a pokládat Vinniemu jednu otázku za druhou a přitom se ještě upravuju.
Vi: Dais co se děje?
Já: Víš vždycky když vidím paparazzi začnu trochu panikařit. Nechce se mi jít ven budou se mě ptát na Nick a Madison na rodiče....
Vi: Chápu. Ale na tu premiéru musíme Hm?
Já: A netrčí mi to nikde? A-
Vi: Jsi krásná nikde ti nic netrčí, nevisí a podobně. Nesmíš ty jejich otázky poslouchat a nebo na ně odpověz. Pak ti dají pokoj a už se na to ptát nebudou.
Uklidňoval mě Vinnie.

Já už jsem to nevydržela a obejmula jsem ho.
Vi: Jdeme?
Já: *Nádech* jdeme

Oba najednou otevřeme dveře od auta a směřujeme se k restauraci kde premiéra proběhne.

P= paparazzi
P: Dobrý den slečno Austin jak se dnes máte?
Já se zastavím kouknu se na hodinky a tím zjistím že máme ještě 20 minut čas takže jsem se rozhodla že jim odpovím. Chytla jsem Vinnieho za ruku a zastavila jsem.

Vinnie se na mě podíval a když jsi všiml paparazzi tak zastavil.

Já: Mám se dobře děkuji
Začnu odpovídat.

P2: Slečno jak se má váš bratr?
Já: Teď s ním nejsem v kontaktu ale má se určitě fajn.
P3: Co vaši rodiče slečno Daisy?
Já: Vím že máte spoustu otázek na mé rodiče ale tohle je téma které s vámi probírat nechci. Takže bych byla ráda kdyby jste to respektovali.

Už jsme pomalu s Vinniem ruku v ruce vcházeli do restaurace když na nás ještě jeden z paparazzi zařval.
P3: Mějte hezký večer!

Ještě jsem se rychle otočila poděkovala a opětovala.

Vevnitř to bylo krásné všude světýlka vepředu velké plátno a ostatní kteří seděli už u stolů.
Já si sedla k Addi, Dixie a Charli. Vinnie si zase sedl ke klukům (Chase, Noah a Bryce)

V ten moment co jsem si sedla začala Dixie mluvit ke všem co byli v restauraci takže k jejím hostům lidem z hype housu a taky k jejím rodičům. Měla nějaký proslov který si nacvičovala už týden dopředu vždycky zamnou přišla a řekla ,,Daisy Daisy prosím poslouchej mě a nedělej si z toho srandu" ten proslov si pamatuju nazpaměť a tak jsem si vzala mobil a projížděla ig.

Když najednou mi přišla zpráva a bylaa......

THE HYPE HOUSE GIRL🦋Kde žijí příběhy. Začni objevovat