Byla od Vinnieho.
Zpráva
Vi:Co je? Nebaví tě to?😂
Já: Ne protože tenhle proslov se Dixie učila týden dopředu a otravovala mě abych jí poslouchala. Umím ho nazpaměť.🔫
Vi: Aha a hele můžu mít otázku?
Já: No?
Vi: Co je vlastně s tvými rodiči? Promiň jestli ti to nějak vadí že se ptám.
Já: Řeknu ti to někdy doma nevadí?
Vi: Vůbec ne a teď už jdeme odpočítávat.V restauraci se rozlehlo ticho a na plátně se spustil odpočet všichni začali odříkávat čísla.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
V tu chvíli začala hrát Dixie písnička. Všichni poslouchali, koukali se na videoklip a ti kteří písničku od Dixie znali z tiktok trendů zpívali.Na chvíli jsem se koukla ke stolu kluků a Noah seděl tak napjatě a byl tak rudý jako by měl někoho zabít a taky že jo ve videoklipu byl kluk který měl hrát roli Fuckboye.
Dixie si toho hned všimla, vzala Noaha za ruku a tahala ho někam pryč. My jsme se na sebe s Vinniem jen usmáli.
Večer probíhal celkem fajn. Bylo už pět večer a mně se chtělo spát a taky že jsem to zalomila na nějakém gauči na kterém jsem s Vinniem seděla. Hlava mi spadla na Vinnieho rameno.
POV Vinnie
Zrovna si povídám s Dixie a Charli tátou bavíme se o autech.Vi: Ale jako mně se líbí i t-
Přerušil jsem větu protože mi něco spadlo na rameno a byla to Daisy hlava. UsnulaVi: Promiň Marcu asi už budu muset jet domů.
Marc to pochopil a odešel.Začal jsem hledat Daisy věci ale nikde jsem je neviděl. Vedle mě kousek dál stála Charli a tak jsem na ni zavolal.
Vi: Charli! Charli!
Char: No?
Char přišla ke gauči tedy zamnou a Daisy která mi pořád ležela na rameni.
Vi: Kde má Daisy věci? Vezmu ji domů.
Char: Jéžiš ona usla. Tady.
Charli mi podala černou tašku a mobil. Věci od Daisy prostě.
Char: Vinnie ale my přijedeme až zítra máme rezervaci kousek od restaurace do hotelu. Tak mám tam zavolat jestli vás ubytují hned?
Vi: Ne vezmu ji do Hype housu.
Char: Tak Jo uvidíme se zítra čau.S Char jsme se rozloučili a teď jsem musel nějak odnést Daisy do auta. Chytl jsem ji jako princeznu a nesl ji ven z restaurace.
Po cestě jsme potkali paparazzi ale sral jsem na ně a posadil jsem ji na místo spolujezdce a už jsme je-li.
ČTEŠ
THE HYPE HOUSE GIRL🦋
RomancePříběh je o Daisy Austin která se zamiluje do....nech se překvapit😏. Každý den minimálně jedna část!🤍