Last......🔞🔞🔞🔞🔞🔞

749 65 76
                                    





Patrick & Muana

Seasons 2 ang in ka siam ang nge siam lo ang... nge he tah hian ka continue mai dawn.......Muana te hiiiii.....Comments lam ah aw.....

Ti hian Alex leh Mark chu ka pawt chat ta mai

aw......



Heartbeat

Chapter-32

Thla a ral a...Judy pawn fapa duh awm tak a hring a,Alex pawh a lawm ngei mai ....
Kum a liam leh meuh chuan Alex chu pathlawi a ni ta der mai.......A mah leh a fapa chuah chu in ah an cheng a..Nau awm tu chu zan ah a haw leh mai ṭhin......Kum 1 mi lek fa a en kawl a..Hna nen..harsa tak a ni..........

Alex pov
Kum chan ve liam ta khan.....Judy chuan min kal bo san a....Mahse,ka dem lo...Kei leh Mark tan a kal a ni....Kan fapa pawh a hruai chak hle a..Mahse,ka phal lo...Ni e..ka phal bik lo....A hmu thei dawn tho a....
A ni tel in Mark ka hnaih te tial+ a...An in neih na pawh kei mah vang chuah in an ṭhulh a.....Chu pawh kha mi ni...An in neih ni tur a..Mark ka hrai ruih vang a ni...A ta ka ni a..a ni pawh ka ta tho....

Pi mamuani pawn min pawm a..Mark ber hian min la dem a...min la hmangaih tih ka hria....Mahse,a ti lang duh lo....

END OF Alex pov

Mark// I kal dawn maw?.... Êng tik ah nge i lo let leh ang?

Jay// ka hre lo le!

Mark// Rca kha a ṭha zêl em?

Jay// ka hmu ngai tawh lo

Mark// a nih min lo be ṭhin la aw......

Jay// lutuk... Theihnghilh miah suh .Ngaidam tawh rawh ...ka kal a nga......

An in vei liam ta.....

Mark phone chu a ri ral+ a.....

Call
Mark// hmelchhe pa eng nge?

Alex// khawnge i awm?.... Weekend-ah ka lo kal ang ka tih kha

Mark// tu in nge aw ti a.....pa thlawi......

Alex// ka thlawi rei dawn lo a nia....ka lo kal khawi ah emaw ni kal na tur kan nei...

Mark// ka nei ve lo....

Line cut.......

Mark pov
A duh+ hun ah hruai chhuah theih tur a maw hi min tia....Kan la ni leh taw silo....Ka ngaidam pit ang......
In chhûngah ah chuan ka lut a...Ka in thlak sawk+ a.....Chhuah deih ka rilruk a ni....Rang lutuk tak mai in ka in ti fai zung+ a.....Bathroom aṭang ka chhuah chuan ka hu nasa lutuk chu ka thlawk lo chauh.......
Ka au deuh ṭhawt a.....Ramhuai nge thla rau zawk?.....Rosangkima chu ka room kawng khar ngheng in a lo ding kur mai......

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now