După cum poți observă, titlul capitolului este continuarea de la titlul cărți:
"Era o zi normală, dar.."
"TikTok este plin de reclamații"
_______________________________________
Abrevieri_______________________________________
Este ultima zi din an.
Este 31 Decembrie 2021.
Este o zi mininată, nu?
Am întrebat 100 de elevi de la Școala X(școala unde am făcut 8 ani(din clasa I până în a VIII-a) și voi foloși termenul de "X" în loc să dau numele școlii pentru că doamna de română m-a învățat să promovez doar exemplele bune).
Am întrebat 100 de elevi de la Școala X ce este îneregulă în această poză cu mine?
Răspuns:
Cei care nu știu despre ce vorbesc vor spune: este luna decembrie și copacii sunt înfloriți, dar cei care au fost colegi de generație cu mine vor spune: ♤♡◇♧Cravata♤♡♡♧.
Ce este așa interesant la ♤♡♡♧Cravată♤♡◇♧?
Acest obiect vestimentar obligatoriu al unității mele de învățământ mi-a asigurat biletul de intrare în școală 8 ani de zile, dar cumva am avut voie să intru în ea când eram a X-a și culmea, primeam și notă să intru aici!
Regula e simplă:
Nu ai cravată = nu intri.
Nu intri = te duci frumos acasă să o ieiExista și un "sau".
sau erai notat pe ♤♡◇♧Lista neagră♤♡◇♧.
Ce este
♤♡◇♧Lista neagră♤♡◇♧?Este o listă care îți scadea nota la purtare la prea multe abateri.
Trist, dar adevărat!
Bine, pe lângă cei doi de "sau" mai era un "sau", dar acesta rămâne între noi.
Pe cine păcălesc! Voi nu știți să țineți un secret! Dacă vă zic vouă v-a afla tot internetul!
Bine, bine, vă zic:
Intrai în școală, aruncai cravată de la geam și intra următorul, după ce intra urmatorul aruncai cravata la următorul și tot așa.
Nu ne-a prins niciodată!
Cum ziceam, în clasa a X-a primeam notă pentru faptul că făceam 3 ore săptămânal.
Zilele trecute am văzut pe TikTok un trend care zău de-l înțeleg!
Am înțeles trenduri ca: omul cu țuica, "Il știu pe Adrian pe TikTok!", dar câtă imaginație să aveți să faceți un trend din "Cei din I-IV au vacanță pentru că sunt prea obosiți de la atâta colorat"?
Aveti prea multă imaginație.
Mereu când vedeam un astfel de trend eram așa încântată să îl văd încât îl dădeam block persoanei aceleia. Zău!
Ei bine, presupun că a revenit motivația mea de a dezinstala TikTok, voi reveni la el. Cine știe? Poate peste un an! Adică nu mai e mult până atunci. Maxim 1 zi.
Să fim sinceri, gluma asta e la fel de expirată ca gluma cu coloratul.
Eu ar trebui să fiu cea supărată! După 8 ani în care am început prima zi de școală aici, putea fi prima zi de școală tot aici! Aici am avut cele mai frumoase amintiri! Aici am...
...
...
...am...
...
...
...am aruncat cu un corn în cap la directoare din greșală.
Eu am luni practică.
Iar luni nu merg la practică, luni mă întâlnesc cu...
♤♡◇♧Coordonatorul de practică♤♡◇♧
Puteam și fară.
Nu voiam să o văd.
Dar asta este!
Am stabilit că: dacă aducem șampanie și cozonac poate nu facem ore.
Bine, am stabilit noi intre noi, nu am vorbit nimic cu doamna.
Domana sigur nu e de acord așa că vom face ora.
Luni, ora 8:00 cu jumatate de clasă mahmură de la Revelion.
A stai, minorii nu am voie alcool.
Rectific:
Luni, ora 8:00 cu toată clasă mahmură.
*Autocorectorul
Luni, ora 8:00 cu chef de învățat.
Așa!
CITEȘTI
Era o zi normală, dar...
HumorPun pariu că te fac să râzi! Bine, e prea mult... PUN PARIU CĂ MĂCAR TE FAC SĂ ZÂMBEȘTI! Pe cine încerc să păcălesc? Nu sunt bună la scris povești! De ce m-am băgat la scris cărți de umor, mai bine puneam la categorie "horror" pentru că la ce prost...