; kişinin kendini en rahat,
en güvende, en güçlü hissettiği
ve kendi olabildiği yer---
Yatağından kalkıyor Kazutora, yorgana dolanıp yere düşüyor bu halini gören sevgilisi gülüyor ve kalkmasına yardım etmek için elini uzatıyor, Kazutora'nın tutmasını bekliyor. Kazutora baji'nin elini yavaşça tutuyor ve Baji'yi kendine doğru çekiyor. Kazutora gülüyor şimdi ikisi de yerde. Baji, Kazutora'nın belini kavrıyor ve okşuyor ardından dudaklarının tadına bakıyor.
Kazutora kızarıyor belli etmese de utandı.
Baji sinsice sırıtıyor, Kazutora Baji'nin sırıtmasını görünce küplere biniyor ve yüzüne yastık fırlatıyor ancak Baji yastığı tutuyor ve yerden kalkıyor. Kazutora'nın elini tutuyor ve salona doğru yürümeye başlıyor. Kazutoraya yağan karı gösteriyor, Kazutora bir bebek gibi heyecanlanıyor ve dışarı çıkmak istediğini dile getiriyor. Baji önce giyinmesi gerektiğini söylüyor ama Kazutora kaşla göz arasında giyinmiş bile bunu gören Baji, güzelce gülümsüyor sevdiği adama.
Kazutora, Bajiye kartopu fırlatıyor. Baji sinirleniyor ve Kazutora'nın üstüne atlıyor. Şimdi ikisi de karların arasına gömüldü ve soğuktan titriyorlar. Kazutora sevgilisinin elini tutuyor ve üflüyor Baji fark etmeden kahkaha atıyor ve fark edince boğazını temizliyor, Kazutora baji'nin neden güldüğüne anlam veremiyor ve boşveriyor. Kazutora Baji'nin burnuna bir buse konduruyor.
Kazutora'nın bu yaptığı Baji'ye çok tatlı geliyor.
Baji eve geçeceğini ve Kazutoraya da geç kalmamasını söylüyor, Kazutora kafasıyla onaylıyor ve biraz daha oynayıp geleceğini söylüyor. Baji, Kazutora'nın kafasına bir öpücük kondurup eve geçiyor. Üstünü çıkarıp temiz kıyafetler giyiyor, koltuğuna oturuyor ve dışarı da bir çocuk gibi karlarla oynayan sevgilisini izlemeye başlıyor.
Kazutora yaşayamadığı çocukluğunu Baji'nin yanında yaşıyor, yaşamaya çalışıyor.
Kazutora yaptığı kardan adamın önünde otururken kardan adam kazutora'nın üstüne devriliyor. Kazutora üstündeki karları temizlemeye çalışırken Baji'nin onu izlediğini görüyor ve utanıyor. Yüzünü saklama gereksinimi duyduğu için yüzünü kara gömüyor, sonrasında hissettiği soğuklukla yüzünü hızlıca geri çekiyor ve daha fazla utanıyor.
Utana sıkıla eve gidiyor, paytak adımlarıyla içeri giriyor. Hissettiği ani sıcaklık ile bir kaç saniye duraksıyor sonrasında yeni ve kalın kıyafetler giyerek Baji'nin yanına doğru ilerliyor.
Baji pikaba kaset yerleştiriyor.
Kazutora tanıdığı simayı görünce huzurlu hissediyor.
Şimdi odada this charming man şarkısı yankılanıyor, İkisi de gülümsüyor. Baji Kazutora'yı ortaya doğru çekiyor. Dans etmeye başlıyorlar, yavaşça anın tadını çıkarıyorlar. Mutlular. Yeni yıldan hiç bir şey istemiyorlar çünkü birbirlerine sahipler, birbirlerinin kaplerine sahipler bu onlara yeterde artar bile.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our gift, we are | bajitora
Fanfictionnew year-specific ; one shot, fluff Baji kazutora'yı ortaya doğru çekiyor. dans ediyorlar, yavaşça anın tadını çıkarıyorlar. Mutlular. Yeni yıldan hiç bir şey istemiyorlar çünkü birbirlerine sahipler, birbirlerinin kaplerine sahipler bu onlara yeter...