Mina Japonya sokaklarında geziniyordu,ta ki insan müsfettelerinin arasında bir tabela dikkatini çekmişti. STm bar tabelası idi bu,içeri girince gözüne bir sarışın takıldı..
Yanına gittiğinde kızın ağladığını fark etti ve ne olduğunu sordu. Sevgilisinden ayrılmış olduğunu beklemiyordu açıkçası.
"Siktir et."
"Ama nasıl,ben onu çok seviyorum."
"Bence aşk zaman kaybı."
"Neden?Sende mi aldatıldın?"
"Hayır ve ayrıca sanane?"
"Tamam peki..yönelimin ne?"
"Hm sence?"
"Bence bisexualsin,öyle bir hava veriyorsun."
"Tck,yanlış."
"Ne peki?"
"Lezbiyenim."
Kendime yeni annecik buldum galiba diyip sinsice sırıtmaya başlamıştı chae.
"Ne o hoşuna mı gitti?" Bir sinsi sırıtış da mina'dan gelmişti.
"Bilmem gitti galiba."
Biraz oyun oynasam ne olur diye düşünen ikiliden ilk olarak chaeyoung harekete geçti.
Sandalyeden yavaşça kalktı;mina'nın baldırına oturdu,kafasını boynuna koydu ve derin nefesler almaya başladı.
"Sen kaşınıyorsun uyardım bak."
"Kaşındım diyelim,ne olur ki?"
"Denemek ister misin" mina yan bir bakış atarak chaeyoung'ın eteğinin altından bacaklarını tutup onu tam üstüne oturttu.
"Hm sert bir anneciksin galiba."
"Bilmem neyse artık ne olur anlamış oldun."
Mina eline bir numara sıkıştırıp bardan giderken aynen şöyle demişti;"Bir alo demenle kapındayım kedicik" aynı zamanda göz kırpmayıda unutmadı.
Chaeyoung biraz düşündü,sonra saatin 2 olduğunu fark edip eve gitmeye karar verdi ama bu koltuktan kalkamayacak gibi hissediyordu onun yüzünden.
...
Hala uyuyamayan chaeyoung onu aramaya karar verdi,ne de olsa şuan onun yüzünden uyuyamıyordu.
Bir iki çaldırma sonrasında telefon açıldığında chae aslında hiç beklemiyordu bunu ama çaktırmadı.
"Kimsin gece gece amk"
"Ow..sakin ol annecik,hem sen ara demedin mi bende aramak istedim."
"Sen miydin ya korktum."
"Korkma şey ben adını sormayı unutmuştum aklıma geldi sorayım dedim."
"Mina ben,senin adın ne?"
"Chaeyoung,ama sen chae de."
"Pekala chae,senin için yapabileceğim birşey var mı başka eğer yoksa uyumalıyım da hani saat 04.20..."
"Özür dilerim cidden neyse daha tutmayayım seni,iyi geceler."
"İyi geceler güzellik."
İkiside birazcık-kesinlikle sadece birazcık- birbirlerinden etkileniyordu ve bunu kabul edecek kadar cesur değillerdi de açıkçası.
Olduğunuz için teşekkürler ilk defa yetişkin içerik yazdım umarım iğrenç olmamıştır.
Sizi seviyorum.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Ol!||MiChaeng||
FanfictionMina Japonya sokaklarında geziniyordu,ta ki insan müsfettelerinin arasında bir tabela dikkatini çekmişti. STm bar tabelası idi bu,içeri girince gözüne bir sarışın takıldı.. Son Chaeyoung X Myoui Mina