•Tanışma•

70 6 26
                                    

"Arkamdan tutun Minho, düşeceksin."

Bangchan hyung'un motorunu bir geceliğine kaçırmış ve Felix ile turlarken söyledi bunu. Ama ben dinlemedim ve ellerimi havaya kaldırarak   bağırmaya devam ettim. Kısa süre sonra sahilin yakınlarındaki  Jisung'un kafesine gelmiş, hemen inip koşmaya başladım.

"Minho! Oğlum yavaş ol! Düşeceksin, düşersen Bangchan hyung bana çok kızar."

Felix sesini çıkartabildiğince kalın ve yüksek çıkartsa da umursamadan kafeye koştum. 

Sonun da içeriye  girdiğim de sıcaklık ve kitaplarla gülümsedim. Hemen her zamanki kitaplarla dolu olan kata çıkıp masaya oturdum.

 Hemen her zamanki kitaplarla dolu olan kata çıkıp masaya oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanımdaki raflardan bir kitap seçip ona bakmaya başladım.

"Bu kitaplardan nw anlıyorsun anlamıyorum, sadece kitaplarla dolu hayatın. Biraz sosyalleş. Benle bile eskisi kadar vakit geçirmemeye başladın..."

Felix'in sert ama için de büyük bir üzgünlüğü belirten sesiyle dudaklarımı ısırdım. Kitabı kapatıp yana koydum.

Bana bakışıyla gülümsedim, karşılık olarak o da bana gülümsedi.

"Lix-i ben de bura da çalılmak istiyorum. Jisung'a söylesem kabul eder mi ki?"

Felix'in göz devirişiyle " Minho ben ne diyorum sen ne diyorsun? Çocukluğumuzdaki gib vakit geçirmeyi özledim. Birlik de uyuduğumuz zamanları, film izlediğimiz zamanları, birlik de inatlaşıp küstüğümüz zamanları özledim."

Felix ile liseden beri arkadaştık. Ve şuan üniversite de son sınıfız... Felixle tanışmamız biraz...ilginçti...

__________________

"N'olur yaklaşmayın...ben sevmiyorum erkekleri. Eakiden gay olduğum için özür dilerim. Nefret ediyorum öyle şeylerden"

Üstüme  sırıtarak yaklaşanlardan uzaklaşmak istesem de yere düşmüş ve kolum çok kötü sızlıyordu. Korkudan ağlamaya başladım ve gözlerimi kapattım.

....

Bir kaç bağrışma ile gözümü açtığım da birinin benim üstüme gelen cıplak erkeklerin dövdüğünü görmüştüm. Korkudan lavabonun çeşmesine daha çok yapışıp yutkundum. Döven kişi üstüme dopru geldiğin de korkuyla elimi kapattım.

"Lütfen bana zarar verme. Ne istersen yapacağım. Lütfen zarar verme..lütfen..lütfen"

Sert ve güçlü elleri kollarımı kavradığın da çığlık attım acıyla. Beni kaldırıp çıkarttığın da ona baktım. Yere koyup kolumu açmıştı.

"Kolun morarmaya başlamış!"

Endişeyle hızla yüzümü yıkayıp, bedenimi kucakladı. Hızla kapıdan çıkıp revire getirdiğin de ona baktım. Ellerindeki kanı görünce dudağımı dişledim. Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum. Hemşireye hızla söylediği şeyleri anlayamıyordum. Midemin bulanmasıyla derin nefes almaya çalışıyordum. Gözlerimin yavaşca kapanışına engel olamadım...

_______________

"Minho" "Minho" "Minho"

Sarsılmamla kendime gelmiştim. Dolan gözlerimden bir yaş akınca elimin tersini silip dinledim dediğiyle gülümseyip başımı salladım.

"Efendim Lix-i"

" Bugün bara gidelim mi? Diyecektim, ama neyin var neden gözlerin doldu yine?"

"Tanıştığımız zamanı hatırladım. O zamandan beri hep yanım da oldun. Bende senin. Birgün bunun bozulmasından korkuyorum..."

Gülümseyip ayağa kalkan Felix önüm de durdu. Kollarını açmasıyla hızla kollarımı sardım ve gülümsedim.

___________

Okuyucularım beni dövecek diğer kitaplara yb atmıyorsun ama yeni kitap yazıyorsın diye ckjsşfkdlekdl özellikle EnolaAlone8

Hehe dün bir anda ilham geldi mini bir fic olcak sanırım ilk bölümü yayınlayım bunu girş gibi dedüşünebilirniz zamanla sizi birazcık aeccik gazla merak ettircem mwah byes💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Si t'étais laHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin