Když jsme dojeli začalo pršet ale naštěstí jsem stihl Daisy přenést do domu než začal úplný liják. Odnesl jsem ji do jejího pokoje a rychle ji převlékl do nějakého velkého trika co jsem našel u ní ve skříni a do kraťas. Pak jsem ji jen přikryl a šel k sobě.
Normálně jsem se sprchoval a převlíkl se do pyžama respektive jsem si dal jen kraťasy a šel jsem streamovat a hrát.
POV Daisy
V klidu jsem si spinkala ani jsem nevěděla kde jsem když najednou mě vzbudila rána. Rychle jsem rozlepila oči a uviděla z okna blesk a zase rána. No jasně bouřka a nejlepší na tom je že bouřky nesnáším protože se bojím.Rozmýšlela jsem se jestli půjdu za Vinniem a vzhledem k tomu že zase udeřil blesk tak jsem se zvedla a běžela sprintem k Vinnieho pokoji.
Pomaloučku jsem otevřela a vešla.
POV Vinnie
V klidu streamuju a pak zjistím že je venku bouřka samozřejmě to neřeším. Za chvíli slyším jak někdo otevírá dveře od mého pokoje a tak se podívám kdo to je a uvidím Daisy.
Byla ospalá a mžourala do světla protože jsem měl zaplou lampu která hrozně moc svítí.Já: Copak Dais?
D: Vinnie já nemůžu usnout je bouřka a bojím se.Když to říkala šla až úplně ke mně.
D: Můžu tu být prosím s tebou?
Já: Jasně že můžeš.Moc jsem to nečekal a Daisy si sedla na mě a objala mě.
Já: Daisy nevadí ti že jsi na streamu?
D: Ne *šeptla mi do ucha*Věděl jsem že je Dais unavená a tak jsem se s lidma na streamu rozloučil a všechnu elektroniku jsem vypl. Vstal jsem i s Daisy která omotala nohy okolo mě. Přenesl jí do postele, zhasl a lehl si k ní. Ona se ke mně přitulila a oba jsme usli.
________________________________
Doufám že se vám zatím příběh líbí. Až vydám celý tento budu vydávat další mám už rozepsaný jeden s Paytonem Moormeierem takže se máte na co těšit!❤️
ČTEŠ
THE HYPE HOUSE GIRL🦋
RomancePříběh je o Daisy Austin která se zamiluje do....nech se překvapit😏. Každý den minimálně jedna část!🤍