1.

24 1 0
                                    

Megyek haza késő este a boltból, mikor meghallok pár lövés hangot.Először nagyon megilyedtem de valamiért a hang irányába kezdtem el menni.És ott láttam hogy egy ember, megölt három ártatlan alakot.Meglátott engem, de én gyorsan elszaladtam.Hazaértem.Elmondtam anyunak hogy mit láttam, és ő egyből hívta a rendőrséget. Pár perc múlva ott is voltak és személy leírást kértek az elkövetőröl.Köröbelül 30perc alatt végeztünk is. Gyorsan elmentek, én gyorsan lezuhanyoztam, anyu pedig gyorsan csinált kettő darab szendvicset.
Amiután megfürödtem megettük a szendvicseket majd lefeküdtünk aludni.
Pár nap múlva kaptunk egy levelet amire az volt írva hogy elkapták a bűnöst és majd bíróságra kell hogy menjünk.

*3nap múlva

-anya siess elkésünk-mondtam neki ordibálva a fölcintről.
-Megyek már, megyek már.-mondta nyugodtan.
20perc múlva már a bíróságon ültünk.
Nekem is beszélnem kellett és az elkövetőnek is, de egy dolog zavart, Az hogy megállás nélkül csak engem bámult, talán már tervezte a halálom...
Végül a bíróságról úgy ment ki mintha semmi se történt volna, szabad lábra helyezték.
5perc múlva anyuval és az egyik ismerősével akik egymással beszélgettek, kint álltunk a kocsi mellett, amikor arra lettem figyelmes hogy valaki megfogja a vállamat és befogja a számat.
Pár perc múlva már egy fekete terepjáróban ülök szótlanul.
-Na végre, hogy felkeltél, már kezdtem unatkozni!-mondta széles vigyorral a szájával.
-te meg ki vagy, és miért raboltál el engem, hhmmm??-kérdeztem tőle egy kicsit felbátorodtan.
-majd egy kicsit később elmondom hogy én ki vagyok, még nincs itt az ideje..
-milyen időről besz......-már nem tudtam befejezni a mondtatot mivel isméltelten elájultam.

Sziasztooook
Egy új könyvet hoztam nektek és mivel már 2022 van ezért mostámár sűrűbben fogok majd részeket hozni, mert most végre megjött az ihlet..
Na mindegy a másik könyvet a végleg befejeztem vagy nm tom majd meglátom még
Tudom nem a leghosszabb eltt de szerintem az első résznek tökéletes:)♤♡

A Maffia szökevényeWhere stories live. Discover now