Eram deja obosita de la prima ora.Mai aveam inca vreo cinci ore, printre care doua de romana,si dupa mai mergeam si la gradina aceea. Am scos telefonul din buzunar si am inceput sa ii trimit mesaje lui Face.Nu mai imi răspundea la niciun mesaj.Oare el era cu alta?Oare ma mai iubeste? Imi puneam tot felul de intrebari tampite in cap.Fara sa imi dau seama, Olive era in spatele meu.Din fericire nu a vazut niciun mesaj.Noroc ca am inchis telefonul la timp.Am vorbit cu el c-am toata pauza.Imi punea tot felul de intrebari despre ce imi place mie.De ce oare? În fine...Dupa terminarea orelor.Olive ma luase de incheietura mainii ca sa mergem in ,,Gradina Roiala''. Cand am intrat am observat ca peste tot sunt toate felurile de flori vii colorate.In fata noastra erau cateva drepte care duceau inspre o masa rotunda cu sase scaune. Nici nu imi venea sa cred cine era in fata mea.Sunt cele trei fete din prima zi de cand m-am mutat.Insa acum erau diferite.Nu comentau la mine si nu se uitau dezgustate.Pe langa ele era un băiat cu ochii căprui si cu parul şaten.
-Buna!Eu sunt Bryan iar ele sunt Amanda,Hrănire si Madison.Bine ai venit! Spuse Bryan,apoi schitase un zambet pe fata.
-Eu sunt Alice!
Olive statea pe un scaun ascultand conersatia noastra nu tocmai interesanta.La un moment dat,Olive se ridicase de pe scaun si venise spre mine.
-Alice,stii de ce esti aici?Eu,adica noi te-am invitat ca sa iti spunem ceva.
Deveneam din ce in ce mai curioasa.Vroiam sa aflu mai repede de ce m-au chemat,asa ca nu am stat mult pe ganduri ca am si zis ceva.
-De ce m-ati chemat?Ce vreti sa imi spuneti?
-Noi am ales sa...sa ni te alaturi si sa fi un popular alaturi de noi ceilalti. Spuse Olive cu jumate de gura.
Am ramas uimita de ceea ce a zis si nu ma asteptam ca tocmai eu sa fiu aleasa sa fiu o populara.Chiar daca ma incanta ideea am dat un raspuns negativ.
-Eu?O populara?Nu multumesc.
Toti au ramas socati de refuzul meu pentru un moment,moment in care una dintre fete a si comentat.
-De ce? Tu stii cata lume ar vrea sa fie in locul tau,in momentul asta aici? Nu ,nu stii!! tipa la mine cu un ton ridicat.
-Madison...E decizia ei daca nu vrea sa fie.Alice,sa stii ca tu esti bine venita in orice moment aici,si daca ai nevoie de ceva spunene.Oricum ramanem prieteni si colegi de clasa.spuse Olive.facand o fata trista iar mai apoi scotand un zambet fals pe fata.
Am inceput sa rad incet si am plecat spre casa.
Da...am ales sa fiu un ,,nepopular'',alaturi de prietenele mele ,,nepopulare.
CITEȘTI
NEPOPULARII
Teen FictionAlice este o fata nepopulara.Asta credea ea pana cand se muta iar viata ei se schimba radical. Parintii ei ii ascund un secret de la nastere pe care credea ca o va ajuta insa inrautateste lucrurile. Va descoperi ea cu adevărat secretul pe care l-au...