🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Şu zorlu günlerde moral oluyor.
Okuyorum tek tek...
Dönemediğim için lütfen kusuruma bakmayın...🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Sol yanım gönül hanem, kocamın yokluğundan sebep sızım sızlıyordu. Kendime geldikten sonra Güler'e yalvardım " ne olur karakola gidelim. Ben kocamı görmek istiyorum..." diye.
Güler üzgün bir şekilde " Hicran bekleyelim bir haber gelsin ona göre gidelim. Cihangir abim bize kızabilir...Ama bir haber gelsin bakalım. Allah korusun abim tutuklanırsa gideriz..." dedi ağlayarak.
Gözyaşlarımı silerek " Güler sen avukatsın Cihangir tutuklana bilir mi ?" Dedim.
Gözlerini benden kaçırarak derin bir nefes aldı.Bu hareketi aslında bana çok şeyi anlatıyordu.
Hıçkırarak " babam yine yapmış yapacağını. Beni zorla sürükleye sürükleye döve döve getirip bırakıp giden kendisi değilmiş gibi utanmadan birde şikayet etmiş kocamı...Ne zaman bize babalık yaptı ki? Yüzüm biraz olsun gülse burnumdan getirecek bir şeyler buldu. Bak şimdi de kocamın başını yaktı..." dedim." Sakin ol Hicran...Baban yüzde yüz olarak suçlu. Ama abimde bu zamana kadar resmi nikâhınızı kıymalıydı. Neyi bekledi bilemiyorum. Bak işte böyle düşmanı ansızın en hassas noktasından vurdu. Abim sana deliler gibi sevdalı. Bu resmi nikahı bu kadar
ertelemesi çok ilginç değil mi sence de? Hem sen hiç demedin mi abime
' bana resmi nikah kıy' diye..."Ağlamam daha da şiddetlenmişti.
" Ah ah Güler. Allah benim yaşadıklarımı hiçbir kadının başına vermesin. Olanları zaten en başından beri biliyorsun. Ben çaresizlikten dolayı sadece dini nikah için abine yalvardım. Başkada hiç bir şeyde gözüm yok dedim.
Çok şükür Rabbim'e ki dini nikâhımız bir şekilde ummadığım bir anda kıyıldı. Ama ben öncesinde abine hiç bir şeyine karışmayacağıma ve başka kadınların kocalarına hesap sorduğu gibi veya istekleri gibi hiç bir talebim olmayacak diye sözler verdim.
Abimin de o zamanlar bana ' unutma sakın verdiğin sözleri...' demişti.
İşte böylece ben de elim kolum bağlı kaldım. Ama içimden de ilk günden itibaren hep çok istedim resmi nikah kıymasını. Tamam Cihangir başta bazı hatalar yaptı. Ama nikahtan sonra daima iyi davrandı bana karşı. ' Sen yeterki bana inan ve güven. Ben herşeyi yoluna koyacağım Hicran... dedi..."Yüreğim yanıyordu adeta cayır cayır
" Ben inanıyorum ki yakın bir zamanda bizim resmi nikâhımız da olacaktı.
Ama abin belki de yaşımın dolmasını bekliyordu bilemiyorum. Ah ah böyle olacağını bilseydim resmi nikah için Cihangiri'e çok ısrar ederdim. "" Neyse olan olmuş Hicran. Sen inançlı birisisin sabret. Elbette bunda da vardır bir hikmet...
Bakalım artık neler olacak. Hamza abim bu konularda oldukça iyi bir avukat. Abimin şirketinde ki avukatı da yılların tecrübeli ve başarılı bir avukatı. Ananın boşanma davası sırasında ne kadar işinde profesyonel olduğunu gördün zaten."Güler'in elini tutarak güç almak istercesine sıktım. O'da hafif bir şekilde tebessüm ederek şefkatle elimi okşadı. Ama Güler'in de tebessümünde hüzün yüklüydü.
Esma hanım yine bana laf saymaya başladı.
" İstediğiniz buydu değil mi?! O babanla bir oldunuz oğlumdan mal mülk ve para koparmayınca şikayet ettiniz! Çıkarcı birisisin sen! Hemde utanmaz birisisin sen! Daha akşam üstü bahçede oğlumla fingirdeşen sen değil miydin?! Sonra da oğlumun kolunun altında bana nispet yaparak utanmadan yatak odasına çıktın gittin! Tam bir saat inmedin! Sonra da oğlumla birlikte keyifli bir şekilde gülümseyerek inmiştin! Birde utanmadan sinsi bir şekilde babasına şikayet ettirmiş...!" Diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükut 5. Seri ( Hicran ) TAMAMLANDI
Ficção GeralNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 1960 yılında İzmir'in...