ARKADAŞLAR DÜN YAYINLIYCAKTIM AMA YAYINLAYAMADIM ÇÜNKÜ EVE GEÇ GELMİŞTİM .O YÜZDEN TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM .YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .FOTOĞRAFTAKİ LUKE ÇÜNKÜ BAZI ARKADAŞLARIMIZ LUKE MERAK ETMİŞ O YÜZDEN FOTOĞRAFINI TEKRAR KOYUYORUM .DİĞER BÖLÜMDE STAJYERİ YENİ BÇLÜMÜNDE KOYARIM . UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)))
Luke elimi tuaf bi şekilde tuttuktan sonra yavaşca ellerimizi birbirimizden ayırıp Daelın yanına gittim .Biz sohbet ederken müdür yardımcısının anons sesiyle bahçenin ortasında toplanmamız gerektiği söyleniyordu .Yavaş adımlarımızla çağırıldığımız yere gelip Bannerın konuşmasını bekledik.Bir kaç saniye sorna gelip konuşmaya başladı.
-Evet gençler heyecanlısınız biliyorum .Bugün okulun ilk günü .Dört aylık eğitimimizi geride bırakıp okula başladık.Yani vampirliğe bir adım değil bir kaç adım daha yaklaştınız.Herneyse hangi sınıfta olduğunuz panolarda yazıyor .Zaten hangi sınıfta olduğunuzu tahmin etmişsinizdir.
Diyip bulunduğu yerden hızla uzaklaştı .Hep birlikte panoların olduğu yere gittiğimizde Dael elimi yavaşca bırakıp panolarda yazılan sınıf bölümlerini okumaya çalışıyordu
-Hepimiz 9-K sınıfındayız .Zaten ayrı sınıflarda olsaydık bu işte bi tuaflık olurdu.
Dael konuştuktan sonra yanıma gelip elini omzuma doladı .Ve tekrar hepimiz birlikte 9-K ya gittik.Sınıfa girdiğimizde duvar kenarının en arkası ve onun önü boştu.Belinda duvar kenarına geçti ve bende onun yanına yavaşca oturdum.Ne yani Daellamı oturucağımı sandınız .?.Ama ben bir erkek için en yakın arkadaşımı satmam.
Dael ve Luke arkamızdaki en arka sıraya aygırca oturuş yaptılar ..Ben sıramı bir şekilde düzeltirken kafamı kaldırdığımda Calumların ayakta kaldığını farkettim.Onlara bakmaya devam ederken Daelların yanı yani orta en arka sıradan bir çocuğu kaldırıp Michaelle Ashton oraya geçtiler.Calum hala ayaktaydı en sonunda dayanamayıp Michaellerin önündeki çocuğu kaldırıp tek başına oturdu .Ben Calumu izlemeye devam ederken Daelın beni dürtmesiyle kendime geldip
-Hey Em!!
Kafamı ona çevirdiğimde Lukele dönmüş bana bakıp gülüyolardı .
-Noldu ?
Belindanın duymasını istememiş olmalıki hızla benim yanıma gelip yanımda eğilerek konuşmaya başladı.
-Belindaya ayarlıcağım çocuk şu .
Daelın bana gösterdiği çocuk Ashton du .Bi ona bakıp bi Belindaya bakıyordum .Bir kaç kere daha ikisine baktıktan sonra yakışıcaklarını düşündüm .Çünkü Ashton da çok tatlı bi çocuktu
-Bence olur .Ashton biliyomu ?
-Biliyo ama Belinda olduğunu bilmiyo .
-Nasıl ya ?
Dael bana iyice yaklaşıp olayı anlatmaya başladı.
-Bi kız var dedim .Anlattım ona onunda sevgilisi yok dedim .Ama ismini vermedim.
Kafamı olumlu anlamda sallayıp cevap verdim.
-Çok mantıklı .
-Eee konuşuyımmı şimdi onla ?
-Yok konuşma ben ilk Belindayla konuşuyım .
-Peki .
Dael yanağımdan öpüp hızla Luke kaldırıp yerine geçti.Çünkü eğer Luke kaldırmasaydı onun üstünden geçerdi ve hoş görüntüler olmazdı .Ben Belindaya döndüğümde salakca sırayı kıralamakla meşguldü .Onu dürtüp tam anlatıcaktımki hoca sınıfa girdiği için anlatamadım .Bütün sınıf ayağa kalktığında bir şeyin eksik olduğunu farkettim. Bessy yoktu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampirosOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...