3.Story

10 1 0
                                    


Bylo ráno a já jsem se rozhodla navštívit společnou koupelnu a nejlépe si dát vanu pěkně teplou s bublinkama. Vlezla jsem do koupelny, ale něco mi tu nesedělo byla zapnula sprcha a někdo byl uvnitř ten dotyčný se otočil čelem ke dveřím kde jsem stála já. "Ježiši promiň vysoukala jsem ze sebe a odvrátila zrak k podlaze. "Neslyšel jsem tě přijít" zasmál se Bucky a dál si mydlil svoje tělo a měl u toho zavřené oči a úsměv na rtech. "Líbí se ti co vidíš?" smál se dál Bucky. Nic jsem neřekla a hned jsem chtěla vypadnout z té zpropadené koupelny. Otevřela jsem dveře a byla jsem na odchodu, když v tom sem do někoho narazila. " Promiň" vysoukala jsem ze sebe. " Nevěděla jsem, že Bucky si někoho našel, jsem Nathasha" a s příjemným úsměvem mi podala ruku. "Bucky nikoho nemá nejsem jeho přítelkyně" řekla jsem a podala jí ruku nazpět. Radši jsem se ani neohlédla jak jsem byla rudá až na zadku. Nechtěla jsem, aby se tu rozkřikl, že T/J leze k někomu do sprchy a pak se snaží vypařit jak nějaká holka na jednu noc. Na to je celkem brzo na tyhle hypotézy. Mezi tím si šla zpátky do svého pokoje si znovu přeorganizovat věci co si vezmeš sebou do koupelny. "T/J to už si po sprše?" zeptala se mě Iska, když šla kolem mého pokoje a viděla mě tam. "Ne je tam Bucky" hned po té odpovědi jsem se málem propadla do země, proč jsem říkal kdo tam je jak jsem to měla vědět, že tam je Bucky já jsem, ale opravdu někdy pitomá. "Tak Bucky" to by nebyla Iska kdyby se nechytla věty. kterou jsem právě řekla a přitom na mě nekoukala nemravným pohledem jak kdyby jsme v té koupelně něco spolu měli dělat. " Nech toho nic se tam nestalo jen jsem mu tam tak trochu vlezla viděla jsem ho se mýt" řekla jsem a až pak jsem si uvědomila proč jí doháje říkám i podrobnosti co tam on dělal , když jí musí být jasné, že tam asi jen tak nestál. "Já radši jdu nebo se dozvím to co bych vlastně ani nechtěla, vážně představa jak moje kamarádka souloží s nějakým chlapem se železnou rukou je opravdu divná představa, a teď když jsem to řekla nahlas se jí jen tak nezbavím" zaklepala se Iska a odcházela směrem ke svému pokoji. Ještě jsem stačila vyjít ze svého abych přesně věděla kam jako jde. No nic konečně mohu jít do té sprchy myslím, že i Bucky se už osprchoval .Došla jsem do koupelny a ta konečně byla prázdná, zaklapla jsem dveře a začala se svlékat, když už jsme byla jen ve spodním prádle zase někdo vkročil dovnitř . Proč já blbá jsem se nezamkla ne na to jsem až tak prost nemyslela. " Pěkné spodní prádlo to by se na mojí podlaze krásně vyjímalo" řekl Bucky a stál tam jen v ručníku uvázaným kolem pasu, na krku mu viseli psí známky. "Doprdele" zakřičela jsem, ale přes tekoucí vodu mě snad zbytek Avengerů neslyšelo. "Můžeš mi vysvětlit co ty tady teď děláš?" zakryla jsem si instinktivně prsa a dolejšek rukama. "Nemusíš se přede mnou stydět" usmíval se Bucky a vydal se přímo ke mě. Nevěděla jsem co mám dělat jestli mám couvat a nebo ne, jestli mám křičet a nebo nekřičet, co mám jako v téhle situaci asi dělat. Člověk by si řekl odejdi pryč ani se z ním neotáčej, ale to nebylo až tak lehké to udělat. Bucky byl blízko a mě se ztajil dech moje srdce mi pomalu vyskočilo z těla potil jsem se jak malý čuník, najednou se ke mě nahnul a pošeptal mi do ucha " si k nakousnutí" jeho dech se mi odrážel od krku a působilo mi to husinu po celém těle i on si toho musel všimnout, protože na jeho tváři se objevil úšklebek. "Půjdu se vykoupat Bucky a chtěla bych trochu soukromý" vysoukala jsem ze sebe i když jsem to soukromý moc nechtěla představa, že on by byl semnou ve vaně mě vzrušovala. Ne ježiši na co to zase myslím, Bucky se otočil k odchodu a ještě prohlásil " budu na tebe čekat až budeš připravená nemít soukromý" řekla jen se z ním zaklaply dveře. "Panebože" řekla jsem si pod nosem a už sem se do svlékla a vlezla jsem do vany. Moje myšlenky se přenesly na situaci co se právě stala s Buckym, nevěděla jsme co dělám a moje ruka mi začala směřovat dolů a začala jsem se hladit. "Bucky" zašeptala když mě polil nádherný pocit. Když už byl konec tak jsem se ve vaně napřímila, doháje ten chlap mě má úplně v hrsti.

Avengers StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat