,,Harry!" Zvolala Hermiona ze schodů Doupěte.
"Ahoj Hermiono," pozdravil Harry a roztáhl ruce, aby ho mohla Hermiona obejmout.
,,Harry! Božínku, kde se tady bereš?" Přispěchala Molly, aby mohla Harryho přivítat.
,,Brumbál mě sem poslal, prý tu mám zůstat po zbytek prázdnin."
,,To je skvělé." Usmála se paní Weasleyová.
,,Doufám, že to není problém, můžu se klidně vrátit do Zobí ulice."
,,Jistě že ne, drahoušku, můžeš tu s námi zůstat, budeme rádi. Každopádně budeš muset být v pokoji s Ronem."
,,Děkuju." Harry přikývl.
Ze schodů se vyřítili nejmladší děti Weasleyovi, Ron a Ginny, Ron došel k svému kamarádovi, aby ho mohl obejmout a postavil se vedle Hermiony. Ginny se zastavila před Harrym a pozdravila ho.
,,Dobře, zítra si můžete říct všechno, co budete chtít, teď se jděte připravit a spát." Paní Weasleyová je popohnala nahoru do schodů, aby se šli připravit do postelí.
********
,,Harry! Pojď dolů! Všichni už čekají!" Paní Weasleyová zvolala, právě se všichni sešli v Doupěti, aby oslavili Harryho narozeniny. Přišli Blackovi, Robertsovi, Remus s Laurou, a samozřejmě nechyběl zbytek Weasleyových spolu s Fleur.
Byl pro Harryho připravený i dort se zlatonkou, na zahradě byly sražené stoly k sobě, jako pár týdnů zpátky, když se sešli u večeře. Nad stoly svítily lampiony a ze sloupů u stolů viseli praporky se znakem Nebelvíru.
,,Všechno nejlepší k narozeninám!" Vykřikli všichni společně, když Harry vyšel z Doupěte na zahradu.
,,Děkuju." Harry se na všechny usmál a posadil se do čela stolu, z jedné strany seděl Ron a z druhé strany Laura, která kopala Freda vedle sebe do kotníku a on jí to oplácel, z nějakého důvodu je to bavilo.
,,Přej si něco!" Pošťouchla ho Laura.
Harry zavřel oči, popřemýšlel, co by si tak mohl přát, a když zjistil, co si přeje, svíčky sfoukl.
,,Co sis přál?" Zeptal se Ron.
,,Když ti to řeknu, nesplní se to."
,,Tak jo, čas na dort." Zatleskala Molly a vzala nůž, aby dort mohla rozkrojit. Harry samozřejmě, jako oslavenec, dostal první a největší kus.
Celý večer se táhl v příjemné náladě, Harry rozbalil dárky, které dostal a děkoval každému, kdo mu dárek dal. Potom se všichni rozdělili do skupinek, ve kterých vedli konverzace a bavili se. Brzy byla tma a někteří s rozloučením, že se brzy uvidí, odešli.
Fleur s Molly pouklízely a zbytek se přesunul dovnitř Doupěte.
Harry, Hermiona a Ron se posadili na zem v Ronově pokoji, kde si povídali.
********
,,Lauro, můžeme si promluvit?" Remus zastavil svou dceru ještě než se stihla zavřít ve svém pokoji.
,,Udělala jsem něco? Protože jestli ano, tak to bylo určitě nevědomě a nevím o tom."
,,Ne, nic jsi neudělala, alespoň o ničem nevím."
,,Dobře, tak co to je?"
,,Chci se tě na něco zeptat, pojď si se mnou sednout."
,,Zníš dost vážně." Laura s Remusem se posadili ke stolu v kuchyni, každý na jiné straně stolu, tak aby na sebe viděli.
ČTEŠ
Květiny Pobertů II.
Fiksi PenggemarPo pádu lorda Voldemorta se kouzelnický svět vrátil do starých kolejí. Harry Potter je v Bradavicích a s novými přáteli, přicházejí i nová tajemství a dobrodružství. Poznává děti Pobertů a časem zjišťuje pravdu o celém příběhu. Harry čelí návratu Pá...