RÁNO☀️

181 7 0
                                    

Ráno mě vzbudilo to že jsem někoho slyšela mluvit a tak jsem otevřela oči. Na posteli seděl Vinnie a s někým volal. Sedla jsem si za něj a lehla si na jeho záda. Vinnie během minuty dotelefonoval otočil se na mě a usmál se.

Vi: Dobré ráno
Já: Dobré. Kdo ti volal?
Vi: Noah. Prý dnes nepřijedou venku je hrozný liják takže to nebudou hrotit a zůstanou tam do zítřka.
Já: Jo aha
Vi: Vadí ti to ? Že tu budeš semnou?
Já: Tak tohle mi fakt nevadí.
Řeknu a usměju se.

Já: Jdeme si dát snídani?
Vi: Joo už mám hrozný hlad
Oba jsme se zasmáli a šli jsme do kuchyně.

Já: Co by sis dal?
Vi: Hmm wafle?
Já: Joo ty jsem neměla dlouho tak jdeme!

Po asi půl hodině jsme měli wafle hotové dokonce jsem stihla uklidit i kuchyň. Vinnie je teď aranžuje na talíř a podává na stůl.

Hezky jsme se nadlábli a dohodli se že zůstaneme v pyžamu a půjdeme se koukat do kino sálu na film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hezky jsme se nadlábli a dohodli se že zůstaneme v pyžamu a půjdeme se koukat do kino sálu na film.

Přenesli jsme tam milion sladkostí a slaností. Teď se dohadujeme co si pustíme.

Já: Ne Vinnie pustíme si After!
Vi: Ne Daisy pustíme si upíří deníky!
Já: Hhhh s tebou je těžké se dohadovat tak se koukneme na upíří deníky.
Vi: Yess

Vinnie teda zapl upíří deníky a koukali jsme se.

Asi v půlce druhého dílu jsem začala usínat a tak jsem si položila hlavu na Vinnieho rameno. On ani nezaváhal a hned mě přiobejmul. Jen jsme se oba usmáli a já zavřela oči a Vinnie se koukal dál.

...................
Zrovna se probouzím pořád ležím na Vinniem a tak zvednu hlavu jestli se ještě kouká protože seriál pořád jel. Zvednu teda hlavu a vidím Vinnieho sladce spinkat.

Dosáhla jsem si na telefon tak jsem si ho hned vyfotila a dala ho na tapetu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dosáhla jsem si na telefon tak jsem si ho hned vyfotila a dala ho na tapetu. Ani se mi ho nechtělo budit jenže jsem potřebovala strašně na záchod a Vinnie mě objímal celkem silně takže bych se jen tak nevyvlíkla.

Já: Vinnie! *šeptla jsem* Vinnie
Vi: mmmmmm

Vinnie mi dal ruku před pusu ať nemluvím.
Začala jsem sebou trochu škubat abych mu tu ruku sundala ale nepovedlo se. Vinnie otevřel oči měl je ospalé bobek.

Vi: Hm?
Já: Vinnie potřebuju na záchod přísahám že se pak vrátím sem, ale jestli mě nepustíš tak se asi počůrám.
Řekla jsem už zoufale. Vinnie se zasmál dal mi pusu do vlasů s pustil mě. Já jsem hned vyběhla ven ze sálu a běžela k sobě do pokoje do koupelny.

V klidu jsem vykonala svou potřebu a vrátila jsem se za Vinniem.

Celý ten deštivý den jsme proleželi v sále kde jsme se koukali na minimálně 4 filmy a mazlili se. Byl to ten nejlepší den.💗

THE HYPE HOUSE GIRL🦋Kde žijí příběhy. Začni objevovat