§2§

79 5 4
                                    

Reggel hamar kellett keljünk ,mert 8-kor indul a repülő.Amint kinyitottam a szemem arra a nyavalyás ébresztőre tudtam vagy inkább éreztem hogy meg fog változni az életem ezen a nyáron.Tehát felkeltem felöltöztem majd lementem enni .Sietve ettünk majd indulásra készem megérkeztünk a repülőtérre.A szüleink amint megérkeztünk otthagytak minket a francba,de már meg sem lepődök.Mondjuk nem mintha egyedül nem tudnánk felülni a gépre csak azért na.Közben leadtuk a csomagokat (tényleg nem tudom hogy mondják ennek/író/)majd elindultunk hogy felüljünk a repülőre. Amint felértünk elfoglaltuk a helyünket és vártunk.Kicsit izgultam ,bevallom kicsit félek a repüléstől persze ez nem az első hogy repülőn ülők csak na.A húgom ebben is különbözik tőlem mint persze a legtöbb mindenben szinte semmiben sem hasonlítunk .Vegyük akár a kinézetünket,neki zöld szeme és szép ,hosszú,egyenes gesztenyebarna haja van ,míg nekem barna már szinte fekete szemem és sötétbarna,vállig érő, hullámos hajam van .Vagy vegyük akár a személyiségünket én visszahúzódó vagyok míg ő társaságkedvelő sok barátja van akik imádják de megértem hogy miért hisz én is nagyon szeretem őt még ha néha féltékeny is vagyok rá. Na de ez van nem panaszkodok tovább hisz lassan már a repülő is elindul.Amint felszállt Nina és én is olvasni kezdtünk ,míg ő valami magazint én nekifogtam a Levegő népének az első kötetébe,amit amúgy Nina fizetett nem vagyok köcsög de ha felajánlotta akkor miért ne fogadtam volna el.

*Time skip*

Arra eszmélek fel hogy Nina szólít:

-Ébren vagy?Hé!!Mona?!Ébren vagy?-igen úgy látszik olvasás közben elaludtam,mondjuk nem csodálom hisz már be is esteledett, s tegnap este sem aludtam valami sokat.

-Igen ,ébren vagyok .Valami baj van?-kérdeztem rá.

-Nem semmi csak kérdeztem-felelte ő.

-Nem tudsz aludni?-kérdeztem rá.-Olvassak esetleg esti mesét?-idegesítettem .

-Hahaha-morogja,majd elfordul és szindikál azt hiszem.

Nem sikerült visszaaludnom így szétnéztem kicsit s bámészkodtam ki az ablakon .Nina közben elaludt. Lassan itt a leszállás ideje ahonnan átszállunk egy másik repülőre és az már egyenesen Norvégiába visz. Felkeltettem Ninát hiszem mindjárt lekell szállni s hogy ébredjen meg. Miközben ébredezett már le is szállt a repülő.Leszálltunk és a csomagokat átvéve leültünk egy étteremhez.Hiszen még egy órát kell várni az átszállásra.

-Mit kértek enni-kérdezte angolul egy pincér.Mire leadtuk a rendelésünket amit ki is hoztak majd megettük és elmentünk egy várakozóba. Nina közben összebarátkozott egy lánnyal aki ott volt a várakozóba a szüleivel amerikaiak voltam ,így angolul beszélgettek,mind a ketten tudtunk angolul folyékonyan ugye a sok utazásnak hála, majd mivel lassan mennünk kell megszólítottam Ninát.

-Nina gyere indulnunk kell-mondtam,nagy immel -ámmal de eljött onnan.Így lassan elindultunk . Felszálltunk a repülőre és itt is vártuk míg az elindul.Amikor elindult Nina szinte rögtön elaludt én folytattam az olvasást.

*Time skip*

Itt a leszállás ideje a repülő leszállt Ninát pedig már felkeltettem .Megérkeztünk Norvégiába.Elhagytuk a repülőt és átvettük a csomagjainkat.Pontosan ahogy anyáék mondták megálltunk a várakozóba és a kapott telefonszámot hívtam:

-Haló -szolt bele egy férfihang ,gondolom a nagybátyám ,nem nagyon emlékszem rá hiszen nem találkoztam vele már nagyon rég.

-Haló,öhm ......Mónika vagyok -feleltem hát igen nem nagyon tudtam mit mondani s általában idegenekkel nem is nagyon tudok beszélni .....ha beszélek is olyan zavarba leszek hogy hülyeségeket mondok.

-Oh,oké rendben mindjárt indulok várjatok meg a repülőtéren-felelte ,úgy látszik ennyiből is megértette ..

A telefont leraktam majd a húgom fele fordultam.

-Valami baj van?-kérdezte.

-Nem,mindjárt jönnek értünk-feleltem

-Akkor jó,csak fura arcot vágtál ezért kérdeztem-mondta.Hát őszintén nem tudom milyen fejet vághattam..xd..de mindegy kicsit meglepődtem hogy a férfi ennyiből megértette vagy nem is tudom.Megérkezett egy kocsi és kiszállt belőle a nagybátyánk ezt onnan tudom hogy a szüleink mutattak képet róla,legalább annyira gondoltak hogy ne szálljunk be egy ismeretlen kocsijába. Kimentünk és odamentünk a férfihoz illetve nagybátyánkhoz....hogy jobban belegondoljak az előbb egy kicsit túldramatizáltam a dolgokat....Na mindegy.

-Gyertek ,szálljatok be-mondta a nagybátyánk .Beszálltunk a kocsiba és elindultunk az új idéglenes "otthonunkba".Amint megérkeztünk egy nő volt ott gondolom akkor ő a nagynénénk.

-Gyertek be-mosolygott kedvesen.

-Rendben-feleltük együtt Ninával. Bementünk a házba ami amúgy nagyon szép volt és nem is kicsi.Mármint nem volt olyan nagy de egy barátságos aurát árasztott a ház,nem is tudom hogy mondjam olyan családi ház volt de más mint ami otthon van sokkal kedvesebb a légkör.

-Mia már alszik de holnap bemutatom nektek. Amúgy én Vilma vagyok szólítsatok csak a nevemen és érezzétek otthon magatokat.

-Rendben ,köszönjük-feleltem.

-Gyertek megmutatom a szobátokat-felelte Vilma közbe már Will nagybátyánk is megérkezett,behozta a bőröndjeinket.Amint elértünk a szobába őszintén meglepődtem egy gyönyörű szobát kaptam én is és Nina is.

-Köszönjük-feleltem Nina helyett is aki csak ült és bámészkodott.

-Feküdjetek le ,akár tusoljatok le a fürdőt találtok lent ,illetve itt fent pont a két szoba között is.

-Rendben köszönjük-feleltem

-Szívesen, jó éjt nektek-búcsúzott el Vilma és kiment a szobából. Nina is visszament a "saját" szobájába és elaludt .Én még elmentem tusolni.Letusoltam vagy inkább fürödtem mivel majdnem 1 órát töltöttem el ott, lány vagyok na.Majd a szobába visszamenve ,álomra hajtottam a fejem. Kíváncsian várom a holnapot aztán még ott van a M&M koncert is ami egy hét múlva lesz.

kicsit módosítottam rajta mert nem nyerte el a tetszésem de így azt hiszem már jó lesz, de lehet még módosítok rajta!

Na itt is lenne a kövi rész ,kicsit kusza lett tudom .Sokat késtem vele de valahogy nem jött úgy össze hogy írni tudjak.Azért remélem tetszik .Találkozunk a kövi résznél ,igyekszem hozni!

First kiss[Marcus ff.]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن