+ bir +

675 56 28
                                    

Yeni yılınız umarım mutlu, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı geçer!☺️

Umarım beğenirsiniz.💖

İyi okumalar.

+++

Genç adam dudakları arasındaki sigarasından derin bir nefes alıp yanaklarının içe doğru çökmesine neden oldu. Dumanı, ağzından ve burnundan çıkarıp havaya karışmasını izlemeye başladı. Kendini zehirlediğinin pekâlâ farkındaydı ama bir kere başlamıştı ve bırakmayı denese bile bırakamıyordu. Gerçi, bırakmak istediği de pek söylenemezdi. Bırakamamasının nedeni belki de buydu.

Her gece olduğu gibi yine küçük balkonunda durmuş yıldızları izleyerek düşünüyordu. Gecenin karanlığı, sakinliği ona huzur veriyor, düşünmesine yardımcı ve öncülük ediyordu.

Çizim yapmak kendisini hayata bağlayan etkenlerden biriydi. Küçüklüğünden itibaren çizime olan tutkusunu kaybetmemiş ve hayali için çabalamıştı. Kendine iki katlı, mütevazi bir ev kiralamış, giriş katını yaşam alanı olarak düzenleyip, üst ise katı tamamen atölyesi olarak kullanıyordu.

Şehirden çok uzak olmayan, etrafı yeşillik ve orman ile çevrili olan bu ev Baray için kesinlikle vaz geçilmezdi.

Doğa ile iç içe olmak ve izleyebilmek kendisine ilham verip saatlerce çizmesine yardım ediyordu. Bunun, küçüklüğünü geçirdiği ormana yakın olan aile evinden kalma bir yetenek olduğunu düşünüyordu. Maddi durumlarının iyi olması sayesinde aldığı dersler ile gelişmiş olduğu da bir gerçekti.

Telefon çalma sesi içeriden boğuk bir şekilde yankılanmaya başladığında, elinde olan sigarasını dudakları ile buluşturup son bir nefes daha alınca sigarayı önündeki küllüğe bastırdı. Kafasını geriye yatırıp ciğerlerine dolan havayı ağzından tek bir nefeste geri verdi. Yavaş, aceleci olmayan adımlarla içeriye doğru adımlamaya başladı.

Masadaki telefonu eline alıp gelen aramayı cevapladı. Bir şey demesine gerek kalmadan karşıdaki kişi hemen konuşmaya başlayınca onu dinlemeye başladı. Kendisine sorulan soruya düz bir sesle "Evdeyim." cevabını verdi.

"Tamam gelirim, konum at." deyip telefonu kapayınca saatin gece yarısını geçtiğini fark etti. Saatin kaç olduğu önemli değildi. Uyku problemi yüzünden uyuyamıyor, bedeni yorgun düşmeden —ki bu saatlerce uyanık durması veya aşırı hareket etmesi gerektiği anlamına geliyordu— ya da gözlerine dikenler batıyormuş hissi olmadan uyuyamazdı.

En azından evde düşüncelere boğulmayıp dışarı çıkar kafa dağıtır, eğlenirim düşüncesiyle kabul etmişti teklifi.

Banyoya girip duş alınca rahatladığını hissetti, iyi gelmişti.

Odasına gidip telefonundan açtığı şarkı ile hazırlanmaya başladı. Üstüne, siyah baskılı bir kısa kollu tişört ve kendisine biraz büyük gelen deri ceketini, altına da siyah bir kot pantolon ile beline kemer geçirdi. Boynuna kolyesini ve son olarak da küpelerini takınca hazırdı. Aynada kendine bakıp saçlarının dağınık güzel göründüğüne karar verince onlara dokunmadı.

Araba ile yaptığı yolculuğun bittiğini bildiren ses ile boş gördüğü bir alana park edip mekana doğru yürümeye başladı. Kimlik gösterme işleminden sonra içeri alınınca gözleri direkt onu çağıran bedeni aradı. Bar taburesinde oturan ve garsona bir şeyler söyleyen çocuğu fark edince hemen adımlarını o tarafa çevirdi.

Yanına geldiğini hissetmiş gibi kafasını ona çevirip gülümseyen çocuğun yanına oturdu. Garsona "Bana bir bira." deyip yüzünü arada bir takıldığı bedene çevirdi.

"Naber?" diyerek muhabbet açma çabasına giren çocuğa dudaklarını yalayıp cevap verdi.

"İyi, sen?"

"İyidir." deyip elini Barayın bacağına koydu genç oğlan.

Barayın dudaklarında alaylı bir gülümseme meydana geldi. Önündeki birasından bir yudum aldı. Bu gülümsemeyi gören çocuk yavaşça elini hareket ettirmeye başladı. Baray ağır bir şekilde önündeki birayı yudumlarken, yan tarafındaki beden daha fazla sabır edemeyip yüzüne doğru yaklaştı.

"Beni özlemedin mi?" cilveli olduğu düşündüğü ses tonu ile sorduğu soru aslında öylesine bir soruydu. Amacı zaten aradığı ilk andan belliydi.

Baray bu soruya cevap vermeyi tercih etmeyip önündeki yüze uzandı. Dudakları buluştuğu an hareket etmeye başlayan ikili, birbirine daha da yaklaştı. Nefesi kesilen çocuk, geri çekilince yüzündeki çekici gülümseme ile Baray'ı kolundan tutup odalara doğru yönlendirmeye başladı.

fairy? | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin