Capitolul 5-Vibrator 🔞

2.6K 150 30
                                    

Se intoarse si deschise unul dintre sertarele lui interesante. Scoase un mic vibrator pe care il putea controla de pe telefon si il puse in buzunar.

-Okay printeso te ajut. Aseaza-te pe fata pe birou si desfa-ti picioarele, pe partea cu scaunul meu. Zis si facut, Aaliyah era asezata asa cum i se ceruse, iar picioarele ei tremurau.

Ace se aseza pe scaunul lui relaxat, avea un plan in minte, avea sa o faca pe frumoasa lui blonda sa sufere putin.

Ii ridicase fusta si privi lenjeria umeda si zona lui preferata care pulsa neincetat.

-Ce fata buna... spuse el indepartandu-i lenjeria. Atinse cu varful degetelor pielea fina si depune un sarut scurt, fata ofta si incepu sa se miste incontrolabil.

-Stai linistita sau ma ridic si plec, lasa-ma sa te savurez... Maraie el si ea se prinde cu putere de marginea biroului abtinandu-si impulsurile.

Introduse degetul mijlociu in timp ce cu degetul mare ii masa cl!torisul. Continua tratamentul placut pentru Aaliyah pana cand isi dadu drumul.

-Asa dulce... exact ca acum 3 ani... spuse el si Aaliyah gemu vrand sa se ridice insa el o impinse inapoi. Scoase micul vibrator din buzunar si il introduse in vag!nul ei, fata scoase un tipat de surprindere.

-Ce faci? Intreba ea suprinsa.

-Asta e ce trebuie sa faci pentru placerea pe care ti-am oferit-o. Spune el, ii saruta o fesa si ii ridica inapoi lenjeria, asezandu-i hainele la loc. Trebuie sa il suporti toata noaptea, altfel o sa te pedepsesc. Spune si ii da o palma peste fund facand-o sa geama.

Ea se ridica si il saruta din nou pentru inca cateva minute bune.

-Multumesc! Spune ea si se ridica, iesind pe usa la ceva timp urmand-o si Ace. Aaliyah nu stia ce o asteapta.

Cand Aaliyah statea de vorba cu Gabe, Fiona si mama lui Ace decise ca e momentul potrivit sa se distreze, isi scoase telefonul din buzunar si porni vibratorul. Ii vazu fata cum se schimba brusc si imediat ce isi dadu seama ii arunca sageti cu privirea, gest ce nu ii scapa mamei lui.

El se tot juca cu intensitatea, facand-o pe ea sa aiba mici scapari, cel mai interesant a fost cand erau la aceeasi masa si marise intensitatea la maxim si ea se ineca privindu-l.

Aaliyah nu mai rezista asa ca merse cu prima ocazie la el cand erau singuri sa se ia de el.

-Scoate chestia asta din mine si opreste-te! Spune ea si el doar ii dadu intensitatea mai mare ranjind. Te omor drac impielitat.

-Ai spus ca vei face orice, acum-spuse si ii prinse parul soptindu-i in ureche- fii o fata buna si relaxeaza-te. Apoi pleca de langa ea si o lasa asa. Mama lui era cu ochii pe cei doi, putea sa isi dea seama de la o mie de kilometri ce se intampla cu cei doi, avusese dreptate in tot acest timp.

Plina de nervi se duse la baie, daca el nu avea sa faca ce trebuie atunci ea va face asta. Urca la etaj pentru ca toate baile de jos erau ocupate si intra in camera luxurioasa in care ea avea sa doarma.

Nivelul ridicat al vibratorului o facu sa cada in genunchi, nenorocitul iar se juca cu intensitatea. Zgomotul usii si parfumul lui au invadat camera, in timp ce ea era gata sa scoata vibratorul din ea.

-Ce crezi ca faci? Intreba el ridicand-o, picioarele ei tremurau neincetat.

-Eu... uh... nu mai pot. Spune ea prinzandu-se umeri lui. El chicoti usor si o tranti pe pat.

-La naiba esti extrem de uda. Spune el cu mana intre picioarele ei atingand materialul udat. De cate ori ti-ai dat drumul? Intreba el curios.

-De 3... sopti ea prinzandu-si buza intre dinti.

-Cand? Intreba el dandu-i lenjeria jos si punandu-si-o in buzunar.

-Cand dansam cu Jacob... ah... Gemu ea cand el ii stranse coapsa. Cand eram la masa... si...si acum. Spuse ea tremurand.

-Ma termini. Spuse el sarutandu-i coapsa.

-Te vreau atat de mult in mine... Spuse ea si se inrosi puternic, corpul ei tremura, nu stia de ce se simtea asa, nu stia de ce pe el dintre atatia barbati il voia.

-Si eu vreau sa iti ruinez corpul, printeso... Spune-mi ce iti doresti! Ii ordona el prinzandu-i maxilarul si privind-o drept in ochi asteptandu-i raspunsul.

-Sa terminam ce am inceput atunci si sa mergem mai departe. Spuse ea clar, era hotarata sa il lase dupa aceea si sa nu se mai vada niciodata.

-Daca asta e dorinta ta... Spuse el tragandu-i rochia peste cap. Era de acord, voia sa termine si sa treaca la altceva, se gândise la ea 3 ani incontinuu, o voia din nou si spera ca asta sa opreasca dorinta. O noapte, toata noaptea, doar noi doi. Spuse el printre saruturi.

Ii framanta sanul drept in timp ce ii saruta buzele cu patos, cobora cu cealalta mana la zona ei fierbinte si de acolo incepuse totul, desi ei sperau sa fie sfarsitul.

Capitolul urmator vine la 75 de voturi si 30 de comentarii see yaa

Moștenitorul tronului🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum