*-_-*-_-*✨*-_-*-_-*
Allison nevěděla, jestli se jí chce na večírek na uvítanou pro Davina. Ne, že by ho neměla ráda, ale nymselela si, že je to dobrý nápad. Taky mohla zůstat s Mary Margaret.
Allison by řekla, že po 28 letech v komatu bude chtít mít David klid, když se vrátí domů, ale Kathryn trvala na tom, že musí být večírek.
Prý aby se cítil vítaný a také aby se seznámil s jinými lidmi.
Kdyby to bylo na Allison, nechá ho minimálně tři dny, aby si zvykl na "nové" prostředí. Potřeboval si připomenout aspoň něco z toho, co zapomněl.
Allison ale byla ráda, že tam aspoň nebyla sama a Henry a Emma tam byli s ní.
,,Víte, proč si nic nepamatuje? Zatím na něj nepadla ta kletba." Řekl Henry, když byla trojice poblíž sebe v chodbě.
,,Henry, David má amnézii." Řekla Emma a Allison protočila očima. Brala spíše tu Henryho verzi.
,,A tak mu ta kletba nevyměnila vzpomínky z pohádky za ty falešný." Vysvětlil Henry. ,,Jasně. Všichni tu totiž žijí falešnej život, zapomněli kým jsou v tom skutečným." Řekla Emma a Henry přikývl.
,,Jo. A my jim můžeme pomoct. Musíme ho přimět, aby si vzpomněl-" ,,Že je princ Krasoň." Doplnila Emma Henryho. ,,Princátko." Allison se trochu zamračila, když si uvědomila, co řekla.
Neměla v plánu to jen tak říct. Ani nevěděla, jak ji to napadlo. Jakoby to pro ni bylo automatické. Jenže si nepamatovala, že by to někdy někomu řekla.
Ale jak se zdálo, Henryho ta přezdívka potěšila, protože věděl, že mu takAllison říkala v Začarovaném lese.
,,Paměť mu oživí, když ho dáme dokupy s paní Blanchardovou." Řekl Henry. ,,To už tady bylo." Podotkla Emma. ,,Taky se probral." Připomněl Henry a Allison se ušklíbla. Henry zase vyhrál.
,,Ahoj." Trojice otočila hlavu a všichni tři se podívali na Davida, který se k nim přidal. ,,Ahoj." Oplatila Allison a trochu se usmála.
,,Vy jste ti mí zachránci?" Zeptal se David. ,,No jo. Asi jo." Přikývla Emma a vstala.
ČTEŠ
Warrior (Once upon a time/Petr Pan)
FanfictionKéž by nezapomněla, kéž by nikdy neodešla. Jediné, co si Allison kdy přála bylo, být zase Primrose, kterou kdysi byla a která měla téměř perfektní život. Po tom, co se Allison vrátily zpět její vzpomínky, přála si být znovu se svou pravou rodinou. *...