HASAN ABİ 1.

27 4 1
                                    

Oturduğum banktan kalktım ıssız bir sokakta yürüyordum. Salaklık yapıp yetimhaneye geç kalmıştım. bu saatten sonra almazlardı zaten kaçtığımı anlamışlardır. Bende Hasan abinin mekanına gidecektim. Issız dediğim sokak ilerledikçe kalabalıklaşıyordu. Kalabalığın içinde nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum doğrusu sürükleniyordum. Bir anda durdum ve arkamı döndüm. Bu nasıl bir şeydi? Nasıl buraya gelmiştim bütün bu lanet şeyler beni buluyordu. Karşımda 2 tane izbandut gibi adamlar yanında Cenk ve 2 arkadaşı vardı.

Beni görünce sevindi ve soluk soluğa  - Duru bunlar bazı arkadaşlar borcumuz var.  Dedi anlamıştım yine eroin almış ve bu adamları peşine takmıştı. Buna benzer olay başımıza bir kez daha gelmişti. Bizde mecburen kaçmıştık. Adamın - Parayı veriyor musun yoksa diğer yolla mı halledelim? demesiyle terlemeye başladı ve aklına ani bir şey gelmiş gibi yüzü parladı, bana yanındaki çocuğu işaret etti. Göz kırptı işte o an anlamıştım ne yapıcağımızı - Eski günler dedi duyabileceğim şekilde usulca başsımı salladım.

Bana işaret verdiği zaman işaret ettiği çocuğun yanına gittim ve elini tuttum. Çocuk olanları takmıyordu sanki burada yokmuş gibi davranıyordu taki ben elini tutana kadar. Cenk sesli bir şekilde 3 ten geriye sayarken adamlar şaşırmıştı. 1 Dediği an yanımdaki çocuğu çekip tabana kuvvet koşmaya başladım. Yanımda ki çocuktan beklenmiyecek bir şekilde hızlıca bana eşlik etti.

Hasan abinin mekanına gelince yavaşladım ve bara girdim. Hasan abi beni küçüklükten beri severdi. Aynı yetimhanede büyümüştük ama o benden 5 yaş büyüktü o 18 yaşına girip yetimhaneden çıktığında ben daha 13 yaşındaydım. Şu an 19 yaşındayım ama hala yetimhanede kalmayı tercih ettim. Çünkü hasan abi öyle istemişti. O dediyse bildiği vardır diye sorgulamamıştım. Bar taburesine oturunca barmen bana alkolsüz bira verdi. Yanımdaki çocuk ise hala duruyordu bir yere bakıp sırıtınca merak edip baktığı yere baktım. Bu Hasan abiydi niye ona baktı derken Hasan abi çoktun yanımıza gelmişti. Hasan abinin ağzından çıkanlarla şoka uğradım... 

±5 yeni bölüm oy kullanıp yorum atmayı unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Oyun İçinde OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin