+×+ 02 EYLÜL 2018 +++
Aniden Soobin, Yeonjun'un yanına çekildi. Soobin konuşmayı bıraktı ve Yeonjun'un yanına yatıp ona bakarken başını yana çevirdi. "Konuşmadığın zaman çok tatlısın" Yeonjun destek için kollarını başının altına koyup yukarı bakmadan önce küçük bir gülümseme verdi.
"Sinir bozucusun" diye homurdandı Soobin, bilinçsizce gökyüzüne bakarken somurtarak. O akşam hava oldukça temiz göründüğü için birkaç yıldız görülebiliyordu.Rüzgar saçlarından esiyor, yüzlerinden bazı telleri boğuyor, bazıları ise sessiz kalmaya devam ederken alnına yapışıyor, kulaklarından ıslık çalan rüzgarı dinliyorlardı.
Tam Soobin rahatlamak üzereyken polis sirenlerinin gözlerini açtığını duyuyorlar. "Siktir et bugün ölürüz!" Soobin, yarı inşa edilmiş ya da yarı yıkılmış beton duvarın yakınında yaşlıyı çekerken mırıldandı.
"Ceketini hemen çıkar" diye buyurdu Soobin, Yeonjun'un ceketini kendi ceketiyle birlikte aceleyle çıkarırken ve yüksekliği nedeniyle görünür gözlerden uzağa, üstüne atarken. En azından ceketleri yoksa onlar olmadığını söyleyerek kaçma şansları oldu.
Kısa bir süre sonra polis, beton duvara yaslanmış iki adama yaklaşıyordu, yüzleri neredeyse birkaç santimetre ötedeyken vücutları birbirine sıkıca bastırılıyordu. Tam polis onlara yaklaşmak üzereyken Soobin onları fark etmiyormuş gibi yaptı ve yaşlıların başını yana çekti ve aceleyle dudaklarını öyle bir soktu ki yüzleri görünmüyordu.
Yeonjun öpücüğü hiç beklemiyordu ama çok geçmeden sırıttı ve öptü, öpücüğü sevdiği için zihinsel olarak kendini lanetleyen Soobin'in kıçını tuttu. Soobin ellerini Yeonjun'un omzuna gevşekçe sararken, yaşlı şeftalileri hafifçe ovuşturdu ve onları yumuşak buldu.
Yeonjun dilini gencin ağzına sokmadan hemen önce öksürükle yarıda kesildiler.
"Yakındaki bir binada soygun oldu, buralarda şüpheli birini gördünüz mü? Hırsızın kırmızı ve siyah kıyafetler giydiği bildirildi " Polis memuru sorguladı. Bunların yasadışı ırk yüzünden peşlerinde olan polislerle aynı olmadığını anlamaları uzun sürmedi.
Yeonjun küçük bir gülümsemeyle, "Burada şüpheli kimseyi görmediğimiz bir memur yok, görürsek size haber veririz." dedi. Memur başını salladı ve suçluyu aramak için başka bir yöne kaçtı.
Subay gider gitmez iki adam rahat bir nefes aldı. Tam Soobin uzaklaşmak üzereyken Yeonjun uzun boylu erkeği iki kolunun arasına sıkıştırdı. Soobin yüzünde kaşlarını çatarak Yeonjun'a baktı. "ne?" Soobin, gençlere delik açan yaşlılara bakarak sorguladı.
"Ben sertim" diye cevap veriyor Yeonjun utanmadan yarı sert sikine işaret ediyor. Bu kısmen Soobin'in hatasıydı, asıl sebep ise Yeonjun'un kirli düşünceleriydi.
"Bu bilgi parçasıyla ne yapmam gerekiyor?" Soobin, içten çığlık atıyor ve arızalı olmasına rağmen, bir poker yüzünü korumaya çalışırken kaşlarından birini kaldırdı, yaşlıların bununla ne anlama geldiğini anlamaya çalışıyordu. "Sorumluluk al Choi" Yeonjun, Soobin şaşkına dönerken Soobin'in kulağına fısıldadı.
"Neden 7/24 bu kadar azgınsın?" Soobin, yaşlıları acı bir şekilde kıstırmadan ve emirlerden uzaklaşmadan önce göz kırptı.
"Kahretsin! Otur! Ow Ow! Canım Yanıyor!" Yeonjun acı içinde bağırdı. Soobin telefonuna bakmadan önce gözlerini devirdi. Soobin, "Vay canına, saat 7:30 oldu, eve gidelim" diyor küçük bir surat asarak.
"Katılmamız gereken bir parti var" Yeonjun, yarı yıkılmış beton duvarın üstüne atılan ceketlerini almak için atlamadan önce sırıtıyor.
Her iki ceketini de kolayca yakalayan Soobin'in yönüne fırlatarak ele geçirmeyi başarıyor. "Yakalanmadıklarından nasıl bu kadar eminsin? Ya polis tekrar gelirse?" Soobin evinden taşınmayı reddettiğini sorguladı.
"Bu bir takım içgüdüsü meselesi. Şimdi çabuk gel yoksa seni burada yapayalnız bırakırım sonra hayaletler seninle peek-a-boo oynayabilir " Yeonjun tehdit ediyor. Soobin hayaletler düşüncesinde titriyor.
Zavallı çocuk korkmuştu, tamam mı?
Soobin, Yeonjun'un omzuna tırmanmak ve tutunmak için hızlıydı, yaşlılar ise belirli bir bölgenin tanıdık yollarında yarışıyordu. "Hey, sanırım kasklarımızı yarış yerinde bıraktık" diye hatırlıyor Soobin, Yeonjun ılımlı hızı korurken.
"Boşver, umalım da başka bir polise rastlamayalım." Diye cevap veren Yeonjun, hızlanarak gencin omzunu sıkıca tutmasına neden oluyor. "Yavaşla" Soobin, Yeonjun'un beline kollarını kaydırarak mırıldanırken, başını söz konusu erkeklerin omzunda tutmakta tereddüt ediyor.
+×+ 03 EYLÜL 2018 +×+Ertesi sabah Soobin hafif bir baş ağrısıyla kalktı. Soobin, Yeonjun'un yanında çarşafların içinde usulca horladığını görmek için arkasını dönmeye çalıştı.
Tam Soobin yaşlı erkeği yataktan tekmelemek üzereyken kalçalarının altından felç olduğunu fark etti. Yeonjun hareketlerden uyandı ve esnerken ve dik otururken gençlere baktı.
Saçları yüzünün her yerinde ve yanakları uykulu gözlerle hafifçe şişti ve çarşafları düştü. Hala çıplak olan Soobin'in aksine boksördeydi, onu koruyan tek şey çarşaflardı.
"Kahretsin! Aman tanrım! Yeryüzünde ıslak olan şey - " Soobin, kıçından fışkıran ıslak bir şey hissettiğinde titriyor.
"Muhtemelen benim spermimdir" diye düşündü Yeonjun, Soobin'i kaşlarını çatmaya zorladı.
"Prezervatif kullanmamışsın! O bok senin göt deliğinde kuruduğunda temizlemenin ne kadar zor olduğunu biliyor musun?!!" Soobin, başarılı bir şekilde kaçınan Yeonjun'a vurmaya çalışırken bağırıyor.
"Hmm nasıl yardım edeceğim?"...
şey ben geldim ehehe sürpriz
🍉Eğer beğendiyseniz oylamayı🥥Yorum yapmayı🍒Sonraki bölümlerde olmasını istediklerinizi yazmayı🍇Kitabı okuma listesine almayı🍍Takip etmeyi🍋Diğer kitaplara bakmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİ
Fanfiction[SMUT] Soobin kaşlarından birini kaldırarak "Sabah saat 2'de iç çamaşırımla odamda ne yapıyorsun?" Diye sordu. "Kahretsin! Gitmeliyim; bu arada şirin iç çamaşırın Choi " Yeonjun göz kırptı ve Soobin'in iç çamaşırlarıyla penceresinden dışarı fırladı...