10.DAĞHAN

2.6K 133 36
                                    

Ağaç eve geleli bir saat falan oluyordu.Acıktığımı hissedince küçük buzdolabına doğru ilerledim.

İçerisinde pek bir şey yoktu doğrusu.Elime kıyma ve biriki tane patates aldım.Köfte patates yapacaktım.

Dağhan dışarı çıkalı epey olmuştu ama henüz dönmemisti.

Ben köftenin iç harcını hazırlarken kapı sesi geldi dönüp bakmaya tenezzül etmedim.Çünkü geleni biliyordum.

Dibime gelen vanilya kokusuyla duraksayıp içime çektim.

Boyu bana göre 10 santim küçük olan çocuğa döndüm.

"Yapılacak birşey var mı?"diye sorusuna.

"Patatesleri soyup doğruyabilirsin."dedim.

Ben yaptığım köfteleri kızartırken.Dağhanda patatesleri soymuş doğramaya hazırlanıyordu.

Bir elimi beline atıp boynuna doğru eğildim.Vanilya kokusunu derince içime çekip boyun girintisine derin ve sulu bir öpücük koydum.

Öpücükten sonra bedeni kasılır gibi oldu.Ama aldırış etmeden koklayıp minik minik öpücük kondurmaya devam ettim.

Köfteleri çevirmem gerektiği aklıma gelince yavaşça çekilip ocağa ilerledim.

Dağhana baktığımda kızardığını ve patatesleri doğramaya çalıştığını gördüm.

"Iıı..Göktürk patatesler hazır."dedi.

"Tamam bebeğim.Bunlar pişmek üzere pişsin onları atarım yağa."dedim.

Ne olduğunu anlayamadan bana melül melül bakmaya başladı.

Aşırı tatlılığına dayanamadım.Patatesleri alma bahanesiyle kızaran yanaklarına sulu bir öpücük koyup sanki hiç birşey yapmamış gibi işimi yapmaya devam ettim.

10 dakika sonra herşey hazır olup ona döndüğümde aynı yerde yanağını tutup gülümsediğini farkettim.

"Hadi güzelim yemek hazır."diyip koltuğun önündeki küçük sehpaya hazırladığımız şeyleri koydum.

Dağhanıda yanıma oturtup yemeye başladım.

Yemekleri yemiş sofrayı toplamıştık.

Dağhan üzerini giyinirken bir sigara içeyim diye çıktığım balkonda çakmağımı unuttuğumu farkedip içeriye dönmem bir oldu.

Dağhanın altında siyah bir eşofman üstünde hiç birsey yoktu.

Kapı sesiyle benden tarafa dönünce iri olan göğüslerini gördüm.

Beni görünce panik olup üstünü giyinmeye çalışıp ters giydi.

Ona doğru adımlayınca daha çok panik olup biriki adım geriledi.

Beline elimi atıp kendime sıkıca çekip sarıldım."Benden çekinme güzelim. Sana asla zarar vermem." dedim.

Devamlı bol giyinmesinden dolayı birşeyler seziyordum.Ama bu durumu onun hazır olunca benimle paylaşmasını istiyordum.

Saçlarına bir öpücük kondurup ondan ayrıldım.

Ellerimi tişörtünün uçlarına atıp ondan izin alır gibi gözünün içine baktım.Gözlerini açıp kapayınca ters giydiği tişörtü üzerinden çıkardım.

Göğüslerine temas etmeden kalbinin üzerini öptüm.Sonrada tşörtü üzerine düzgünce geçirdim.

Onun olduğunu düşündüğüm eşofmanlardan en büyüğünü alıp giydim.Üstüme birsey giymeme gerek yoktu.

Yatağa uzandım ve ona "Gel buraya."diyip kollarımı açtım.

Önce dudakları dişledi biraz utanmıştı sanırım.Sonra yatağa uzanıp hemen göğsüme sokuldu.

Birşeyler söylemek ister gibi ağzı açılıp kapandı.

"Hazır hissedince anlatırsın."diyip saçlarına öpücük kondurdum.

"Aslında hazırım."dedi.

Derin bir nefes aldı "Ben Hermafroditim.(Hem erkek hem dişi üreme organı bulunan canlılara verilen isim.)Ben farkettiğimde 17 yaşındaydım.İlk öğrendiğimde bunu yakın arkadaşımla paylaşmıştım.Ama keşke paylasmasaydım.Onun yüzünden tüm okula yayıldı ve birçok zorbalığa uğradım."diyip bir damla gözyaşı süzüldü gözlerinden.

Hemen akan gözyaşının üzerinden öptüm.

"Sakın o şerefsizler yüzünden bir tek damla gözyaşı bile dökmeni istemiyorum.Belki kötü anılarını silemem ama onları unutturacak yeni anılar biriktirebiliriz birlikte.Sende izin verirsen?"dedim.

"Gerçekten mi?"diye masum bir sesle konuşunca.Dayanamayıp onu altıma aldım ve yüzünün her tarafına öpücükler kondurdum.

"Gerçekten."dedim.

Üzerinden çekilip onu kendime tekrar çekip saçlarıyla oynamaya başladım.

"Uyu güzelim.Ben yanındayım."dedim.

○ ○ ○ ○

Dağhan konusunda bu bölüm biraz aydınlanma yaşadık.Nasıldı sizce?

Dağhanla Göktürk arasında durumlar bundan sonra nasıl ilerleyecek?

BÖLÜMÜ BEGENMEYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN <3

BANA BİR MASAL ANLAT BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin