Korán reggel indultunk, hogy odaérjünk a Balatonra. Anyukám, legjobb barátnőm Cseszti és Én egy két hetes nyaralásra megyünk.
Eléggé fáradt voltam szóval még megpróbáltam aludni kisebb-nagyobb sikerekkel és Csesztus is hasonlóképpen tett. 2,5 óra múlva fel is ébredtünk és mivel már csak 30 perc volt ezért én a Carson Comás vászontáskámba beleraktam a telefonom, kulacsom és minden mást amit még korán reggel előszedtem. Ahogy beértünk Balatonboglárra elfogott az a tipikus nosztalgia érzés, 15 éve járunk ugyanazzal a társasággal, ugyanoda nyaralni. Cseszti még ezen a részen nem volt úgyhogy körbe tudom majd őt (is) vezetni. Amint odaértünk, anyu beparkolt az épület mögé aztán elkezdtünk pakolni. Egy bő fél óra alatt csak sikerült végeznünk. Arra jutottunk, hogy mi Csesztivel inkább elmegyünk a kisboltba venni chipseket meg minden más felesleges dolgot aztán megnézünk valami Marvel filmet.
A boltot gyorsan megjártuk aztán belekezdtünk a mozizásba.-Hallod.-nyomta meg a space-t Cseszti-Csak nekem fura hogy ketten vagyunk ekkora szobában?
-Nekem is.. Menjünk ki az előtérbe.-dobtam fel az ötletet.
Mire végignéztük a filmet eljött az ebédidő szóval mentünk enni. Ezután úgy döntöttünk hogy elmegyünk mindannyian a strandra. Hamar oda is értünk mivel kb 60 méterre van a nyaralótól a part. Elvoltunk elég sokáig majd a többiek visszamentek úgyhogy már csak ketten voltunk Csesztikével. 18 óra lehetett amikor elmentünk venni hambit. Körülnéztünk a parton és a kikötőhöz is elsétáltunk. Visszafele érett 17 éves lányokhoz méltóan nagyjából egy háromnegyed óráig baromkodtunk a játszótéren majd megpillantottam a vállamon lógó Lesz, ami lesz-es vászontáskámat és az abban lapuló Carson Coma dalszövegeket Csesztinek meg a torkában a csodás énekhangja bújkált úgyhogy elkezdtünk énekelni. Páran úgy néztek ránk mint két idiótára (ooc:Vajon miértXD) és jónéhány illuminált állapotban lévő fiatal pedig odaordított hogy jól toljuk, mi vagy visszaszóltunk egy "köszi"-t, vagy csak mosolyogtunk rajta. Amikor odaértünk a szállásra már nagyon éltük az egészet és úgy is mentünk be.
-Öhm.. Lányok!-szólt édesanyám-Ügyesek vagytok csak kicsit lassítsatok.-mondta és mi kérdőn néztünk rá. Anyum és a barátai a jobb oldalon lévő foteloknál ültek. Mivel az épületnek nagy a belmagassága ezért csak szobákon vannak ajtók de az egész épület csak egy előtér.-Csak forduljatok meg.-legyintett majd beletörődött, hogy tényleg reménytelen esetek vagyunk.
-Oké..-felelte Cseszti miközben furcsán rám nézett amikor megfordultunk valahol a stroke és a "Valak a démonok között 2.-ből ott van mögötted" fázisba kerültünk. Kisült, hogy a Carson Coma tagjaival fogunk együtt nyaralni
-Anyád..-döbbent le Cseszti majd oldalba lökött mire feleszméltem
-Bálint!-néztem rá majd előkaptam egy piros vitatigrist a táskámból és odadobtam neki
-Köszi!-mosolygott ránk
-Na, hogyha már ilyen jól bemutatkoztatok, akkor ha a srácoknak rendben van akkor vezessétek körbe őket-mondta az egyik haverom, Gergő
-Nekünk jó. Igaz?-kérdezte Giorgio
-Persze.-felelték egyszerre
-Szuper, akkor mi gyorsan elmegyünk mosdóba és mindjárt jövünk.-húztuk el a csíkot
-Oké ez hihetetlen.-döbbentem le-Tehát a CC, itt, velünk huhuhu ez ijesztő.-vettem mély levegőt
-Oké. A terv az, hogy most lemegyünk és mivel aránylag jól nézünk ki, nem kezdünk magunkkal semmit. Öhmm-töprengett- Vagy mégis?
Várj, inkább mégse. Ne csináljunk semmit.
Na, indulhatunk?-tette csípőre a kezét
YOU ARE READING
𝑭𝒆𝒌𝒔𝒛𝒖̈𝒏𝒌 𝑲𝒆𝒕𝒕𝒆𝒏 𝑨 𝑩𝒂𝒍𝒂𝒕𝒐𝒏𝒑𝒂𝒓𝒕𝒐𝒏<3
FanfictionBalaton.. Carson Coma.. Két barátnő, rengeteg baromság és románcok. Ha ezekre kíváncsi vagy, jó helyen jársz.