Manzara

684 40 108
                                    

Senden öteye gidemem"

Keyifli okumalar 💙


....

Babamla konuşmamızın üstünden 2 hafta geçmişti.  Derin birkaç tane ev bulmuştu. Cuma günü o evlere bakmamız için randevu bile ayarlamıştı. Cuma günü benim dersim yoktu, Cemre'nin ise sadece sabah 1 dersi vardı o yüzden akşama kadar rahat rahat o evleri gezebilirdik. 

Dün doktora gittiğimizde elimdeki alçı ve demir aletten kurtulmuştum sonunda, ara sıra ağrılarım olduğu için annem veya Cemre krem sürüp, sargı beziyle elimi sarıyorlardı. Cemre son yaşadığımız olaydan sonra benimle çok ilgileniyordu. Neredeyse 4 gün aralıklarla benimle kalıyordu. Babasıyla arası sanırım çok fazla iyi değildi. Bahsi açılsa yüzü düşüyor bu konu hakkında konuşmak istemediğini söylüyordu. Çok bahsetmek istemediği için bende üstüne düşmüyordum, sadece Cemre'nin yüzünde tebessüm olmak istiyordum. Kokusuyla uyuyup, kokusuyla uyanıyordum. Bu huzuru cennete değişmezdim.

Sabah alarma kalkar kalmaz duşa atmıştım kendimi çıktıktan sonra Cemre'ye mesaj atıp hazırlanmaya başlamıştım.

Kime : Cemre'm
Günaydın güzelim, bitti mi dersin

Kimden: Cemre'm
Günaydın aşkım hoca ek ders yapacakmış, yeni bir sürpriz yapmazsa 1 saat sonra biter.

Kime: Cemre'm
Ek ders ne alaka ama ya , çok özledim ben seni 😢 okula boş bir çanta atıp bomba ihbarı mı yapsam. Aynen geliyorum bekle beni sevgilim kahramanın geliyor🥳

Kimden: Cemre'm
Dersteyim ya güldürmesene,   yapma sakın öyle bir şey senin sağın solun belli olmaz şimdi uyarayım dedim. Hadi hoca dik dik bakıyor derse dönüyorum ben özle biraz daha :*

Kime: Cemre'm
off tamam. seviyorum seni, 1 saat sonra görüşürüz 😘

Kimden : Cemre'm
Bende seni, görüşürüz ❤️

Hazırlandıktan sonra, 1 saat ne yapsam diye düşünürken önce aşağı inerek kendime bir kahve yapmıştım. Annemin yanına geçip günaydın canım anam diyerek yanağına bir öpücük kondurmuştum. "Günaydın serseri kızım" benim diyerek karşılık vermişti. Annem gözünü üzerime dikmiş bana bakıyordu. 

Ne bakıyorsun anne öyle sen şimdiye kahvaltını yapmış, kahveni bile içmişsindir. Kahvemde gözün varsa kusura bakma hiç veremem . "Yok benim bakış sebebim başka." Hayırdır inşallah neymiş o seksi bakışlarının sebebi diyerek gülmüştüm.  "Cıvıma cıvıma, hayır mı şer mi onu sen söyleyeceksin". Tövbe estağfurullaaah ne diyorsun anne sabah sabah ya. Tam kahve mi içerken annemin "kim bu şanslı çocuk" demesiyle kahve mi zorla yutup kaşlarımı çatarak cevap vermiştim.

Ne çocuğu ya o nereden çıktı şimdi. "Artık bir şeyler saklamayı bıraksan mı Erva, kapalı kutu gibisin ve bu halin hiç hoş değil, Önce canın sıkıldı ve berbat haldeydin üstüne gelmedik, anlatmanı bekledim anlatmadın üstüne Muğla'ya gittin. Sonra bambaşka bir Erva olarak döndün her yere neşe saçıyorsun giderken ki halinden eser yoktu. Gözün durmadan telefonda, leyla gibi dolanıyorsun ortalıkta." Somurtayım mı anne ne olsun istiyorsun, ne sorguladın ya çıkıyorum ben al kahveyi de sen iç . "Salağa yatma almayım terliği elime anlat bakayım belli ki aşık olmuşsun, evet seni dinliyorum"

İçimden Cemre diye haykırsam da ayrı eve çıkmadan önce sorun çıkmasını istemiyordum. Annemin sağı solu belli olmazdı, eşcinsellik hakkında ne düşündüğünü tam olarak kestiremediğim için yok öyle bir şey kurma kafanda hadi kaçtım ben. diyerek koşar adımlarla evden çıkmıştım. 

HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin