Už je 8 večer my jsme se právě dodívali na After který mi Vinnie KONEČNĚ dovolil pustit. Všechno bylo super až na to že tady pořád nebyli ostatní. Vinnie jim několikrát volal ale nikdo mu telefon nezvedl. Bylo to divné.
Já sedím na lince a koukám z okna za kterým je tma a jde slyšet že je venku bouřka a strašný vítr snad se jim nic nestalo.
Najednou začne Vinniemu zvonit mobil. Já se leknu a hned seskočím z linky a jdu kousek dál od místa kde jsem seděla za Vinniem.
Vinnie zvedl telefon.
Hovor
Vi: Halo?
??: Vinnie jste v pořádku?
Vi: A kdo jsi?
??: Jo promiň to jsem já Noah
Vi: Noahu co se děje kde jste?
No: Hele Vinnie jsme v pohodě. Zůstáváme na hotelu kvůli té bouřce ve městě je záplava a hlavně jsou hrozné výstrahy na tornádo. Musíme tu zůstat nakázali to ve zprávách aby všichni zůstali kde jsou. Musím končit nevím kdy přijedeme jen na sebe dávejte pozor a kdyby něco volej na tohle číslo. Charli, Dixie a Avani pozdravují Daisy a dávejte na sebe prosím pozor ahoj.
Vi: Neboj dáme ahojKonec hovoru
Já: Tak co co se děje?
Vi: To byl Noah řekl že kvůli toho větru a té bouřky musí zůstat v hotelu. Prý to bylo ve zprávách aby všichni zůstali doma.
Já: A-hh-aa počkej chvíliVinnie jen kývl a já jsem celá nervózní si šla pro mobil do obýváku. Hned jsem vytočila facetime s Nickem a čekala jsem. Vůbec to nebral začala jsem být ještě více nervózní ale nakonec to Nick zvedl.
Hovor
Já: Nicku jste s Madi v pořádku?
Ni: Čekal bych třeba něco jako ahoj nebo bráško strašně jsi mi chyběl a ne hned jste v pořádku. *zasmál se* A ano jsme v pořádku proč? Děje se něco?
Já: Tak promiň ahoj bratříčku ptám se proto že u nás je vyslána výstraha na tornádo je hnusně a hlavně....je bouřka.Vinnie byl kousek ode mně a tak mi viděl do mobilu. To znamenalo že viděl Nickům smutný obličej.
Ni: Hele Zlato už jsme se přes to přehoupli. Mám v plánu se s Madison do 14 dnů vrátit ať jsem doma na tvoje narozeniny a ať po dvou letech máme všichni spolu Vánoce. Ale teď musím končit. Všechny pozdravuj a dávej na sebe pozor nezapomeň že máme jen sebe. Dobrou sestřičko.
Já: DobrouKonec hovoru
Vi: Hele Dais?
Já: Ano?
ČTEŠ
THE HYPE HOUSE GIRL🦋
RomancePříběh je o Daisy Austin která se zamiluje do....nech se překvapit😏. Každý den minimálně jedna část!🤍