Tällein alkuun haluun sanoo sen että kirjotan tätä yöllä ja oisin muuten lukenu jonkun toisen fanfictiä mutta en löytäny sellasta joka kiinnostaisi. Eli tiivistettynä tää Luku on täyttä soopaa :)
Lavender
"Tiiätkö missä Fred ja Harry on, en löydä heitä" Ginny melkein huusi minulle, kun saavuin Colinin kanssa päivän tunneilta Rohkelikon oleskeluhuoneeseen. "En, enkä muutenkaan ole nähnyt heitä koko päivänä tunneilla tai ruoka-aikoina" vastasin ihmetellen mihin he olisivat voineet kadota yhtäkkiä. "Minä voin käydä katsomassa poikien makuusalista" Colin sanoi ystävällisesti. "Joo käy" Ginny sanoi nopeasti. "Ja kiitos Colin" Ginny vielä lisäsi. Sitten Colin katosi poikien makuusalin ovesta sisälle.
Colin
Astuin sisään poikien makuusaliin ja näin Peterin istuvan hänen sängyllään. "Ai moi Peter, oletko nähnyt Harrya tai Frediä tänä päivänä" kysyin häneltä. "Kuulin aamulla kun heräsin että he suunnittelivat jotain tai ennemminkin Fred suunnitteli jotain juhlaa tai vastaavaa" Peter vastasi. "Okei, kiitos!" Vastasin pojalle ja lähdin takaisin oleskeluhuoneeseen.
"Fred tai Harry ei ollut poikien makuusalissa, mutta Peter kertoi minulle jotain" Sanoin kun olin päässyt Ginnyn ja Lavenderin luokse oleskeluhuoneessa. "No mitä hän kertoi" Ginny puuskahti. Hän oli selvästi raivona tai huolissaan pojista. Sitten selitin sanasta sanaan mitä Peter oli kertonut minulle. "He ovat joko tarvehuoneessa tai hunajaherttuaassa" Ginny totesi kerrottuani Peterin jutun. Sillä hetkellä kadoksissa olleet lampaamme saapuivat muotokuvasta sisään sylit täydeltä herkkuja. "Ei kai James ole ylhäällä" Harry kysyi heti. "Ei mutta Peter on" Vastaisin hänelle. "Hyvä" Harry sanoi ja lähti poikien makuusalia kohti. Hänellä oli varmaan Jamesin viitta. Tai niin ainakin arvelin.
Ginny
"MISSÄ VITUSSA SINÄ JA HARRY OLETTE OLLEET KOKO PÄIVÄN, OLIN HUOLISSANI, OLEN ETSINYT TEITÄ KOKO LINNAA YMPÄRI, KUULIN JAMESILTA ETTÄ ETTE OLLEET TUNNEILLA TAI EDES RUOKAILUISSA" Raivosin isoveljelleni. "Tulee mieleen äidin räyhääjä Ronille, kun hän ja Harry lensivät kouluun sinun ensimmäisellä lukuvuodellasi" Fred virnisti. "Tämä ei ole naurun asia" Lavender sanoi kiukkuisena. "Jep" lisäsin. "Okei hyvä on: Minä ja Harry olimme suunnittelemassa yllätystä tarvehuoneessa, jossa saimme kyllä ruokaa ja kävimme yllätystä varten vähän Tylyahossa shoppailemassa" Fred lopulta vastasi kysymykseeni hetken hiljaisuuden jälkeen. "Ja mitä ihmeen yllätystä te järjestätte ja kenelle" Lavender kysyi. "Sitä en voi kertoa" Isoveljeni vastasi virnistäen hänelle. Sitten rakas poikaystäväni saapui.
"Selvästi he järjestävät meille tai jommallekummalle meistä sitä yllätystä" Lavender Totesi myöhemmin kun kävelimme pois kirjastosta. Olimme käyneet lainaamassa muutamia kirjoja pimeyden suojautumisen esseetä varten. Että sen Redin piti olla vituttava välillä (Tiedän pöllin opettajan Pakkaskukista ennen kuin kukaan tulee sanomaan). Kävelimme Rohkelikon oleskeluhuoneeseen ja taisin nähdä yllätyksen. Se oli minulle. Pojat olivat järjestäneet oleskeluhuoneeseen baby showerit minulle, vaikka sen aika olisi vasta monen kuukauden päästä. "Lav, taisit loppujen lopuksi sittenkin olla tässä mukana" Sanoin Lavenderille mukamas vihaisena ja pettyneenä. "No kukaan ei pysty vastustaa veljesi vetovoimaa" Lavender virnisti. Tuhahdin äänen. Sen jälkeen halasin Lavenderia, Frediä ja Harrya. Tai no suutelin Harrya myös.
Muutamaa tuntia myöhemmin Harryn, Lavenderin ja Fredin järjestämät baby showerit loppuivat. Kiitin heitä ja autoin myös siivoamaan juhlien sotkut.
Aamulla heräsin hirveään aamu pahoinvointiin. Juoksin suoraan vessaa oksentamaan. "Gin, oletko siellä?" Kuulin oven ulkopuolelta Lavenderin kysyvän. "Joo" vastasin oksentelun välissä. "Okei, menen nyt aamupalalle, joten pärjäätkö täällä, voin pyytää Harryn tänne jos haluat" Lavender sanoi varovasti. "No tuskin tulen aamuntunneille niin voitko kertoa Harrylle ja Fredille miksi en ole tunneilla" vastasin hänelle. "Juu voin kertoa, pärjäile" Lavender sanoi vielä ennen kuin lähti suureen saliin aamiaiselle.
Tuntia myöhemmin olin vieläkin kylpyhuoneessa. Ei mikään suuri yllätys. Kuulin ääniä makuusalista. "Kuka siellä" kysyin varovasti. "Alice" vastasi hento selvä Alicen ääni. "Eikö sinun pitäisi olla jollain oppitunnilla" kysyin häneltä. "Minulla on hyppytunti ja halusin tulla katsomaan miten sinulla menee, Lav kertoi miksi et ollut loitsutunnilla" Alice vastasi ystävällisesti. Sitten avasin kylpyhuoneen oven hänelle. En ollut avannut sitä edes Lavenderille, vaikka tunsin hänet paremmin kuin Alicen. Alice istui viereeni. "Tunnen sinun poikasi aika hyvin, olin hänen pari kolmantena lukuvuotena joulutanssiaisissa" kerroin Alicelle. Se oli joku ihme päähänpistos. "Kenen kanssa olen saanut pojan" Alice kysyi varovasti. "Frank Longbottomin" vastasin hänelle surullisena, koska tiesin Nevillen "salaisuuden" vanhemmistaan. Vilkaisin Alicea ja hän hymyili ajatuksissaan. Tiesin että hän ja Frank seurustelivat.
Olin menossa Alicen kanssa lounaalle suureen saliin. En ollut oksentanut enää yli tuntiin joten päätin koittaa syödä. Muutenkin minulla oli hirveä nälkä. Menimme Alicen kanssa istumaan Harryn, Fredin, Colinin, Lavenderin, Kelmien, Lilyn, Marlenen ja Maryn seuraan. Itse istuin Harryn ja Fredin väliin. Havahduin ajatuksistani kun tunsin Harryn suutelevan minua. Suutelin häntä takaisin. "Voitteko lopettaa Koitan syödää" Kuulin Isoveljeni kinisevän. Irvistin hänelle. Hän irvisti takaisin. Kuulin kuinka tytöt nauroivat meidän käytökselle. Sitten rupesin itsekin nauramaan.
Mulla oli ajatuksissa tehdä tästä pidempi. No niin ei kumminkaan käyny. Not surprising. Mietin tässä kumminkin että voisin kirjottaa jatkossa silleen että yksi Luku ois aina yhen tai kahden hahmon näkökulmasta eikä yli kolmen😅. Mietin myös tässä että vois tehä vähän muitakin coupleja kuin vain Jily ja Hinny😌.
Sanat: 779
ESTÁS LEYENDO
Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter Fanfict
FanficTässä Fanfictissä Fred Weasley, Lavender Brown ja Colin Creevey seikkailevat menneisyydessä, Kelmien Kouluajoissa. !!En omista yhtäkään hahmoa. Kaikki hahmot kuuluvat JK.Rowlingille!! Idean sain suomalaisesta Fanfictissä ( En nyt muista sen nimeä...