kapittel 36 ( kacchan, den er død )

7 1 1
                                    

Bakugo pov

Ugh... denne driften dreper meg.

Det har gått ni måneder. Jeg har flyttet til en leilighet og er egentlig ferdig. Jeg har fått mye besøk siden de er bekymret. Akkurat nå så bor deku og varmkald her... siden jeg kan føde når somhelst. Akkurat nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig.

" hei kacchan. Jeg tenkte... siden det aldri har vert en mann som har blir gravid så tenkte jeg at du kunne bruke likesom brystene under fødselen ... du kan også putte melk i dem når du skal am...amme.."

" ja.. men.. jeg trenger ikke under amme delen...."

" hva? "

" ikke spør!  Du forstår! "

" o..ok.."

Jeg legger meg rolig ned i sofaen.

Todoroki kom inn.

" hei.. hvordan har du det?"

" fint... kan ikke du bare begyne å bruke hjernen din å spørre han ut?"

" umm.. ikke tenk på det...du burde heller tenke på deg selv. "

" ja da... jeg har hørt det før... og je-"

Deg gjøre vondt. Jeg begynner å holde rundt magen og stønner av smerter.

" hei.. går det bra? Slå håndenin om det går bra!"

Jeg skulle til å slå han meg jeg greide ikke. Men jeg var mer redd når det begynner  bli våt.

" midorya!! Gjøre klar bilen! Vannet kom!"

Todoroki løfter meg i en bruddestiling og bærer meg til bilen til deku. Han legger meg i bak settene.

Midorya pov

Ahhh! Todoroki snakket med dama i reprasjon. Noen sykepleier  henter han og løper in I et rom.

Æsj vi tokk ikke på brystene.

Jeg og todoroki var bekymret. En lege kom.

" ok.. er en av dere faren?"

" nei..vi er bare to kompiser... faren heter eljiro kirishima... men han er ikke blant oss" todoroki forklarer.

" ok greit.. har hun noe familiemedlemmer? "

" Hun har en far... men han bor på et sykehus "

" ok.. dere velger selv om dere vil være med yan under fødselen... me  om dere blir kvalm eller svimmel så må vi føre dere ut."

" Jeg kan" Jeg reiser meg og forlater todoroki.

Legen oppner døren og forlater meg alene med bakugo.

Bakugo lå der i smerter. Sykepleiere holde på å gjøre han klar til fødselen. Jeg dro en stol og satte meg attmed han. Jeg gir han hånden min.

" du et snart ferdig kacchan..du har vært så flink.. du har holdt ut i 9 månder. Kirishima ville vært så stolt av deg. "

" Jeg kunne.... ønsket... at.. Han kunne stå ... her... arg! ....Han... hadde sikkert gråt nå.. NGH! "

" ok.. miss. Bakugo...nå skal du bare presse.. ( og masse annet du dal og hva legen sier ) er du klar? "

Kacchan nikket.

......

" NGH... UGH... ahhhhhhhhhh"

Rommet var stille. Kacchan pesser og har tårer i øynene. Håret var helt klistret til pannen på grunn av svette.

Legene gjorde noe, men jeg kunne ikke se på grunn av teppet over beina hans.

" haa.. haa.. haaa. De..deku... hvor.. hvor er babyen? " Øynene hans var halv luket og stirer på meg.

En lege sikker opp og så trist ut. Hun rister på hodet.

" beklager... men barnet ditt har forlatt oss. "

Jeg ser på kacchan med trist blikk.  Øynene hans rant.

".. så.. du.... du sier.... at den er ....borte?"

Keg legger en klutt med kalt vann på pannen hans.

Kacchan gråt.

Men han hvisker.

" Kirishima "

Bakugo pov

En uke har gått. Leiligheten er så stille. Jeg ønsker bare å høre en lyd.

Jeg lå på sofaen og gråt.

Hvorfor? Hvorfor må jeg miste alt.

Jeg tar en bilderamme og ser på bildet. Mina hadde tat det. Vi brukte bildet i begravelsen.

Det var av kirishima. Hans nydelige smil.

Bakugo legger det fra seg og skrur på TV. Han fant en dokumentar og ser på den.

€" velkommen til der vi løser alle spørsmål........ og i denne episoden skal vi snakke om big bang.... big bang var et stort dyr som først ble sett etter en eksplosjon fra et kjøpesenter og reddet livet til. Studenten katsuki bakugo. Men ulven har blitt sett på sykehus med den samme mannen.... så spørsmålet er.... hvorfor bekytter et monster som dette en gutt.... i følge media mener de at monstre er en ulv.. men ulver kan umulig bli så store...."€

Bakugo byttet kanal. Til nyheter.

€" velkommen til nyhetene... i dag skal vi fortelle om det plutselige angrepet på gaten. Som dere ser på overvåkning kameraene kan dere se en svart aktig sikelse. FBI er på jakt etter denne tingen...."€

Bakugo skrur av. Han reiste seg og går på verandaen. Han tar opp telefonen og ringer kaminari.

" h..hallo? " Han svarte med en trøtt stemme.

" unnskyld jeg kan ringe deg senere...."

" Nei! Jeg kan snakke med deg... "

"Fortell meg hva som kjede I Amerika."

" hm.. jeg trodde du aldri ville spørre....... du vet den telefonen.... Han skrev noe til meg.... Han sa at han ville dra til Roma og han ville drepe esters..... og etter det så ville han ødelegge alt for familien... han var ute etter noe... vi vet ikke hvorfor.... men det var noe med kirishima.... William fortalte at vi skulle dra til han og gjøre det slutt.... men når vi kommer fram... De ga han bare til ham.... etter kanskje en time............ eksploderte bygningen........ " Jeg kunne høre de svake hulkene hans.

" det skal gå bra... dere er trygge.....  bare fortelle William at jeg håper han dør alene og går til helvete...  ikke klandre deg selv... Du prøvde "

Jeg lå på.

Jeg går inn og tar medisinen min...

"Kirishima...... om du er her...  gi meg et tegn..... jeg savner deg sånn"

beast around your neck Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon