25 yorum olmazsa yeni bölümler gelmeyecek. Yorum çok az. 🥲
Önceki bölüm
İki hazine de bir anda ortadan kayboldu. Geriye sadece taş kalmıştı. Bing Jingwei taşı aldı ve biraz inceledi. Nasıl kullanması gerektiğini bilmiyordu.
Geum Yoon, bu konuda da yardımcı oldu.
-Taşı, enerjinle sar ve silahına koy. İkisi birleşecektir. Yeni silahını merak ediyorum. Dış dünya da bu taşı bulmak zordur. Şanslısın.
.
.
.
.
Bing Jingwei, daha önce silahları geliştirebilen bir taş duymamıştı. Açıkçası ne kadar değerli olduğunu anlayamıyordu. Belki de dış dünya da savaşların çıkmasına bile neden olabilirdi. Fakat burada birinci görevin ödülleri arasındaydı.Belki de buraya çekilmesi büyük bir şanstı. Hayatta iyi şans, riskleri de beraberinde getirdi. Burada 1 ay kalmıştı. Dış dünya da çoktan 3 gün geçmiş olmalıydı.
Bing Jingwei, ustasının ne durumda olduğunu merak etti. Belki de hala onu arıyordu. Belki de ondan vaz geçmiş ve geri dönmüştü. Bunu bilmesinin imkanı yoktu.
Bing Jingwei, taşı silaha koydu ve enerjisini yaydı. Taşın yavaşça eriyip tıpanını kaplamasını izledi.
Geum Yoon, hemen aceleyle konuştu.
-Bir damla kanını damlat. Bu, silahla bağ kurmanı sağlar.
Bing Jingwei, sessizce ona söyleneni yaptı. Kan, tırpana damladığı anda değişmeye başladı. Şekli değişiyordu. Kısa süre içinde büyük bir enerji ortaya çıktı ve tırpan da bir mızrağa dönüştü.
Ağırlığı, gücü ve havası tamamen değişmişti. Bing Jingwei, mızrak ile garip bir bağ hissediyordu. Hatta kullanabileceği bir yeteneği bile vardı. Gerçekten de şaşırtıcıydı.
Silah, en az 2 kat güçlenmişti. Bir kaç malzeme ile eklenip güçlendirilirse belki bir bilinç bile geliştirebilirdi!
-Bu harika! Kıdemli Geum, o zaman ikinci göreve girebilir miyim?
Geum Yoon, Bing Jingwei'nin heyecanını ve acele etmesini anlıyordu.
-Elbette girebilirsin. Dikkatli ol.
Bing Jingwei, derin bir nefes verdikten sonra kararlı bir sesle konuştu.
-2. Görev gelsin!
Bir anda yerden yüzlerce canavar ortaya çıktı. Şu anda hepsi donmuş bir haldeydi. Güç seviyeleri Bing Jingwei ile aynıydı.
Tapınak Ruhu, aynı tuhaf ses tonu ile konuştu.
-İkinci görev, 1 saat içinde olabildiğince canavar öldür. Geçme şartı en az 50 canavar!
Bing Jingwei, bütün bu canavarlara baktı. En az 50 canavar öldürmesi gerekiyordu. Kolay değildi. Fakat kısa sürecek olan bir görevdi. Yeni tekniğini denemesi için de bir fırsattı.
-Hazırım!
Bir anda tüm canavarlar Bing Jingwei'ye saldırmak ve parçalamak amacıyla koşmaya başladı. Yüzlerce canavarın üzerine gelmesi elbette korkutucuydu. Fakat Bing Jingwei korkmuyordu.
Mızrağını sertçe tuttu ve bağırdı.
-Ay Yarığı!
Mızraktan yüksek enerjili yarım ay şeklinde bir kesik oluştu ve canavarlara hızla ilerledi. Neredeyse Gerçek bir Ay'ı yarabilecek kadar güçlü görünüyordu.
Kesik, canavarlara ilerlediği anda en başta ki 10 canavarı ortadan ikiye böldü ve arkasındakileri de yaraladı. Gücü şüphesiz çok fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantasíaEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...