Když jsem tam doběhla uviděla jsem už Vinnieho v bazénu. Zuřivě jsem se na něj koukla, hodila si ručník na lehátko skočila jsem za ním a začali jsme dělat blbosti.
V bazénu jsme byli hodinu a půl. Už je mi strašná zima a tak se v bazénu začnu klepat.
Vi: Dais už půjdeme. Úplně se klepeš.
S Vinniem jsme tedy vyšli. Vinnie šel hned k lehátku pro ručník. Já jen vylezla ven a ruce jsem omotala kolem svého těla a klepala se dál.
Vinnie si všiml že se asi nemám v plánu pohnout a tak sebral z lehátka můj ručník a omotal ho kolem mě. Svůj si hodil kolem krku vzal mě na ruce a nesl mě do kuchyně kde mě posadil na linku.
Vi: Máš hlad? Nic jsme od oběda nejedli.
Já: Ne děkuji ale jestli něco chceš ty tak si dej.
Vi: Já hlad nemám jen jsem se tě chtěl zeptat ať už pak můžeš jít spát.Vinnie mě vzal zase na ruce po cestě zhasínal světla a nesl mě do mého pokoje kde mě u dveří pustil.
Vi: Tak já jdu k sobě kdyby něco tak přijď.
*Vinnie už odcházel když jsem na něj ještě křikla.*Já: Vinnie? *řekla jsem strašně roztomilým hláskem*
Vi: No?
Já: Nemohl by jsi tu zůstat prosím? Nechci tu být sama bojím se.
Vi: Tak dobře minutku.Vinnie vyběhl z pokoje u sebe ve skříni hrábl pro kraťasy převlíkl si je a přiběhl zpět.
Vi: Jsem tu.
Vzal si mobil a lehl si ke mně na postel.
Já: Tak já se jdu osprchovat.
Vi: JasněPopošla jsem kousek ke koupelně ale zastavila jsem se.
Já: Vinnie?
Vi: Ano?
Já: A budeš tady čekat že?
Vi: Ano neboj
Já: DobřeVlezla jsem do koupelny a zavřela za sebou dveře.
POV Vinnie
Koukal jsem se do mobilu a odpovídal na otázky Daisy než odešla do koupelny. Zrovna zastavila naposled a já jsem si otevřel v mobilu fotoaparát a vyfotil jsem ji. Ona to samozřejmě neví ale jak byla v tom ručníku zabalená byla roztomilá. Potom až zavřela dveře jsem se usmál a dal si jí na tapetu.
ČTEŠ
THE HYPE HOUSE GIRL🦋
RomansaPříběh je o Daisy Austin která se zamiluje do....nech se překvapit😏. Každý den minimálně jedna část!🤍