Hoofdstuk 22

479 7 0
                                    

De geur van vers gebakken croissants vult mijn neus, ik kan ze al bijna proeven. Langzaam open ik mijn ogen end duw ik de warme deken van me af. Ik rek me uit en hoor zachte voetstappen op de gang, ik draai mijn hoofd naar de deur om te kijken wie er is. Het is Noël, zijn haar is nat en hij heeft een handdoek over inn schouders hangen.
"Goedemorgen schat" zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef zijn lichaam is nog een beetje plakkerig van de douche.
"Goedemorgen, lekker geslapen." Vraagt hij aan me en ik laat hem los.
"Ja hoor, jij?"
"Heerlijk" zegt hij en hij geeft me een kus, ik ruik zijn shampoo en parfum.
"Zullen we gaan ontbijten?" Vraag ik aan hem als ik weg trek.
"Is goed!" Ik loop de kamer uit en hij volgt.
"Goedemorgen" roept iedereen als we de woonkamer inlopen, ik krijg een warm gevoel van binnen en groet terug.
"Het ruikt heerlijk" zeg ik tegen Myron terwijl ik snel naar de eettafel loop, ik ga zitten en zie heerlijke verse broodjes op tafel staan. Ik neem een diepe adem en de geur komt mijn neus binnen.
Na het ontbijt loop ik naar mijn kamer en pak ik mijn handdoek om te douchen. Als ik onder de douche sta hoor ik de deurbel het is als het goed is de kleding voor de fotoshoot. Ik sta uit de douche pak mijn zachte handdoek en droog me vluchtig af, ik heb me gewassen met een kokos douche schuim dus hier ruikt de hele badkamer nu naar. Als ik ben afgedroogd loop ik naar mijn kamer en laat een spoor water achter wat uit mijn haar druipt. Als ik de kamer binnen loop zit Noël op bed op jij telefoon te kijken, ik blijf staan in de deur post, ik krijg een lach op mijn gezicht. Noël kijkt op van zijn telefoon en kijkt naar mij, ik wordt rood en loop snel de kamer in om oog contact te vermijden.
"De kleding is er" zegt Noël als ik kleding uit mijn koffer aan het halen ben.
"Welke kleur hebben we?" Vraag ik aan hem omdat ik al weet dat we allemaal onze eigen kleur van de pastel collectie hebben.
"Jij hebt roze en ik beige" ik kan aan hem zien dat hij er zin in heeft omdat hij een grote glimlach op zijn gezicht heeft.
"Hebben jullie het al open gemaakt." Vraag ik aan hem
"Nee nog niet, we wouden op jou wachten."
"Kom we gaan kijken!" Ik spring op vanaf het bed en loop enthousiast maar de woonkamer.
Er staan vijf dozen, voor iedereen een.
Emma(roze) staat er op mijn doos.
Ik scheur de doos open wat nog best lastig gaat en haal de items een voor een eruit, de kleding ruikt nog naar de fabriek maar is heel erg zacht. Er zit in, een pet, lange broek, sokken, korte broek, t shirt, een hoodie en sieraden. Iedereen is tegen elkaar aan het praten en we hebben een grote glimlach op onze gezichten. Omdat ik goud draag hebben ze speciaal voor mij gouden sieraden in de doos gedaan.
"Super vet!" Zeg ik als ik alles heb bekeken.
"Echt hè" zegt Noël instemmend.
"Zullen we gaan omkleden?"vraagt Myron als iedereen zijn doos heeft bekeken. Iedereen vindt dat een goed idee. Ik pak mijn doos op en merk dat hij best zwaar is voor kleding. Noël pak zijn doos op, al zijn kleding valt op de grond. Ik krijg de slappe lach en ga weer Zitten op de bank.
"Hoe dan?" Vraag ik aan hem als ik ben bijgekomen.
"Ja, mijn doos scheurt weer" vertelt hij terwijl hij zijn best doet om alles op te pakken. Ik help hem door een paar dingen in mijn doos te stoppen. We lopen naar de kamer en gaan omkleden.

Ik wil @ChocoMyCoco bedanken voor de feedback op mijn boek, ik heb geprobeerd de dingen te verbeteren en denk zelf dat het zo al een stuk beter is, laat me weten wat je er van vindt! <3 Averline

Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu