"Hey, duydun mu? Sonsuz ışığın koruyucusunun hikayesini!"
⌀ '𝒂𝒆𝒕𝒆𝒓𝒏𝒂
Efsaneye göre Clavis topraklarının zalim kralı Adam'ın iki erkek üçte kız çocuğu varmış. Kralın tüm çocukları kraliyet ailesinin aile mirası olan ışık ruhlarını çağırma yeteneğine sahipmiş. Biri hariç. Zalim kralın üçüncü çocuğu, ailenin utanç kaynağı olarak anılan birinci prenses, Keira.
Kraliyet ailesinin genel bir görünüşe sahip olduğu söylenir. Söylenene göre bu görünüş mavi mücevher gibi gözler ve parlak saçlardan oluşuyormuş. Fakat gelin görün ki birinci prenses Keira bu görünüşe asla uymuyormuş. Haliyle Keira Clavis halkının ağzından asla düşmezmiş. İnsanlar kraliçenin kralı aldattığına ve prenses Keira'nın onun kızı olmadığına benzer dedikodular yayıp durmuş.
Kral Adam zalim bir adammış, krallığı ele geçirebilmek için kendi kanından insanları öldürdüğü halk arasında dolanıp duran bir söylentiymiş. Onun gibi zalim bir adamın yapmayacağı hiçbir şey yokmuş. Öz kızını sırf söylentileri durdurmak için idam etmek de dahil.
Kral Adam prenses Keira'yı 25 yaşına gelene kadar asla saraya davet etmemiş. Bir gün onu birlikte çay içmek için görkemli sarayına davet etmiş. Kralın çayına zehir koyulmuş, kral Keira'nın gözleri önünde yere yığılmış. Kendi ailesi ve halkı tarafından sevilmeyen birinci prenses babası kral Adam'ı öldürmeye teşebbüsten idama mahkûm edilmiş.
Birinci prenses idam edildikten hemen sonra ışıkların her yeri aydınlattığı beyaz bir odada açmış gözlerini. Işığın kralı, insanlar arasında ışığın tanrısı olarak anılan Lux ona yeni bir hayat bahşetmeye karar vermiş. Keira gözlerini başka bir yaşamda açmadan önce duyduğu tek şey ışığın kralı Lux'un sesiymiş.
⌀ '𝒂𝒆𝒕𝒆𝒓𝒏𝒂
❝Yeni bir ışık yak, bu defa sonsuza kadar sönmeyecek. Keira Cameron, sonsuz ışığın koruyucusu olarak seçildin.❞
Lux Aeterna 12 Şubat Pazartesi açılmış tarihi konuları (kraliyet gibi) ele alan bir Role Play şirketidir.
Lux, Işık anlamına gelen Latince bir kelimedir. Şirketin tam adı "Lux Aenterna" olarak belirlenmiştir. Lux Aeterna, sonsuz işık anlamına gelir. Sonsuz ışığın kaynakları olacak stajyerlerimiz "Lux Ae" olarak anılacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗔𝗹𝗹 𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁 ː ❛𝑳𝒖𝒙 𝑨𝒆𝒕𝒆𝒓𝒏𝒂!
Random╭┈✐ 𝙒𝙀𝙇𝘾𝙊𝙈𝙀 𝙏𝙃𝙀 𝙇𝙐𝙓 Æ ✎...𝗖𝗼𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁𝘀 ؛ ⍝ '-› About ⍝ '-› Ceo's ⍝ '-› Rules ⍝ '-› Form ⍝ '-› Chat © 𝐋𝐮𝐱 𝐄𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐦𝐞𝐧𝐭