1 évvel később
Karin és Gabriele szabadulása óta újabb egy év telt el. A hetek és hónapok viharos sebességgel rohantak, de a Medicopter és a Gruber család élete továbbra sem ért révbe. Az elmúlt egy év ugyanis a gyász időszaka volt. Azon az estén, mikor Emilia leütötte Leonardot és sikerrel szökött meg, Mahler felügyelőnő elrabolta Thaler doktornőt. Martin és a többiek abból indultak ki, hogy Emilia váltságdíjat követel majd túszáért cserébe. Sajnos nem így történt. Mikor megtalálták egy Karinhoz hasonló nő összeégett holttestét, már mindenki tudta, hogy az őrült ex rendőrnő elérte vágyott célját. A néhai Thaler doktornő halálának első évfordulója egyre közeledett, ám szerettei továbbra sem tudták elfogadni a megmásíthatatlant. Martin az életét attól a naptól kezdve a Karinnal közös lányának, Samanthának szentelte. Gabriele szíve pedig nagyon fájt, amiért imádott bátyja elvesztette a nőt, akit mindennél jobban szeretett. Hogy ne legyen egyedül, Kollmann doktornő és Köster pilóta beköltöztek Gruber doktor házába. Anyukája elvesztése Hannát is megtörte, de Maja, Gabi és Martin támogatásával sikerült túllendülnie a veszteségen. Leo pedig titkon magát okolta kolléganője halála miatt. Mind eközben a Medicopter támaszpontján az "A" csapat volt szolgálatban. Gabriele, Jens és Peter bevetésre készen ültek a társalgóban. Negyedikként Max is csatlakozott hozzájuk és a közelgő évforduló ismét feltépte a régi sebeket. A hallgatással töltött perceket az orvosnő törte meg.
-Már egy éve, hogy Karin nincs velünk. Szegény Martin mégsem képes felejteni. Napról-napra él és minden idejét Samynek szenteli. Sokszor hallom, hogy éjszakánként álomba sírja magát.-motyogta a nő könnyek között. Noha azt már nem tette hozzá, de ő maga is gyakorta sírta el magát, mikor halott sógornőjére gondolt.
-Martinnak ideje tovább lépnie és új feleséget keresnie. Noha azt állítja, hogy a szíve azt súgja neki, Karin még él, de egy olyan robbanást, nem lehetett túl élni.-tette hozzá Jens, mire a mellette ülő Peter dorgálóan bökte oldalba. A búskomor perceket a diszpécser szakította félbe. A központ egy rövid tájékoztatót adott az esetről, ezt követően a háromfős csapat a helikopterhez futott. Miután mindenki elfoglalta szokott helyét, Köster pilóta megkezdte a műszerek felkapcsolását. A kellő fordulatszám elérését követően a gép a levegőbe emelkedett.
-Központ a Medicopter 117-nek. Mondom a bevetés további részleteit. Egy gépjármű balesetet szenvedett az A12-es nyugati szakaszán. A rendőrség, a tűzoltóság és a mentőegységek már a helyszínen vannak. GPS Koordináták: 43,10 Észak és 11,11 Kelet.-ismertette a részleteket a diszpécser. Jens nyugtázta a kapott információkat, ezt követően bontotta a vonalat, majd feltette napszemüvegét és azon keresztül csodálta a téli panorámát. Hála a gyorsaságnak, alig öt perccel később már a szóban forgó autópálya szakaszon landoltak. Földet érést követően Gabriele és Peter a két zsákkal együtt hagyták el a kabint. Időközben a balesetet szenvedett autó vezetője már a mentőkocsiban ült. Kollmann doktornő és Berger szanitéc szava elakadt, hiszen a sofőrben Karinra ismertek. A két doktornő arcára egy óriási mosoly ült ki, mikor meglátták egymást. Gabi habozás nélkül vetette magát halottnak hitt kolléganője nyakába és hosszú percekig el sem engedte őt. Ölelkezés közben a két nő könnye eleredt és csak nehezen tudták visszatartani a sírást.
-Emilia mindenkivel elhitette, hogy meghaltam. Hosszú hónapokig tartott bezárva egy pincébe. Mióta Leo elhagyta és Erik börtönben ül, teljesen kifordult magából. Tegnap este sikerült megszöknöm és első dolgom volt, hogy felkeresselek titeket.-magyarázta Thaler doktornő egy apró mosoly kíséretében, miután ő és Gabriele elengedték egymást. Jens és Peter is közelebb léptek kolléganőjükhöz, majd alaposan szemügyre vették őt. Karin arca megviselt volt. Haja ápolatlan, ruhája szakadt és látszott rajta, hogy enni sem gyakran adtak neki.
DU LIEST GERADE
Medicopter 117-Egy karácsonyi történet /Befejezett/
FanfictionTájékoztatás! A történet nem kapcsolódik a Medicopter 117-Jedes Leben zählt című regényeimhez. Ez egy ünnepi fanfiction, mely egyben egy újabb crossover is a Hegyi doktor újra rendel című sorozattal. A Medicopter csapata a karácsonyra készül, miköz...