"Ziet er goed uit!" Zegt Noël als we allebei onze kleding aan hebben.
"Dankje" zeg ik en geef hem een kus. Hij ziet er altijd goed uit maar nu realiseer ik het me extra. "Kan je me helpen?" Vraag ik aan hem en ik pak mijn ketting een geef hem aan Noël. Er gaat een rilling door me heen als hij de koude ketting omdoet, deze trekt snel weg als hij me omdraait en kijkt hoe die staat.
"Perfect!" Zegt hij en ik geef hem een knuffel, het voelt goed, vertrouwt en warm.
"Zullen we naar de rest gaan?" Vraag ik aan hem terwijl ik nog niet los heb gelaten van onze warme knuffel.
"Mhm" zegt hij instemmend en laat los.
Ik mis de warmte meteen en voel een rilling over mijn rug kruipen, ik schud het snel van me af en loop achter Noël aan naar de woonkamer.
"Dit is zo leip!" Hoor ik Thijs zeggen als we de kamer in lopen.
"Daar zijn ze hoor" roept Myron als ze ons aan ziet komen, ik krijg een glimlach op mijn gezicht en draai een rondje om mijn outfit te laten zien. Als ik klaar ben zie ik dat Noël het zelfde aan het doen is, ik krijg een glimlach van oor tot oor en besef me dat ik na een hele lange tijd eindelijk echt gelukkig ben.
"Nu is de squat compleet" zegt enzo
Ik en Noël gaan bij de andere staan en iedereen heeft een grote glimlach op zijn gezicht.
"Ik wil jullie bedanken, omdat we zulke goede vrienden zijn en zo'n goede band hebben met zijn alle, dat mijn vrienden goed kunnen omgaan met mijn vriendin en haar zusje" verteld enzo met een knipoog naar mij "is echt iets wat ik nooit had kunnen en mogen dromen" vertelt hij met waterige ogen.
En We doen een groeps knuffel.
"Hoelaat is het?" Vraagt Myron een beetje bezorgd.
Ik kijk op mijn horloge " elf uur" vertel ik haar.
"We moeten gaan" zegt ze en iedereen gaat zijn laatste spullen pakken. Ik loop met een snelle pas naar de kamer en pak mijn tas, ik zet het raam snel open zodat de ruimte kan luchten omdat het nu naar mij en Noël ruikt.
"Is iedereen klaar?" Hoor ik Myron roepen vanuit de gang.
"Bijna" roep ik terug en ik haast me om mijn spullen in mijn tas te stoppen, ik kan mijn telefoon weer eens niet vinden dus loop gehaast naar de gang om te kijken of hij daar ligt. Iedereen kijkt me aan en net als ik wil gaan zoeken geeft Noël me mijn telefoon.
"Waar?" Vraag ik aan hem terwijl ik snel mijn schoenen aan doe.
"Keuken" zegt hij terwijl hij mijn jas pakt.
"Dankje" zegt ik als ik mijn jas van hem aanpak.
"Klaar" zeg ik tegen iedereen maar vooral Myron. Ze doet de deur open en we lopen naar de auto. Thijs zit bij enzo en Myron in de auto en Noël en ik in de mijne.
We komen na een half uur rijden aan op de locatie, ik stap uit en zie een grote verharde weg zonder auto's. Ik adem diep in en ruik de geur van gras.
Iedereen stapt uit en we rennen enthousiast over de plek heen.
"Is iedereen klaar?" Vraagt de fotograaf als ze wilt beginnen.
"Wacht" zegt Noël en ik kijk hem aan met gefronste wenkbrauwen. Ik zie dat hij zijn haar probeert te fatsoeneren maar dat lukt niet omdat er geen spiegel is. Ik die zijn handen weg en ga hem helpen. De rest stapt aan de kant en ik weet niet goed waarom maar ik laat het gaan, omdat Noël veel langer is dan mij moet ik op mijn tenen staan, hij legt zijn handen op mijn heupen om me stabiel te houden. Als ik klaar ben kijk ik in zijn ogen en glimlach ik naar hem. Hij geeft me een kus en we draaien ons naar de fotograaf.
"Klaar" zegt Noël en de rest komt weer bij ons staan. De rest van de dag maken we foto's tot laat, het is heel gezellig.
"Wanneer krijgen we de resultaten?" Vraag ik aan de fotograaf.
"Ik stuur ze zo meteen!" Zegt ze terwijl ze haar auto in stapt.
Wij doen het zelfde en rijden terug naar het huis.
"De foto's zijn er!" Hoor ik enzo roepen vanuit de studio, ik spring op van de bank en loop hee snel naar de studio. Als iedereen er is klikt enzo op het mapje.
"Zo leuk" roept Thijs als we door de foto's scrollen.
"Die is wel het beste!" Zegt Noël en hij wijst een foto aan waar ik zijn haar sta te fatsoeneren. Ik krijg een lach op mijn gezicht en bloos een beetje.
"Dit is een van de beste fotoshoots ooit!" Zegt enzo met een grote grijns op zijn gezicht.Een paar foto's van de shoot
Iedereen, Emma is in het roze.
Iedereen, Emma in het roze
Emma en Myron samen
Het is inmiddels zes uur en we besluiten om eten te bestellen, na het eten ruimen we de spullen op.
"Wil er nog iemand mee Parker ophalen?" Vraag ik aan iedereen als ik in de keuken sta.
"Ik ga wel mee" zeg Noël meteen.
"Is goed" ik loop naar de gang en trek mijn schoenen aan, Noël doet hetzelfde. We stappen in de auto en rijden naar het huis van mijn vriendin. Na 10 minuten is Noël in slaap gevallen, ik zet de radio zachter zodat ik hem niet wakker maak. Ik kijk hem aan en ik krijg een grijns van oor tot oor op mijn gezicht mijn hart begint sneller te kloppen en ik merk dat ik rood wordt, dit is het, dit is wat echte liefde is realiseer ik me.
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomanceVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...