𝑷𝒂𝒓𝒕-3: 𝑭𝒆𝒂𝒓

907 45 173
                                    

𝐻𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑠𝑎𝑛𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑖𝑡. 𝐻𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑒𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑖𝑡. 𝐻𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠. 𝐻𝑒𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒.
𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝐿𝑜𝑛𝑑𝑜𝑛. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑌/𝑛'𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑦𝑒𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑒𝑠𝑠𝑎𝑟𝑦 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐵𝑢𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤, 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜. 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑛𝑑𝑜𝑛.

𝐼𝑡𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡𝑤𝑜 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑎𝑙 𝑖𝑛 𝐿𝑜𝑛𝑑𝑜𝑛 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜 𝑛𝑒𝑤𝑠 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚. 𝑈𝑠𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦, 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑐ℎ 𝐶𝑒𝑜 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑌/𝑛 𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑌/𝑛 𝑚𝑜𝑠𝑡. 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑚𝑝𝑡 𝑓𝑎𝑖𝑙𝑒𝑑.

𝑊ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑐𝑟𝑎𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑏𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑌/𝑛'𝑠 ℎ𝑜𝑝𝑒𝑠 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑, 𝑌/𝑛 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔, 𝑌/𝑛'𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑙𝑒𝑠𝑠𝑙𝑦. 𝑆ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑎𝑛𝑘 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 ℎ𝑒𝑟.

"Will you tell me? Where is my husband?" Y/n said annoyingly with her heart racing faster since the other person was not yet ready to say.

"Mrs.Kim, the thing is that Mr.Kim Taehyung met with an accident and is admitted to our hospital here in London. I am afraid to say that your husband is in a very critical condition." The female on the other side of the phone said.

𝑌/𝑛 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑟𝑒𝑙𝑒𝑎𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑎𝑚𝑠 𝑜𝑓 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠. 𝐻𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑤𝑠. 𝐻𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑔𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑤𝑒𝑎𝑘. 𝐵𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑜𝑝𝑒𝑟𝑙𝑦, 𝑌/𝑛 𝑠𝑎𝑡 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 𝑢𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔𝑙𝑦 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑒𝑦𝑒𝑠.

BOGO SHIPDA 2 || KTH ✓Where stories live. Discover now